Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
goed topic.

Niemand deadlift zomaar 250 kg. En 250 is gewoon bruut, of je nou PL of BB gericht traint.


Als je PL-gericht traint vind ik een 250 kg DL echt niet bruut wel goed maar zeker niet BRUUT. Alleen als je er een paar herhalingen mee kan doen. Maar goed dat is mijn mening. Jij bekijkt het anders....

Weet je wat het grappige is deze discussie is begonnen omdat een 220 kg DL van mij niet goed was maar gewoon redelijk.
 
Als je PL-gericht traint vind ik een 250 kg DL echt niet bruut wel goed maar zeker niet BRUUT. Alleen als je er een paar herhalingen mee kan doen. Maar goed dat is mijn mening. Jij bekijkt het anders....

Weet je wat het grappige is deze discussie is begonnen omdat een 220 kg DL van mij niet goed was maar gewoon redelijk.

Gmen beweerd dat 220 kg dl slecht is.

Ik zei wat een bullshit, zoveel mensen liften het niet op dbb.

En zo denk ik er nog steeds over.
 
Ik weet niet hoor.
Iemand die de helft van zijn trainingstijd al aan het kuren is vind ik wel moeilijk serieus te nemen.

Hoe intensief en dedicated hij ook is.

Iemand met langer haar dan jouw en mijn vriendin is ook moeilijk serieus te nemen, dus wat dat betreft is Tjok ook niet echt geloofwaardig.

Ik heb in al die tijd nog geen zwakheid in Xtralarge z'n training of voeding ontdekt, nog geen training overgeslagen of geen enkele training als een bitch getraind. Perfecte maaltijden erbij. Hij kuurt, who cares, hij is ook kenker dedicated.
 
Als iemand wil kuren lekker laten kuren.

"Elke gek zijn gebrek" © Boer Harm uit het oosten. :D
 
Iemand met langer haar dan jouw en mijn vriendin is ook moeilijk serieus te nemen, dus wat dat betreft is Tjok ook niet echt geloofwaardig.

Ik heb in al die tijd nog geen zwakheid in Xtralarge z'n training of voeding ontdekt, nog geen training overgeslagen of geen enkele training als een bitch getraind. Perfecte maaltijden erbij. Hij kuurt, who cares, hij is ook kenker dedicated.

Mijn punt was:
Hoe goed ben je in je hoofd als je je gezondheid op het spel zet voor spiertjes. Terwijl je nog nieteens een jaar traint.
Hoe ****ing belangrijk is dat dan?

XL komt vaak erg kinderlijk over. Veel gerel, weinig inhoud.
Tsjok net zo trouwens, daar niet van.
 
Ik zie hier een paar zeer generaliserende en weinig verheffende uitspraken voorbij komen. Jammer is dat, een discussie voeren of bepaald aantal kilo's goed dan wel bruut zijn is sowieso verloren.
Het is goed als iemand het beste uit zichzelf probeert te halen binnen de grenzen van zijn of haar kunnen.

Of dat nou 100-150-200-250-300-350-400-450 of 500kg deadlift is, who cares.
Ben ik pas 'goed' als ik minimaal 250kg deadlift?
En als ik nou lichamelijke/ geestelijke beperkingen heb of maar 75kg weeg? Is dan 250 goed of toch bruut, misschien zelfs monsterlijk?

Ik heb plezier in trainen, dat vind ik goed voor mezelf.
 
de storm waait over helaas.

gvd zeg... ben ik eens een keer niet het middelpunt van een rel, mis ik hem... met de deadlift nog wel als onderwerp :(... achja.. om hem even een beetje op te laten komen dan........

kan me niet verekke wie hier wat lift... een bredere rug als de mijne krijgen jullie nog lange niet... kuren of niet...... :rolleyes::rolleyes:





so that should do the trick :D:D:D
 
Laatst bewerkt:
Mooie vierkant vorm marcj! Jammer dat sniperx er niet meer is om de boel te sussen.
 
Je straalt wel vet uit. :D
Nee maar serieus, is dit niet XL z'n log? ???
 
Je straalt wel vet uit. :D
Nee maar serieus, is dit niet XL z'n log? ???

nee het gaat hier over trainen.
Voor drugs en vrouwen kan je naar mijn log.

@MarcJ; breedste middel van heel DBB ook.:D
 
nee het gaat hier over trainen.
Voor drugs en vrouwen kan je naar mijn log.

@MarcJ; breedste middel van heel DBB ook.:D

kun je eens zien hoe breed me rug eigenlijk wel niet is dan ;););)
heb jij niet sate prikkertjes om te trainen?? j/k bro

edit: ik zie de reacties stromen binnen... splendid....... XL waar blijf je??
 
nee het gaat hier over trainen.
Voor drugs en vrouwen kan je naar mijn log.

@MarcJ; breedste middel van heel DBB ook.:D

Lol, gespam en gerel kan ik ook nog bij jou log terecht Loo. ;)
Don't worry, ik heb een abbo en weet je log te vinden bij hulp daarbij! :thumbs:
 
Come and get me.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven