AndroidHealthClinic

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thanks bro. Alleen fly`s voer ik heel rustig uit probeer echt goed te voeren muscle mind connection. Daarnaast is bij oefeningen zoals Fly de ROM groter waardoor druk op aanhechtingen ook groter wordt.

Feit jah , vooral de druk op biceps wordt ook groot. Het volume was ook hoog , toch netjes gedaan hoor. Je kan wel zeker veel meer , soms is het gewoon beter trainen op gevoel natuurlijk , zolang het maar goed voelt :).
 
Feit jah , vooral de druk op biceps wordt ook groot. Het volume was ook hoog , toch netjes gedaan hoor. Je kan wel zeker veel meer , soms is het gewoon beter trainen op gevoel natuurlijk , zolang het maar goed voelt :).

http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBFly.html

Ik weet niet hoe jij een fly doet maar bij deze uitvoering is het niet goed om heel zwaar te gaan vooral niet voor je aanhechtingen. Daarnaast focus ik mijzelf met gewicht meer op mijn belangrijke werksets bij de grote compound oefeningen.
 
fly vind ik nu niet echt een oefening waar je zwaar op moet gaan, is meer een oefening voor op te pompen :p
 
Loxerium = 67kg lengte: 1m74

Bro begin eens met eten te weinig eten is ook slecht voor je nieren..:p

Sorry, was eigenlijk bedoeld als een serieuze vraag. Zijn zoveel eiwitten niet slecht voor je nieren?
Als ik het even uitreken kom je op 4,7 gram eiwitten / kilogram voor je lichaam. Is dat niet veel?

Ik vind trouwens je 'aanval' op mijn gewicht en lengte erg kinderachtig.
Je moet niet persé veel wegen om verstand te hebben van dergelijke zaken. (Niet dat ik zeg dat ik daar eigenlijk veel verstand van heb. :p)
 
drink voldoende water en het kan weinig tot geen kwaad...
 
Sorry, was eigenlijk bedoeld als een serieuze vraag. Zijn zoveel eiwitten niet slecht voor je nieren?
Als ik het even uitreken kom je op 4,7 gram eiwitten / kilogram voor je lichaam. Is dat niet veel?Ik vind trouwens je 'aanval' op mijn gewicht en lengte erg kinderachtig. Je moet niet persé veel wegen om verstand te hebben van dergelijke zaken. (Niet dat ik zeg dat ik daar eigenlijk veel verstand van heb. :p)


Mijn excuses dacht dat het een grapje over aas was vandaar een contragrapje. Het is inderdaad erg veel heb het ook verlaagd kan niet goed beoordelen of het slecht is voor je. Zit nu ongeveer op 3,5 gram per kilogram.
 
Welcome back Sarge, doe ons versteld staan met dekomende trainingen éh?! ;)
 
Back on track.

****ing ripped vraag mij niet hoe wat een zweet hel 109kg op 7 a 8% ongeveer. Dus tijd om actie te gaan voeren. Tijd om kg`s te gaan pakken fase 2. Het ziet er eigenlijk wel goed uit zo ripped met blokken.

Een beetje verkouden morgen weer rammen.
 
Back on track.

****ing ripped vraag mij niet hoe wat een zweethel 109kg op 7 a 8% ongeveer. Dus tijd om actie te gaan voeren. Tijd om kg`s te gaan pakken fase 2. Het ziet er eigenlijk wel goed uit zich zo ripped met blokken.

Een beetje verkouden morgen weer rammen.


Yo die xtra.

Kom maar op met die progressie pics ondertussen :D
Ga je nu hier blijven ?
 
welcome back Xtralarge!
ga je weer volgen :D

en ben ook wel benieuwd naar die ripped pics als je zo ripped bent
 
werd verdomme tijd auwe;)

succes ermee makker, welkom back!!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven