AndroidHealthClinic

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ben jij dat Gerre op die avatar? Ziet er al goed uit man!

Ok toppers ik heb weer wat lopen sleutelen ik wil om de 3 uur gaan eten.
Die 8 maaltijden per dag zijn op lange termijn moeilijk vol te houden.
Goede vraag koekie? Ik zie eerlijk gezegd de toegevoegde waarde niet van zuivel? Ik vind melk trouwens erg lekker zal ik het er gewoon ergens in gooien?

Ik moet ergens in een maaltijd of verschillende nog 100KH kwijt heeft iemand tips of suggesties en kloppen nu de verhoudingen een beetje?

 

Bijlagen

  • The%20xtralarge%20kh%20x2(2) deel 3.xls
    18 KB · Weergaven: 97
jep dat ben ik! thanks grote!

zou gewoon wat melk toevoegen hoor, 1-2l magere of 0% melk kan echt geen kwaad, je moet natuurlijk ook geen volle melk gaan drinken, maar met 0% melk kan je niet veel mis doen imo.

ik heb nu voor in de vakantie een makkelijk schema opgesteld met op rustdagen 2l 0% melk en op trainingsdagen 3.5l 0% melk. omdat ik vaak weg ben en dan is zo een litertje melk meteen weg, tegenover zo een bak rijst, verlies je veel tijd mee...
 
ziet er goed uit zo xl! Doe ik trouwens ook, 2 hoofdmaaltijden.
Maar waarom zie ik maar 1 whey shake staan? Is het niet zo dat een (kwalitatief hoogwaardige) whey shake veel sneller door het lichaam wordt opgenomen?
 
Ja man, douw er wat zuivel in.
Ik zou geen melk pakken voor de eiwitten, maar gewoon kwark.
Ga naar de Aldi voor jogging kwark (10,3gr eiwit per 100gr en 4gr kh)
Of je kan die kwark van Melkan pakken, die bevatten 9,5gr eiwit per 100gr en maar 2,5gr kh (ideaal voor vlak voor het slapen gaan vanwege de lage hoeveelheid melksuiker die Melkan heeft)
 
Ja man, douw er wat zuivel in.
Ik zou geen melk pakken voor de eiwitten, maar gewoon kwark.
Ga naar de Aldi voor jogging kwark (10,3gr eiwit per 100gr en 4gr kh)
Of je kan die kwark van Melkan pakken, die bevatten 9,5gr eiwit per 100gr en maar 2,5gr kh (ideaal voor vlak voor het slapen gaan vanwege de lage hoeveelheid melksuiker die Melkan heeft)
Of Milsa kwark, 11.2gr eiwit per 100gr en 3,5gr KH ;)
 
Je schema heeft héle nette verhoudingen, met een eiwitshake 's ochtends en kwark met noten 's avonds, dus dat zit wel goed.
Waarom zou er nog 100 Kh bij moeten?
Verhoudingen weet je toch hoe die te berekenen?
Kcal van eiwit en Kh = aantal grammen x 4
Kcal van vet - aantal grammen x 9
en dan die Kcal delen door het totaal Kcal x 100%...

Met ruim 33% eiwit, 20 vet en 46% koolhydraten zit je met die schema behoorlijk netjes!
 
Broeders ik moet alleen nog 100kh toevoegen dat kan ik toch niet uit zuivel halen?
 
Broeders ik moet alleen nog 100kh toevoegen dat kan ik toch niet uit zuivel halen?

Ik ben dan wel geen broeder, maar neem 2x sinaasappel, 2x banaan en 2x appel op een dag erbij (lekker voor je vitamientjes!), dan heb je 6,7% eiwit, 92% koolhydraten en 0,9% vet binnen.
In grammen: 6,5 / 87,5 / 0,5
 
Thanks Dwarv!

Ik wil mijn KH verhogen dat is het doel van het hele schema te veranderen;) In de eerste update zat ik te hoog in eiwitten en vetten dat heb ik nu verminderd. Alleen er moet no 100kh bij en dus ook hoger in kcal dat is de bedoeling. Thanks voor het meedenken
 
Thanks Dwarv!

Ik wil mijn KH verhogen dat is het doel van het hele schema te veranderen;) In de eerste update zat ik te hoog in eiwitten en vetten dat heb ik nu verminderd. Alleen er moet no 100kh bij en dus ook hoger in kcal dat is de bedoeling. Thanks voor het meedenken
Nu heb je ruim 33% eiwit, 20 vet en 46% koolhydraten - ik zou die percentages (persoonlijk) niet aanpassen, maar wat je wilt...
100 gram koolhydraten bedoel je? (ofwel 400 Kcal ongeveer?)
 
je kan net als stallion appelmoes erbij flikkeren...maar dat zijn natuurlijk snelle karbs..
Misschien is het een optie op hier en daar wat rijstwafels erbij te doen. 4 stuks is makkelijk weg te proppen(eventueel met pindakaas) en is ook weer 24 karbs.. Dus als je dat 4x doet...
 
je kan net als stallion appelmoes erbij flikkeren...maar dat zijn natuurlijk snelle karbs..
Misschien is het een optie op hier en daar wat rijstwafels erbij te doen. 4 stuks is makkelijk weg te proppen(eventueel met pindakaas) en is ook weer 24 karbs.. Dus als je dat 4x doet...

Rijst/havermout/brinta zijn toch de beste carbbronnen. Uit pindakaas haal je veel meer vet dan kh. (ik meen 55gr vet vs 14gr kh, per 100gr uiteraard)

http://forum.dutchbodybuilding.com/...arden-grammen-kcal-koolhydraten-schema-24805/

Hier kan je goeie complex carb voedsel uitplukken. (2e post)
 
Laatst bewerkt:
was een suggestie als je het niet wegkrijgt ;) en zo erg is pindakaas neit hoor ;)
 
was een suggestie als je het niet wegkrijgt ;) en zo erg is pindakaas neit hoor ;)

Deze gozer is zó hardcore, dat krijgt 'ie vast wel weg! ;)

(XL: don't disappoint me now!)
 
die foto op je avantar is geen toeval heh? Nu je zo met je eetschema bezig bent? ;)

Qua proteine percentage moet je nu ook weer niet de andere kant op knallen heh? Doe jezelf nou een plezier, en doe post workout eiwitten nemen die snel door je body worden opgenomen, dus whey shake, en BCAA (iets van 10000mg) ;) Je kan wel alles uit "natuurlijke" voeding willen halen, maar dat duurt allemaal veel te lang.
 
die foto op je avantar is geen toeval heh? Nu je zo met je eetschema bezig bent? ;)

Qua proteine percentage moet je nu ook weer niet de andere kant op knallen heh? Doe jezelf nou een plezier, en doe post workout eiwitten nemen die snel door je body worden opgenomen, dus whey shake, en BCAA (iets van 10000mg) ;) Je kan wel alles uit "natuurlijke" voeding willen halen, maar dat duurt allemaal veel te lang.
op wie heb je het?
 
Bedankt toppers voor jullie reacties ik ga vanavond even puzzelen om de laatste details van het nieuwe schema af te maken. Ik neem al jullie tips mee daarin!

Training
UB 1

Bench press
12x80
10x90
8x100
5x120


Oef 2 Close grip bench press
5x70
5x80
5x90
5x90
5x100


Oef 3 Side raise
12x12
10x14
2x8x16

Oef 4 Pull ups week b.w. 111kg
1x12
1x10
1x10
1x10

Oef 5 Barbell rows
10x80
10x90
8x100
8x100

Oef 6 Reverse pec deck
20x25
20x30
15x35

Oef 7 Barbell curl
10x40
10x45
8x50

Heavy shizzle was kapot...nu eten:D
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven