XXL Nutrition

Lukaku fysiek

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij heeft toch best een goed fysiek, zeker voor zn leeftijd

goed fysiek voor een voetballer misschien, ik zou er iig niet mee willen ruilen ;)
 
goed fysiek voor een voetballer misschien, ik zou er iig niet mee willen ruilen ;)

Als hij zn fotos op dbb zou posten en hij niet bekend zou zijn dan zou hij veel complimenten krijgen denk ik
 
Als hij zn fotos op dbb zou posten en hij niet bekend zou zijn dan zou hij veel complimenten krijgen denk ik

Ja denk eerder dat iedereen om spoon pics gaat vragen..
 
streeffysiek !!!
 
buffer dan 90% van dbb, just my 2 cents
 
Zeg maar 99 % (alleen big t is buffer)
 
En niet vergeten dat hij 1m91 is bij 93-94kg.
 
Die jongen is net 18, heeft geen eetschema en traint niet in de sportschool (miss éénmalig om de zoveel weken...) Lijkt mij dat hij aanleg heeft om spiermassa te ontwikkelen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Daarnaast hebben ze echt geen voedingsschemahoor, waarschijnlijk proberen ze wel zo gezond mogelijk te eten maar een schema zoals velen hier hebben ze echt niet hoor...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat denk je nou zelf, die gast is pas achtien, ze laten zo'n onervaren kereltje met zoveel potentie niet zijn eigen gang gaan nadat ze miljoenen in hem hebben gestopt. Dus ze stoppen hem op een dieet, wellicht geen superstrikt dieet, maar een dieet niettemin.
 
http://skepticalteacher.files.wordpress.com/2009/12/facepalm.jpg




[Link niet meer beschikbaar]

Wat denk je nou zelf, die gast is pas achtien, ze laten zo'n onervaren kereltje met zoveel potentie niet zijn eigen gang gaan nadat ze miljoenen in hem hebben gestopt. Dus ze stoppen hem op een dieet, wellicht geen superstrikt dieet, maar een dieet niettemin.

ik weet niet of je het weet maar in de voetbalwereld wordt niet echt naar voeding gekeken... Iedereen probeert wel zo gezond mogelijk te eten, maar zeker niet zoals hier op de site... BTW miljoenen??? haha jongen toch Lukaku is een jeugdproduct, zoveel miljoenen zal hij nog niet gekost hoor...
 
nou bij ajax in de jeugd krijg je al een voedingsschema, en bij ac milan hebben ze een lab wat precies opmeet hoe je in je eiwit,vet etc zit.
het is niet meer zoals het in de jaren 80-90 was hedendaagse tijd hebben al die voetballers een schema of ze zich er allemaal aan houden is een 2de.
verder gaan ze bijna dagelijks het krachthonk in. maar goed dat terzijde voor iemand van 18 is het een beest.
 
ik weet niet of je het weet maar in de voetbalwereld wordt niet echt naar voeding gekeken... Iedereen probeert wel zo gezond mogelijk te eten, maar zeker niet zoals hier op de site... BTW miljoenen??? haha jongen toch Lukaku is een jeugdproduct, zoveel miljoenen zal hij nog niet gekost hoor...

Nvm. Ik heb het in ieder geval geprobeerd.

Wat weet een achtienjarige nou over voeding, hij denkt waarschijnlijk dat aardbeienkwark met 0% vet gezond is. En waar haal je het in godsnaam vandaan dat in een sport op topniveau waarin miljoenen omgaat ze niet letten op hun voeding.

En wat is er zo moeilijk aan BB eetschema's. Niks. Alleen als je een beer wilt zijn dan moet je wat meer schansen dan mensen die tevreden zijn met een superdude lichaam.

/facepalm-nummer-3

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
ik weet niet of je het weet maar in de voetbalwereld wordt niet echt naar voeding gekeken... Iedereen probeert wel zo gezond mogelijk te eten, maar zeker niet zoals hier op de site... BTW miljoenen??? haha jongen toch Lukaku is een jeugdproduct, zoveel miljoenen zal hij nog niet gekost hoor...

Wat ben jij een knuppel!
Tuurlijk wordt er naar voeding gekeken. Profspelers krijgen gewoon een strict dieet hoor. Ze moeten ook onder een bepaald vetpercentage zitten anders worden ze uit de selectie gezet.. kijk maar naar Jhonny van Beukeringen.
En geloof me, Lukaku is een super groot talent.. daar hebben ze genoeg geld in geinvesteerd hoor! Er gaat volgens mij meer geld in voetbal om dan jij denkt.

Bovendien worden spelers in de zaterdag 1e klasse al uitvoerig getest op gezondheid. Daar mag je ook niet boven een bepaald vetpercentage zitten en krijgen ze een voedingsschema mee. Dus je kan wel nagaan dat clubs als Anderlecht hier nog een stuk serieuzer mee zijn!
 
Nvm. Ik heb het in ieder geval geprobeerd.

Wat weet een achtienjarige nou over voeding, hij denkt waarschijnlijk dat aardbeienkwark met 0% vet gezond is. En waar haal je het in godsnaam vandaan dat in een sport op topniveau waarin miljoenen omgaat ze niet letten op hun voeding.

En wat is er zo moeilijk aan BB eetschema's. Niks. Alleen als je een beer wilt zijn dan moet je wat meer schansen dan mensen die tevreden zijn met een superdude lichaam.

/facepalm-nummer-3

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ik ben 18, dus ik weet ook niets over voeding ??? Kom op zeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven