AndroidHealthClinic

Lukt het botje weer om in shape te komen. Lets see (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik log omdat ik het leuk vind om over trainen te praten. Een soort dagboek voor me zelf vind ik minder leuk om te doen.
Het enigste wat ik belangrijk vind om te loggen is mijn voeding. Kracht interesseert me niks. Heb wel een PR gezet met incline dumbellpress en leggpress deze week. Vandaag ga ik weer bankdrukken

12x 34kg dumbellpress
12x 180kg legpress


Ik heb mijn gegevens ingevuld voor een 4 punts meting en ben een stuk vetter volgens deze meting.
Welke meting is volgens jullie de meest betrouwbare. Ik vind de droogheid van je benen minder relevant voor amateur bodybuilding en vind dat de droogheid van het bovenlichaam prioriteit heeft.. Dus zelf denk ik dat de 4-punts meting handiger is om in te schatten hoe droog je bent voor je beachbody.

Scheelt meer als 1% met de 7 punts meting :O

1573725039766.png
 
Laatst bewerkt:
Welke meting je doet maakt eindstand niet uit. Als je maar steeds hetzelfde doet..Is ook maar een manier om progressie te meten.

Zou me ook niet teveel blindstaren op die getallen (of zeker niet te vaak) en meer op de spiegel letten..
 
Vandaag gewogen en mijn gewicht is 0,8kg gestegen sinds vorige week. Nu weeg ik 81.5kg
Dit moet ik niet elke week hebben anders word ik modder vet. ik ga even aankijken hoe het verder gaat op 3000kcal

Me kracht gaat ook vrij snel omhoog.
De benchpress was bezet dus had besloten een flat dumbell press te doen en heb daar weer een PR mee gezet.
Ik merk met dumbell press dat die eerste rep op de zwaardere gewichten vervelend is met stabiliseren en verlies daardoor wat kracht voor me set. Zeker met die 38kg had ik een hoop van me kruit verschoten voor rep 1 al met dat geklooi met stabiliseren.

Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik wat langer rust heb genomen tussen de sets waardoor het zetten van een PR met de oefening wat makkerlijker word. Als ik 1min rust aangehouden had dan hadden deze gewichten niet gelukt met dit aantal reps. Ik heb ruim 2 min rust tussen me sets genomen.

30kg 20x
32kg 15x
34kg 15x
36kg 12x
38kg 7 x
 
Vandaag gewogen en mijn gewicht is 0,8kg gestegen sinds vorige week. Nu weeg ik 81.5kg
Dit moet ik niet elke week hebben anders word ik modder vet. ik ga even aankijken hoe het verder gaat op 3000kcal
Gewoon voeding (nog) niet verder verhogen en kijken hoe je er volgende week of over 2 weken bij staat..
 
Weer een week om ik heb vanochtend weer gewogen en ben weer afgevallen ???:roflol: Ik weeg nu 80,6 op een lege maag na 10 uur slaap.
Ik ga weer mijn kcal verhogen naar 3200 door de weeks en 3300 in het weekend.
80,6 is mijn laagste gewicht tot nu toe dit merkte ik ook in mijn kracht die was ook wat minder deze week als vorige week.
Mijn shape is wel super maar ik wil echt niet droger worden als dit heb echt een mager smoeltje nu. Ik gok dat mijn VP op 8% met een 7 punts huidplooi meting

Mijn doel is nu 2,5kg VVM aankomen voor juni. Mijn doel is om 0.2 ons per week aan te komen hier zal wat vet bij zitten. DIt haal ik er weer af voor de zomervakantie
Dus heb 6 maanden de tijd ongeveer om 2,5kg VVM aan te komen. Ik denk wel dat dit een realistisch doel is.

Vorige week zat ik op 3000 kcal door de weeks en 3200 kcal in het weekend.
Deze week gemiddeld op 3000kcal

De Kcal van deze week.

Maandag 2800 kcal
Dinsdag 2800 kcal
Woensdag 3000 kcal
Donderdag 3000 kcal
Vrijdag 3000 kcal
Zaterdag 3200 kcal
Zondag 3200 kcal
Screenshot_20191123-161450_Basic-Fit.jpg
 
Nice!! MOAAAAAR FOOOOD:heart:
 
Cheat Day en rustdag:

Heerlijk gewoon even een hele dag eten wat je lekker vind.

3150 kcal
E/K/V 180/ 346/ 120

Meal 1: 2 big macs
Meal 2 40 gram witte chocolade / 2 kitkatt mini / Low calorie ijs 300kcal / Zeeuwse bolussen 130 gram
Meal 3: 2 zelfgemaakte hamburgers van mager runder gehakt en 20+ kaas met frites lijn mayonaise
Meal 4: Zeeuwse bolussen 60 gram 250 gram kwark

1574617642351.png
 
Zeeuwse bolussen.........I'm in! Favo-snack......wel met roomboter natuurlijk!
 
ff enigsinds offtopic. b0tje was jij niet die kerel die mee deed aan "de gouden kooi" back in the day?
 
ff enigsinds offtopic. b0tje was jij niet die kerel die mee deed aan "de gouden kooi" back in the day?


Nee :roflol:
Hoezo denk je dat?

Ben wel benieuwd wie je bedoelt terror jaap zeker :windup:

1574937785128.png
 
Ik denk die gast die helemaal 'para-brother' werd..
 
Nee dat ben ik niet. ik was in 2008 ook nog maar 18 en 63kg.

Kleine update.

Ik eet de hele week al op 3200kcal en er zijn geen veranderingen in mijn gewicht. Me shape ziet er goed uit lijk wel nog droger geworden te zijn. Me look van me buik is wat minder fluffy vergeleken met een paar weken terug. Het lijkt wat harder.
Door al die Koolhydraten zie je ook overal aders met trainen. Ik krijg het alleen slecht op de foto.


Wel ben ik een beetje ziekig trainen gaat daardoor wat minder soepel. Ook spelen de aanhechtingen tussen mijn borst en schouder weer op. Ik denk dat ik weer even rustig aan moet doen met de press oefeningen voor chest en weer even een paar weken alleen cable fly's moet doen.

Ik ga vandaag en morgen ook even niet trainen gewoon me lijf even wat rust gunnen. heb veel getraind afgelopen 7 dagen. Met mijn rug gaat het wel goed weinig last van de laatste tijd.


Vanavond heb ik een verjaardag feestje en daar ga ik lekker een borrel drinken en wat lekkers eten.


1575015215985.png
 
laat, maar alsnog in!
 
We zijn langzamerhand weer 4 weken verder nadat ik mijn kcal verhoogt heb en ik ben maar 0,2 kg aangekomen in deze periode en dit is op 3200kcal.
Dit is minder als de 0,5kg die ik als doelstelling had om aan te komen. Ik denk dat ik daarom mijn calorien verder moet verhogen naar 3300kcal en even kijken hoe ik daarop reageer.

Mijn gewicht is nu 80,6

Echter als ik naar de planning kijk van de maand december zal het geen enkel probleem worden om 0,5 kg aan te komen aan de hoeveelheid vreet en zuip partijen er geplant staan :O

1576672609195.png
 
Mijn vorige huidplooimeting was 09-11-2019 daar kwam ik uit op 7.6% bf en een VVM van 74,6 met een BW van: 80,8
Mijn laatste huidplooi meting was op 04-01-2020 en mijn bf kwam daar uit op 7.8% niet slecht na de december maand. mijn vvm kwam uit op 75,1kg dat is wel wat teleurstellend na 2 maanden. 81,5

Ik denk wel dat mijn vetprecentage hoger is als dat de huidplooi meting aangeeft. Dus ik zie het als een indicatief getal en als alleen maar een middel om progressie te meten.
Ik ga begin volgende maand weer meten om mijn (vet)gains te meten. ik eet nu 3300/3400 kcal

Dit zou betekenen dat ik een toename heb van 0,5kg van vvm van 09-11 tot 04-01-2020. Dit komt niet op 0,25kg per maand vvm ongeveer dit is wat aan de lage kant dus me kcal heb ik opgeschroeft naar 3300/3400.
Heb best veel feestjes gehad in december met de nodige alcohol dus ben wel tevreden dat mijn vvm uberhaupt gestegen is en dat de fat gains beperkt zijn gebleven.

Wel heb ik steeds last van mijn schouders met bankdrukken dus dit doe niet meer voorlopig. Het blijft een probleem.

Ook even een progressie foto'tje gepost. ga nu leanbulken tot een 10/12% en dan voor de zomer naar 6%bf
20191202_214715.jpg


20200112_125633.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kleine update

ben nog wat dieper gaan cutten. kwam volgens de huidplooi uit op 7%.

1600158190817.png
 
Back
Naar boven