Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
:d
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Sue
ieder zijn eigen keuzes hé, ik persoonlijk zou zo snel nog niet naar DNP grijpen omdat het heftig spul is en niet voor de recreatieveling bedoeld. Maar Xtralarge heeft zijn keuze gemaakt en is er ook wel met zijn verstand en 100% mee bezig, zijn dieet zit goed en zijn trainingen zijn top. Hij is geen superdude die even ripped wil staan voor de zomer hé
 
Wat iemand met z'n lichaam doet moet diegene natuurlijk lekker zelf weten. Anabolen of niet. Ook vind ik je inzet en voeding bewonderingswaardig. Het enige dat ik even kwijt wil, is dat ik in veel van jou post negativiteit vindt. Vooral op anderen gericht, prima als je je mening geeft, dat doe ik ook vaak. Maar mensen de grond inboren omdat ze niet zo sterk zijn als jij lijkt me niet nodig toch?

Maja, ik krijg nu waarschijnlijk weer een load bashers over me heen.

/care.
 
WTF?? Wat lullen jullie allemaal, als er iemand hierzo facking hardcore is, dat is het XL wel. Hij slaat geen training over, vreet beter dan de meerderheid van DBB (en omstreken) en laat een progressie zien waar de meeste anderen jaaaaaaren over doen - kuur of niet.

Geen mentaliteit, please.....cut the crap ;)

@XL: Nice training broeder, :thumbs:

maar euhh.... KOM NOU OP MET FOTO'S SLOME! ;)
 
Ik kraak mensen niet zomaar af bro seagal is een structuele azijnpisser hier op het board net zoals een paar andere. Ik heb respect voor iedereen die traint sterk of niet sterk iedereen heeft zijn of haar trainingsdoelen en doet zijn best. Ook heb ik bewondering voor mensen die erg dik zijn en op het cardioapparaat proberen af te vallen. Iedereen in de gym doet op haar of zijn manier hun uiterste best.
 
Laatst bewerkt:
Oke, dat is duidelijk...
Maar ik heb nog wel een vraagje, je komt bijvoorbeeld in m'n logje zeggen dat mijn training op niets slaat. Maar vervolgens vraag ik je om uit te leggen waarom en dan ben je nergens meer te vinden? Het stoorde me gewoon een beetje, vandaar mijn vorige post. Ik zal je log nu niet meer verder vervuilen.
 
Oke, dat is duidelijk...
Maar ik heb nog wel een vraagje, je komt bijvoorbeeld in m'n logje zeggen dat mijn training op niets slaat. Maar vervolgens vraag ik je om uit te leggen waarom en dan ben je nergens meer te vinden? Het stoorde me gewoon een beetje, vandaar mijn vorige post. Ik zal je log nu niet meer verder vervuilen.

omdat je geloof ik 3 oefeningen biceps had gedaan en weer weg was gegaan dan kan je beter niet gaan trainen. maar ik bezoek je log wel eventjes.
 
inderdaad, er zijn sukkels van 21 jaar die amper een jaar trainen in de AAS sectie, ga wat op hun afgeven.

Xtra is waarschijnlijk niet meer ver van zijn natuurlijke limiet, en heeft zich jarenlang echt keihard ingezet.

geen reden om op hem af te geven.
hij vreet bijna 5000 kcal, dat zegt genoeg imo

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

omdat je geloof ik 3 oefeningen biceps had gedaan en weer weg was gegaan dan kan je beter niet gaan trainen. maar ik bezoek je log wel eventjes.

M power is een superdude, daarmee
 
inderdaad, er zijn sukkels van 21 jaar die amper een jaar trainen in de AAS sectie, ga wat op hun afgeven.

Xtra is waarschijnlijk niet meer ver van zijn natuurlijke limiet, en heeft zich jarenlang echt keihard ingezet.

geen reden om op hem af te geven.
hij vreet bijna 5000 kcal, dat zegt genoeg imo

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------



M power is een superdude, daarmee
:fu: moet je horen wie het zegt.:rolleyes::p
 
Waarom laat Hedwig Parden je zoveel op machines trainen zijn free weights niet beter of geldt dat meer voor beginners zoals ik :P?
 
nette training xtra.
en herstelse van die griep he!!
 
inderdaad, er zijn sukkels van 21 jaar die amper een jaar trainen in de AAS sectie, ga wat op hun afgeven.

Xtra is waarschijnlijk niet meer ver van zijn natuurlijke limiet, en heeft zich jarenlang echt keihard ingezet.

geen reden om op hem af te geven.
hij vreet bijna 5000 kcal, dat zegt genoeg imo

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------



M power is een superdude, daarmee

Ik geloof dat XL 7 maanden natural heeft getraind.
 
Waarom laat Hedwig Parden je zoveel op machines trainen zijn free weights niet beter of geldt dat meer voor beginners zoals ik :P?

Omdat wij nooit met hammerstrenght trainen en daar dus speciaal voor komen. Maar misschien weet je niet goed hoe hammerstrength werkt:P
 
Yo ijzerbroeder, welcome back.

Dus die DNP was niet zo goed bevallen? Ik kan me herrineren dat "een maatje" van je er ook aan zat, had hij dezelfde sides of zijn die van jou vrij uitzonderlijk/extreem?
Volgende keer gewoon weer een t3/clen-stack maken, dat is al heftig genoeg.

Maatje van mij is ook eventjes onder begeleiding geweest van Hedwig, hij was er niet zo heel erg te spreken over. Hij vond hem erg aardig maar "een beetje dom" (athans met betrekking op de trainingen; hij kwam niet echt met baanbrekende methodes)

Ben benieuwd welke brute trainingen je gaat neerzetten; niet vergeten de kilo's erbij te zetten he. Succes.
 
thanks iedereen voor de reacties

Hoe werkt hammerstrength dan?
heel flexibel net het gevoel alsof je los aan het trainen bent echt top. Ook kan ik met mijn lengte 1,96 helemaal strekken op die apparaten.


Yo ijzerbroeder, welcome back.
Dus die DNP was niet zo goed bevallen? Ik kan me herrineren dat "een maatje" van je er ook aan zat, had hij dezelfde sides of zijn die van jou vrij uitzonderlijk/extreem?Volgende keer gewoon weer een t3/clen-stack maken, dat is al heftig genoeg.Maatje van mij is ook eventjes onder begeleiding geweest van Hedwig, hij was er niet zo heel erg te spreken over. Hij vond hem erg aardig maar "een beetje dom" (athans met betrekking op de trainingen; hij kwam niet echt met baanbrekende methodes)Ben benieuwd welke brute trainingen je gaat neerzetten; niet vergeten de kilo's erbij te zetten he. Succes.

He Lootje,

T3 en Clen altijd succes verzekerd:D. Volgende keer proberen voor de zomer. Hedwig zeer aardige man was ook maar voor een keertje. Train samen met een trainingsmaat tegenwoordig echt een topper squat 225 kg 8 hh terwijl hij maar 90 weegt is 1,70 lang. Ik ben er echt blij mee een goede vaste t-maat met veel ervaring en kennis. Next time met kilo`s bro was ff ziek ****ing pussy weights;)
 
Hehe , moet weer verdelen beest :'). Maar je hebt er nog tegoed!
 
  • Like
Waarderingen: Sue
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven