MuscleMeat

Luie mensen goudmijntje voor sportschool eigenaren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nooit gehoord van pc's ? Met simpele progammeertaal kan je zo degenen die hun abbonoment verlopen is eruithalen. Ik koop een abonnoment voor 1 jaar! 1 jaar en niks meer. Dat is wat iedereen denkt dat ze krijgen wanneer ze tekenen voor 1 jaar. Dan moet er geen ammehoela woordjes komen van 'stilzwijgende verlenging'. Dat lijkt me gewoon pure ****erij.
'Je verdient het om genaaid te worden' is een lelijke instelling. Je koopt hier geen goederen of diensten van een achterdochtig figuur, maar van een bedrijf en ik verwacht als consument dat ze gewoon eerlijk wezen. (net zoals ze dat van mij verwachten)

Dan moet je dus gewoon een contract voor een jaar nemen en meteen opzeggen, zodat je na dat jaar niet meer lid bent.
Het gaat niet om het bedrijf, waar je "zaken" mee doet, maar jouw lakse instelling om maar achterover te blijven hangen en er vanuit te gaan, dat anderen jouw zaken wel regelen.
 
De grootte van het ledenbestand zou eigenlijk niks uit moeten maken hoor. Het lijkt me vrij gemakkelijk om dat te controleren en wanneer nodig een mailtje te sturen naar het desbetreffende lid. We leven immers in een digitale wereld, of niet dan ? :D

edit: spuit 11

Uiteraard zou je dat kunnen doen als bedrijf, maar dat kost allemaal behoorlijk wat geld om dat allemaal op te zetten, te onderhouden en bij te houden. En die kosten worden doorberekend in de prijs. Dus dan is het gros van de sportschool de sjaak, omdat een klein groepje zijn zaakjes niet kan regelen (lees: te lui zijn om hun contract te lezen en hun contractdatum in de gaten te houden).

Daarnaast vind ik de service iets te ver doorschieten, als een sportschooleigenaar ook nog eens mijn contract in de gaten moet houden. What's next; dat hij mijn reet gaat afvegen?
 
en dat vind ik bullshit. Waarom zou je niet al bij het afsluiten van het abbo al niet kunnen aangeven dat je daar niet op zit te wachten?

Dan moet je dus gewoon meteen opzeggen, als je een abbo neemt. Dan hoef je dat niet meer in de gaten te houden en ben je er na 1 jaar vanaf. Dan kun je zelf na dat jaar beslissen of je nog langer lid wilt blijven.
Doe je dat niet, maak je dus gebruik van de service van de sportschool, die je contract gewoon verlengt na het jaar, zodat je niet ineens naar binnen loopt en niet meer naar binnen mag, want je contract is afgelopen.

Dat scheelt ons hier dan weer allerlei zeiktopics van de kneuzen, die dat overkomt.;)
 
Ik zal nooit een abonnement aangaan bij een fitness waar het geld van de rekening wordt geschreven omdat 1. dat in de meeste gevallen beachboyfitnessen zijn en 2. ik zelf wil bepalen wanneer ik mijn abo verleng en welke formule ik kies.


Na nieuwjaar stromen de sportscholen vol met die zogenaamde luie mensen omdat er op dat moment duizenden vetkleppen beslissen om er tegen de zomer strak uit te zien om een tijdje later te beseffen dat ze feitelijk liever voor hun TV zitten met een grote pizza en een sixpack halve liters... Ik ken een sportschooleigenaar die zich enkele Ferarri's heeft kunnen permiteren door dit soort volk.
 
Ach ik heb ook al 5 sportscholen versleten geloof ik, ook een paar keer verhuist, maar wat maakt het voor een sportschooleigenaar nou uit of die mensen wel of niet op komen dagen, ja het is wat drukker als ze allemaal blijven komen, maar daar ben je op voorbereid, en equipment in een sportschool kost geen electriciteit, dus als ze niet komen zijn ze niet goedkoper uit ofzo.

Maar het is logisch, hoeveel mensen denken dat ze na 2 weken aan apparaten trekken breed worden, teleurstelling, geen zin meer, zo gaat 't nou eenmaal :D
 
Dan moet je dus gewoon meteen opzeggen, als je een abbo neemt. Dan hoef je dat niet meer in de gaten te houden en ben je er na 1 jaar vanaf. Dan kun je zelf na dat jaar beslissen of je nog langer lid wilt blijven.
Doe je dat niet, maak je dus gebruik van de service van de sportschool, die je contract gewoon verlengt na het jaar, zodat je niet ineens naar binnen loopt en niet meer naar binnen mag, want je contract is afgelopen.

Dat scheelt ons hier dan weer allerlei zeiktopics van de kneuzen, die dat overkomt.;)

ik snap ook wel hoe het werkt en de meeste mensen hier denk ik ook wel, maar ik vind het zwaar k*t dat je er zelf achter aan zou moeten gaan. Alsof ik niks beters te doen heb. Alleen neppe ondernemers hebben stilzwijgende verlening nodig. Dan weet je van jezelf al dat je een k*tproduct verkoopt (zoals bijv. de meeste providers dat ook doen).

gelukkig heb ik mijn eigen zooi thuis en hoef ik nooit meer naar een gym. :D
 
Volgens mij verlengen ze bijna overal automatisch je abbo?

Ore is me wrong?
Bij ons wordt pas verlengd als je zelf naar de balie gaat en het vraagt, altijd voor 30 dagen.
 
lezen is a bitch.
 
Raar dat die mensen dan niet opzeggen, dat je meteen een jaar vastzit vind ik ook eigenlijk onzin.
 
Back
Naar boven