AndroidHealthClinic

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
denk dat het heel erg goed is voor jou om inderdaad een weekje rustig aan te doen.

ik ben wel heel erg benieuwd naar een pose, heb je misch een MM op de pc staan of iets in die trant?

wil je eigenlijk volgend jaar een wedstrijd pakken of nog langer doorknallen?
 
aah kijk is aan, je gaat deloaden. relaxed man. persoonlijk vond ik het verschrikkelijk, maar voelde me alleen maar beter erna. wat g-men ook zegt, hoeft niet persee volledig rust te zijn heh...dus pak inderdaad gewoon lekker die 2x fullbody met lage gewichten. korte sessies.

en tof van die sponsor run, maar ik kan me voorstellen dat je er moeite mee had haha.
podium ff uitstellen denk ik...goed trainen nog de komende twee jaar. veel leren en verdiepen ook. daarna knallen, komt wel goed!
 
ik verbaas me altijd dat mensen zo snel zeggen , effe een weekje niks doen - als ik op vak ga dan doe ik echt helemaal niks - beetje fietsen en lopen , maar niks met gewichten - als je een weekje rustig traint , wat lage gewichten , ietsje meer cardio , wat meer reppies , wel licht trainen dus , komt je lichaam ook ten goede hoor - maar ja er zijn meer wegen naar rome - it's your call
 
ik verbaas me altijd dat mensen zo snel zeggen , effe een weekje niks doen - als ik op vak ga dan doe ik echt helemaal niks - beetje fietsen en lopen , maar niks met gewichten - als je een weekje rustig traint , wat lage gewichten , ietsje meer cardio , wat meer reppies , wel licht trainen dus , komt je lichaam ook ten goede hoor - maar ja er zijn meer wegen naar rome - it's your call

Wat ik ervan zie heeft hij het laatste half jaar non-stop getraind, dan is een weekje rustig aan doen, en de week erna rust nemen echt wel verstandig. Gewoon zijn pezen rust geven, en gewoon lekker genieten van niet trainen (kan ook vet relaxt zijn) en omdat je het na die week toch al wel gaat missen, weer vol op het ijzer knallen!
 
Wat ik ervan zie heeft hij het laatste half jaar non-stop getraind, dan is een weekje rustig aan doen, en de week erna rust nemen echt wel verstandig. Gewoon zijn pezen rust geven, en gewoon lekker genieten van niet trainen (kan ook vet relaxt zijn) en omdat je het na die week toch al wel gaat missen, weer vol op het ijzer knallen!


weet ik , maar soms doen mensen het wel heel snel - sgt heeft natuurlijk wel de nodige blessures opgelopen ( of nog heeft - weet ik eigenlijk niet ) van daaruit gezien , is het wel weer verstandig
 
Kerel, sterke rugtraining. Bruuuuhuute chins!

En een goede daad van je 5,4km loopje :thumb:
 
Tering veel vreet jij! :thumbs:
Geen gezonde vetten naar binnen gooien zoals pinda's? Is beste kcal's en vetten booster. :thumbs:
Ik zou dit dieet misschien ook kunnen dieet behalve dat er zo ****ing veel vlees naar binnen gedauwt wordt bij jou, en daar hou ik niet zo van. :D
Trouwens waarom eet jij je tonijn niet s'nachts is tonijn niet trage eiwitten wat beter s'nachts gegeten kan worden? :p
 
Gaat idd de goeie kant op Mossad! Je hebt goed massa! Hoelang blijf je doorbulken?
 
deload of absolute rust.. het is allebei even vervelend.
 
Shake voor het slapengaan is zoiets als NightProtein neem ik aan?
Trager = beter ;)
 
Als onze sergeant zegt dat 'ie een shake neemt dan neem ik voor het gemak aan dat het geen kwark is ;)

Kwark is net zo goed als een trage shake - daar geef ik je gelijk in critmonster!
 
Thanks toppers, ik blijf gewoon bodybuilden en niet echt bulken gewoon een cleanbulk. Ik focus mijzelf op kwaliteitsmassa niet op overtollige kg`s vet en vocht.


Schouders/triceps discussie gehad over neck press toch gedaan op advies maar kort

Military press/ neck press
10x60 10x60
10x70 10x70
8x80 8x80

Side raise pinken omhoog
3x10 hh

ellebogen omhoog met dumbbells
3x10 hh

W-press
1x10 hh
1x8 hh
1x6 hh

Triceps

Skullcrusher + stang naar kin ( steeds verzwaren)
10 hh en 10 hh
8 hh en 8 hh
6 hh en 6 hh

Pushdown + reverse pushdown vastzetten
3x10 hh 3x10 hh

Dippen + machine triceps strekken boven hoofd
3x8 hh 3 x8 hh


Ga nu een week chillen misschien deload trainingen kijk nog wel even waar ik zin in heb. Daarna ga ik 4 weken UB/LB schema volgen ik zal het schema volgende week posten. Dit betekent niet tot failure trainen.
Bedankt voor jullie reacties over en sluiten beesten.
Trainze de komende week toppers.
 
Netjes bezig gozer !

Geniet van je weekje rust, is vaak zeker wel eens positief.
 
goed bezig weer! Chill ze en spreek je laterz weer Mossad! ;)
 
Jij blijft ook maar knallen hé lekkere training!
Wat zijn W-presses?
 
Deload grote.....ik ben benieuwd naar de je nieuwe foto´s over een paar weken. Zo te zien gaat het heel erg goed... Ben je tevreden over je progressie? Wat een hitte hé
 
Chill ze de komende week!
Ik ga er juist nog proberen een knalweek van te maken... nieuwe sportschool met een trainer: wat is dát fantastisch zeg!
 
Lekkere training man, maar idd leg uit, wat zijn w-presses
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven