XXL Nutrition

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
wat denk je... tijd voor zelfmoord??

Nee voor sonja bakker vethomp, serieus hoe kun je zo vet blijven jarenlang..Ga eens rap diëten anders slib je dicht roomboterblok.
 
Nee voor sonja bakker vethomp, serieus hoe kun je zo vet blijven jarenlang..Ga eens rap diëten anders slib je dicht roomboterblok.

:roflol:

Kunnen we niet beter in het topic van die MarcJ verder gaan want de Sergeant vind het niet echt leuk dat z'n topic wordt gekaapt
 
gast DBB is ruk man, het enige leuke is rellen hier dus vandaar en gezien jij altijd vrijwillig me partner in crime wil zijn so be it :p:p:p
iedereen hapt hier altijd direct echt heerlijk :D:D ik hoef niet eens meer moeite te doen man

Als je het zo ruk vind kan je in je eigen topic gaan rellen, topicban. Piemelfoto's van jou ga ik niet meer verwijderen in ieder geval.
 
Thanks Eric ik ben blij dat die dikke ubernurd is opgerot wat een narcisistische idioot is dat........

**** denkt dat hij god is op niks af....
 
Ok, we gaan weer ontopic:

XL, wat heb je vandaag gegeten? :D
 
Sarge. die front delts zijn insane ... maar let ook op de verhoudingen. Die achterste
schouderkoppen ook de aandacht geven die ze nodig hebben.
Feit is dat men deze vaak vergeet, terwijl je de front delts ook indirect al vaak aanspreekt. We weten in iedergeval waar je genetica zit.
 
Sarge. die front delts zijn insane ... maar let ook op de verhoudingen. Die achterste schouderkoppen ook de aandacht geven die ze nodig hebben. Feit is dat men deze vaak vergeet, terwijl je de front delts ook indirect al vaak aanspreekt. We weten in iedergeval waar je genetica zit.

:D Thanks mas! Dat is inderdaad een aandachtspunt ik ga ze meer aanspreken die achterkant en zal ervoor zorgen dat ze in elk schema zitten. Bedankt voor de tip.....


LB 2
Full squat
10x100
10x110
8x120

Front squat
4x6hhx80 kg

lunges
60 kg 10hh per been x 4 sets

Oef 4 Adductie supersetted met seated leg curl
70 kg + 60 kg x 15-20 hh 3sets

Oef 5 Seated calf raise
3x20hhx80

Vroeg getraind om 9 uur in de gym not my cup of tea kwam kracht tekort.
Buik ga ik vanavond nog even doen thuis....

Fijn weekend toppers
 
Goeie Full squat man :D
Bekijk je bezoekersbericht nog ff ;)

Jij ook fijn weekend XL :D
 
Nice work beste man!

Fijne avond nog he beest!

Hoe lang train je gemiddeld?
 
Nette training X. Volgens mij zit er wel veel meer in je Squat. :p
 
wie heeft die foto van marcj nog misschien kunnen we er wat leuks mee doen?
 
is een mooi begin:D
maybe photoshop :p?
 
o mijn god kan niet slapen ik heb zoveel pijn van de adductie oefening.
Had hem anders gedaan fullstack met 1sec static hold.:o:o:o

Net twee keer 500 paracetamol genomen heeft iemand tips tegen deze enorme spierpijn in de binnekant van mijn bovenbenen???????
 
o mijn god kan niet slapen ik heb zoveel pijn van de adductie oefening.
Had hem anders gedaan fullstack met 1sec static hold.:o:o:o

Net twee keer 500 paracetamol genomen heeft iemand tips tegen deze enorme spierpijn in de binnekant van mijn bovenbenen???????

Beetje laat om over massages te beginnen ;)

Warm houden (tijgerbalsem of dergelijke) en nogmaals een paracetamol, en vooral: niet meer doen! :p
 
Die tijgerbalsem is echt een goed idee niet aangedacht.
Damn die pijn is hels ongelooflijk elke stap die ik zet is dodelijk......
Misschien even in bad liggen kijken of dat helpt.

:o:o:o:o:o:o
 
Die tijgerbalsem is echt een goed idee niet aangedacht.
Damn die pijn is hels ongelooflijk elke stap die ik zet is dodelijk......
Misschien even in bad liggen kijken of dat helpt.

:o:o:o:o:o:o
Ow :( Hopelijk herstel je vlug!

Ik had ook pijn aan mijn schouder, gisteren dan ook maar even in een warm bad gelegen..daarna voelde ik de pijn wel nog meer maar vandaag voel ik er bijna niets meer van:) Slaap doet wonderen!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven