XXL Nutrition

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
typo: ik moet niet naar voren komen, maar naar voren kijken... :o
anders trek ik teveel uit m'n rug het laatste stukje, en dat zie ik jou ook een beetje doen... Waar haal ik de info dat het wél zo moet?
 
typo: ik moet niet naar voren komen, maar naar voren kijken... :o
anders trek ik teveel uit m'n rug het laatste stukje, en dat zie ik jou ook een beetje doen... Waar haal ik de info dat het wél zo moet?

je moet schuin naar beneden kijken.
 
Even met lennart PM-en en hem vriendelijk vragen naar de squat video van Rippetoe. Wat seagal zegt naar 1 punt naar beneden kijken kin ook iets omlaag hipdrive dat is waar het om gaat bij een backsquat. Die lap is van een vriendinnetje ik zat te DBB-en en te pokeren op 2 laptops:o



Master screensaver:eek::eek:;)




lap.jpg


screensaver.jpg
 
De Squat RX filmpjes zijn ook een aanrader.
 
jaja sarge, je wil gewoon niet toegeven dat je hele grote narcist bent :p :roflol: :D
 
Even met lennart PM-en en hem vriendelijk vragen naar de squat video van Rippetoe. Wat seagal zegt naar 1 punt naar beneden kijken kin ook iets omlaag hipdrive dat is waar het om gaat bij een backsquat. Die lap is van een vriendinnetje ik zat te DBB-en en te pokeren op 2 laptops:o

Bekijk bijlage 8766

Master screensaver:eek::eek:;)


Bekijk bijlage 8767

idd, dat naar een vast punt kijken is zeker helpfull, zowel bij squatten als deadlift, eigenlijk vooral deadlift...

PS: Koop toch een Mac, bro, :D

Muah, met dat narcisme valt het toch mee? Anders hadden er geen icoontjes op zijn bureaublad gestaan hahaha :D
 
Je pakt je deads veel vanuit je rug; je gooit eerst je heupen wat omhoog en daarna til je pas de bar op met vrij veel momentum op je rug (lastarm).

Maar luister vriend, who cares, het gaat er niet om wat de meest efficiënte methode is om zoveel mogelijk gewicht te pakken. Je wilt die onderrug aanspreken, en of dat nou met 180 of 200kg is maakt niet zoveel uit.

Zoals jij hem doet doe ik hem ook. Ik betrek relatief weinig m'n LB bij de lift door niet zo ver te buigen met heupen en knieën. Als ik hem maar goed in m'n onderrug voel
.
Deadlift is een compound dus meer dan onderrug. Wil je de onderrug slopen ga dan rackpulls doen, deadlift is een compound!

Thanks beest.
Ben wel met je eens dat het niet allemaal perfect moet zijn maar die DL kan wel iets beter! Die squat is ****ed up met die lange stelten van mij echt lange roms inderdaad:o. Maar ze moeten wel iets omhoog want ik bench hetzelfde als ik squat:o
Kom op kerel geen smoesjes. ;)

Je bent met alle spiergroepen een stuk sterker maar bij de squat scheelt het nauwelijks iets, jij zou hier toch veel sterker op moeten zijn. Ben maar 1cm kleiner dus de lange rom kan het niet zijn, niet zeuren en gewoon knallen.

Techniek van je squat ziet er 10x beter uit, mooi diep ook.
Ik zou toch me reet wat lager proberen te houden met deadliften als ik jou was.
+1

Nice bureaublad :D
:roflol:
 
Thanks voor de tips. Ik ga ervan uit dat wat ik zou kunnen verbeteren nu gezegd is?Of heeft iemand nog aanvullende tips voor de squat?

Deze week ga ik deloaden dat ga ik denk ik niet posten dus tot over 9 dagen dan ga ik weer rammen. Ga nog 4 weken dit schema volgen het bevalt erg goed.
 
Even met lennart PM-en en hem vriendelijk vragen naar de squat video van Rippetoe. Wat seagal zegt naar 1 punt naar beneden kijken kin ook iets omlaag hipdrive dat is waar het om gaat bij een backsquat. Die lap is van een vriendinnetje ik zat te DBB-en en te pokeren op 2 laptops:o

Bekijk bijlage 8766

Master screensaver:eek::eek:;)


Bekijk bijlage 8767

Mijn post :heart:
Rippetoe filmpjes zijn echt chill, dat squatten met die chick is :heart: haha
edit/ga voortaan ook 1 punt naar beneden kijken, deed ik niet altijd namelijk.
 
Thanks voor de tips. Ik ga ervan uit dat wat ik zou kunnen verbeteren nu gezegd is?Of heeft iemand nog aanvullende tips voor de squat?

Deze week ga ik deloaden dat ga ik denk ik niet posten dus tot over 9 dagen dan ga ik weer rammen. Ga nog 4 weken dit schema volgen het bevalt erg goed.

Succes met je deload man :rolleyes:.. en daarna weer ouderwets knallen :D
 
deloads zijn klote maar ze moeten! succes beest!
 
Alvast heel veel deload plezier!


xxxxjes mij
 
Succes met de deload! Nog 2 trainingen en het is ook 2 weken rust voor mij..(vakantie naar Kreta:)). Ga daar natuurlijk wel wat BW-oefeningen doen.

Deload ze maar en kom sterker terug makker!:D
 
ik zou niet zeuren over de squat, zo lang je goede progressie boekt in massa.
als dat niet is, misschien heel langzaam omlaag gaan?
 
junktime deze week--> 1 big mac menu 2 fritessaus, friet, big tasty en een milkshake aardbei

:o:o:o:o:o



junk.jpg
 
Dat valt nog mee Sarge. :p
Eetse!
 
matige junk man ;) d'r moet meer in bro
 
noem je dat een junkmaaltijd :D? dat is nog niet eens een voorgerecht man :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven