MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thanks mannen, zal inderdaad wat proberen er minder mee bezig te zijn.
Vakantie is tenslotte vakantie;) Die Amino`s is inderdaad een goed idee goede tip -->:thumbs:

Training vandaag;

LB1


oef 1 Full Squat
15x60
10x80
8x100
6x120
6x120

Oef 2 Front squat
4x 6hhx 80 kg

Oef 3 Romanian Deadlift
4x10hhx100

Oef 4 Liggende leg curl superset leg extension
3x15-20hh 50kg & 3x15-20hh 70 kg

Oef 5 calf raise op de 45% leg press
4x20 hh met een pak gewicht erop

Oef 6 leg raises supersetted met rope crunch
4x12hh 4x12hhx50kg

Commentaar;
Het was een hele heftige zware training. Ik ben keihard gegaan voor mijn doen op de fullsquats en was merkbaar sterker daarop. Ga volgende week verhogen naar 125/130 kg op reps. Bij de frontsquat heb ik het niet zo zwaar qua kracht maar meer qua lucht hebben meer mensen dit? Het is volgens mij een zeer intensieve oefening....De laatste loodjes waren het zwaarste na de RDL was ik al behoorlijk leeg. Toch de volledige training afgemaakt.

Fijne avond beesten!
 
Yep, FSQ are killing, maar beter voor je quads dan regular
 
Hey, mooie training hoor!
Ik doe zelf ook ub/lb dus dat maakt het extra leuk om dit te bekijken, natuurlijk wel op een ander nivo dan mij want ik weeg maar de helft van jou ;)

Wel apart dat dit log maar 2 sterren heeft dus ik stem er zo even voor 5 om te compenseren.

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Ik zie de optie niet om sterren te geven :o
 
heel mooie training hoor, je hebt sterke poten.

bij zowel squat als frontsquat heb ik het dat ik qua lucht het zwaar heb; squat is dan ook 1 van de zwaartste oefeningen, niet voor niets 1 van de grote 3 natuurlijk:cool:
 
goede workout man! ff gemist, maar hoezo doe je Romanian Deads? gewoon voor de afwisseling ofzo?
anyways, lekkere veel gesquat man. Front Squat is een heerlijke oefening en dat van die adem..heb je de stang misschien te strak tegen je keel aan duwen?

ub/lb ziet er zwaaaaar uit
 
omdat je rechterop staat en dus veel minder je glutes (lees : grote sterkere kontspier) gebruikt

Eens, maar het gewicht licht dichter naar de knie toe, dus theoretisch gezien minder belasting voor de quads. Aangzien je minder zwaar kan gaan ivt een backsquat vraag ik me af of er een significant verschil is.
 
Sterke training man Frontsquats na squats zijn dodelijk zwaar idd!
Denk dat ie romanian deadlifts doet om meer accent op zijn hamstrings te leggen..
 
Goeie training.. en nog ff over die leg extension training.. liggend is stukken moeilijker als de zittend.. dat weet ik bijna zeker..

De deadlift pakte je toch altijd veel hoger.. of doe je nu een ander soort deadlift ?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bedoel je zoiets met 45% legpress?
(en wat is een pak gewicht?)
 
Yup ook last hier met ademen tijdens de FSQ, maar wel heerlijk voor de quads! :)
Lekkere training hoor! Die Squats blijf ik netjes vinden. :thumbs:
 
Sterk bezig! Ik lees graag dit log, telkens zware trainingen en je gerechten vind ik ook top:D!
 
goeie training weer xtra. die calve raises in de leg press zijn heerlijk he. :D
 
Thanks mannen, zal inderdaad wat proberen er minder mee bezig te zijn.
Vakantie is tenslotte vakantie;) Die Amino`s is inderdaad een goed idee goede tip -->:thumbs:

Training vandaag;

LB1


oef 1 Full Squat
15x60
10x80
8x100
6x120
6x120

Oef 2 Front squat
4x 6hhx 80 kg

Oef 3 Romanian Deadlift
4x10hhx100

Oef 4 Liggende leg curl superset leg extension
3x15-20hh 50kg & 3x15-20hh 70 kg

Oef 5 calf raise op de 45% leg press
4x20 hh met een pak gewicht erop

Oef 6 leg raises supersetted met rope crunch
4x12hh 4x12hhx50kg

Commentaar;
Het was een hele heftige zware training. Ik ben keihard gegaan voor mijn doen op de fullsquats en was merkbaar sterker daarop. Ga volgende week verhogen naar 125/130 kg op reps. Bij de frontsquat heb ik het niet zo zwaar qua kracht maar meer qua lucht hebben meer mensen dit? Het is volgens mij een zeer intensieve oefening....De laatste loodjes waren het zwaarste na de RDL was ik al behoorlijk leeg. Toch de volledige training afgemaakt.

Fijne avond beesten!

Wel herkenbaar ja, soms ligt de baar ook gewoon diep in je keel, bijna elke keer als ik uitpak kuch ik wel een paar keer voor ik kan zakken met FSQ
 
Eens, maar het gewicht licht dichter naar de knie toe, dus theoretisch gezien minder belasting voor de quads. Aangzien je minder zwaar kan gaan ivt een backsquat vraag ik me af of er een significant verschil is.

ik denk dan juist meer belasting op je quads.
Het verschil aan gewicht met regular is vooral toe te schrijven aan je kont.
Ik moet wel zeggen dat je core ook extra sterk moet zijn ivm balans.
 
Nette training Moz, deze combi is loodzwaar man, met frontsquat en deadlift in 1 training, beeeeescht!! ;)
 
Zo, kom even langs :p
HEftige training!
 
UB 2

Incline benchpress
12x60
8x80
6x90
5x100

Oef 2 Military press
8x60
8x60
8x60

Oef 3 Barbell row
10x80
8x100
6x120 (straps)


Oef 4 Front lat pull down
10x80
10x80
10x80

oef 5 Close grip bench press
8x80
8x80
8x90

oef 6 Dumbbell curl superset met push down
20 kg dumbbell met 40 kg gewicht op de push down ---> 3setsx10hh


Commentaar;
Last van mijn schouder bij het doen van pull ups. Kon gewoon niet omhoog komen maandag maar weer onder behandeling bij de fysio. Dit is een andere blessure want bij het banken en MP heb ik geen last. Het lijkt wel bovenop de schouder te zitten. Dus pull ups zijn lastig en lat pull down was ook gevoelig maar bij MP of banken geen last......Komt iemand dit bekend voor?
Buik overgeslagen morgen maar ff voor straf doen.

Goed weekend mannnen
 
Nette training ondanks trouble Moz. Die inclines staan je goed ;)

Praktisch alles schouder gerelateerd komt mij bekend voor...
Alleen last tijdens de oefening of ook als je je arm optilt?

Jij ook prettig weekend Moz ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven