AndroidHealthClinic

Shocking News Luke Wood passed away (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rest in peace
 
Helaas denk ik dat dit pas het begin is van het tijdperk dat mensen echt gewoon dood neer vallen van de dingen die ze innemen...

No offense ik bedoel, ik heb helemaal niets tegen gebruiken en de doelen die ze nastreven... Maar als je nu kijkt naar hoeveelheden ten opzichte van vroeger, en wat er allemaal veranderd is in die tussentijd..

Hoe verschrikkelijke tijd moeten we tegemoet gaan nu de standaard zo hoog ligt dat al die mensen drie dubbele doses gaan nemen?
Waar ligt op dit moment nog de grens dat mensen gaan denken ''Ok! Nu is het wel genoeg'' of.. ''Is dit wel goed voor mij?''..

Ik ben alles voor het moraal ''Do what you gotta do, otherwise you will not win'' maar sure as hell dat ik niet 3 dubbele dosis ga nemen omdat een ander dat ook doet.. It's getting way outta hand..
(Don't get me wrong, ik ben nu nog naturel maar sta wel open voor de mogelijkheid in de toekomst)

Ik vind de monster fysieken erg tof, jammer van sommige Guts maar ja dat komt er nu eenmaal bij als je zoveel neemt.. Maar ik denk dat we een tijdperk tegemoet gaan in waar wij dalijk oude mannetjes zijn die van de sport genieten, helaas kijkend naar hoe de nieuwere generaties met bosjes gaan droppen omdat er geen grens meer zal zijn...

De sport leeft erg op de laatste tijd, maar tegelijker tijd sterft het uit..

Ik begrijp wat je bedoeld maar jij weet helemaal niet of de jongens van nu ''3 x zoveel nemen als vroeger''. Wie zegt dat? Ik ben er heilig van overtuigd dat er genoeg bb'ers vroeger meer gebruikten als nu. Ook zal er nu veel onderscheid zijn in het gebruik van de prof bb'ers. Zo zullen er top profs zijn die geen absurde hoeveelheden gebruiken, maar er zullen er ook bijzitten die denken dat ze op bv 5gr Test (en de rest) naar de top gaan.

Top profs zoals Cutler en Heath zijn enorm verstandige jongens, dat zie en merk je gewoon aan hun als je filmpjes enz. kijkt. Gegarandeerd dat hun geen achterlijke hoeveelheden AS nemen en zo hun gezondheid serieus op het spel zetten. Weet zeker dat er meer dan genoeg amateur bb'ers zijn die meer gebruiken.

Maw...ik denk dat je sterk overdrijft, ook al zit er wel een kern van waarheid in. Want zoals ik al zei zullen er echt wel bijzitten die zich letterlijk en figuurlijk helemaal volspuiten omdat ze denken dat dat DE manier is.
 
Ik ben het helemaal met je eens, maar ik bedoelde uiteraard niet dat ze dat allemaal doen maar gewoon het feit dat het nu meer gebeurd dat er mensen echt kapot gaan eraan (En het kan ook zijn dat je er nu gewoon meer over hoort dan toen, difference uiteraard)

Cutler en Heath vind ik inderdaad hele verstandige mensen, en ik geef je ook gelijk dat ze niet allemaal zo zijn...

Toch heb ik het idee dat de generatie van waar ik in leef en mee omga, het niet helemaal snappen..
Sommige jongen hoor je echt over hoeveelheden waarvan ik al schrik, en ik weet er dan nog niet eens zoveel van af :)

Dus ja, Karma voor jou :)
 
jammer van het beest. RIP
 
Mcg met mg verwarren, wel een gevalletje Darwin Award. Maar toch een verlies op vlak van competitie, RIP.
 
Rust in vrede.
 
komt er van als je meer dan 3 shakies per dag drinkt, jwz... RIP
 
Sterke verhalen allemaal weer. Op de US en de AUS boards wordt gezegd dat hij een geboorte defect had aan zijn nieren. Die kwaal had hij dus al. Misschien dat AS het een en ander versnelt heeft maar hij zou het toch wel gekregen hebben.
 
Sterke verhalen allemaal weer. Op de US en de AUS boards wordt gezegd dat hij een geboorte defect had aan zijn nieren. Die kwaal had hij dus al. Misschien dat AS het een en ander versnelt heeft maar hij zou het toch wel gekregen hebben.

Alsnog waste of talent!
 
Op de US en de AUS boards wordt gezegd dat hij een geboorte defect had aan zijn nieren. Die kwaal had hij dus al.

Dat zeggen ze allemaal. Verdomd toevallig elke keer.
 
Laatst bewerkt:
Sterke verhalen allemaal weer. Op de US en de AUS boards wordt gezegd dat hij een geboorte defect had aan zijn nieren. Die kwaal had hij dus al. Misschien dat AS het een en ander versnelt heeft maar hij zou het toch wel gekregen hebben.

RIP... Spijtige zaak...

Het is heel jammer om het te moeten zeggen maar het is niet de eerste en het zal de laatste niet zijn. Kan zijn dat hij het van kleinsaf had maar het zal zeker zijn rol hebben gespeeld.
Herinner me Tom Prince jaren terug; identiek hetzelfde. Kerel zijn nieren begaven het waardoor ook zijn hart aan het falen was gegaan. Hij was er net op tijd bij en is er nog bovenop gekomen maar bij Tom Prince was het wel zeker dat het de AS was die het hadden veroorzaakt...
Waarom zou het bij deze kerel anders zijn?
 
Back
Naar boven