AndroidHealthClinic

Lunges in de sportschool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Scighera

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2003
Berichten
1.057
Waardering
0
Oude foto's: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4315


Oh ja, het is een beetje een volgebouwde ruimte :D

ben inmiddels 1-2kg zwaarder geworden (maar ook droger en meer kracht).

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
en natuurlijk een recente foto van mijn fiets :D welke een paar gram lichter is geworden. een lichtere (297gram) ketting staat in bestelling
 
Je weet het Scighera, beter laat dan nooit over gaan op Sedis/Sachs/SRAM-ketting..
Ben benieuwd of ze nu weer van naam gaan veranderen.. ketting blijft hetzelfde, naampje verandert!

Espi (2 kettingen/jaar sinds 1996)
 
ik heb al eerder met grote tevredenheid gereden met de tcompetitieklasse PowerChains van SRAM, alleen ze leverde een Campagnolo erbij. ik moet zeggen hij is sterker dan Shimano HG ( binnen halfjaar total-loss. maar niet zo soepl als een Shimano of of SRAM.

SRAM: soepelheid van Shimano, degelijkheid van Campagnolo. Alleen dan een stuk lager gewicht (om nog maar te zwijgen van de vergulde Powerlink III sluiting, ideaal ;) )

De competitiekettingen PC99 en PC89R hebben nu holle pinnen ipv. dichte
 
Erg sexy foto's, Scighera!
Keep up the good work, bro!
 
ziet er goed uit!

btw, Fiets inleveren!
 
Originally posted by Vinny
ziet er goed uit!

btw, Fiets inleveren!

thanks

wie aan mijn fietsen komt kan een pijnlijke ontmoeting krijgen met het metaal van mijn SPD schoenen :D
 
Deed je dat ff voor de foto of doe je altijd lunges met 100 kg? :):):)
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN
Deed je dat ff voor de foto of doe je altijd lunges met 100 kg? :):):)


mijn records staan op:

20x links direct gevolgd door 20x rechts met 102.5kg
20x links, stretchen, 20 x rechts met 112.5kg

voor de foto moest ik even stil blijven hangen ;)
 
Originally posted by Scighera



mijn records staan op:

20x links direct gevolgd door 20x rechts met 102.5kg
20x links, stretchen, 20 x rechts met 112.5kg

voor de foto moest ik even stil blijven hangen ;)

zozo dat zijn aardige gewichten ja, maar wat ik me dan afvraag is of je dan wel zover doorzakt met het uitstappen dat je knie de vloer (bijna) raakt. Ik zie namelijk op de foto's dat je die veiligheidsstangen in de squatkooi zo hoog hebt gezet dat het volgens mij niet meer mogelijk is de oefening zo uit te voeren zoals het hoort.. ;)
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


zozo dat zijn aardige gewichten ja, maar wat ik me dan afvraag is of je dan wel zover doorzakt met het uitstappen dat je knie de vloer (bijna) raakt. Ik zie namelijk op de foto's dat je die veiligheidsstangen in de squatkooi zo hoog hebt gezet dat het volgens mij niet meer mogelijk is de oefening zo uit te voeren zoals het hoort.. ;)

smokkelaar :D
Ik heb toch ff veel dikkere benen en doe echt geen perfect uitgevoerde lunges met 100 kg !
Maar oke ieder zijn eigen meug, bij ons op de sportschool heb je een trainer, die is 70kg bij 2 meter en zijn benen lijken wel lollystokken, hij bankdrukt net 80 kg, deadlift met 110, maar hij doet wel legpress met 650 kg :D of die juist uitgevoerd is kan je zelf wel raden, met stilstaan beweeg ik mijn benen nog meer dan dat hij doet..
 
Originally posted by Jack


smokkelaar :D
Ik heb toch ff veel dikkere benen en doe echt geen perfect uitgevoerde lunges met 100 kg !
Maar oke ieder zijn eigen meug, bij ons op de sportschool heb je een trainer, die is 70kg bij 2 meter en zijn benen lijken wel lollystokken, hij bankdrukt net 80 kg, deadlift met 110, maar hij doet wel legpress met 650 kg :D of die juist uitgevoerd is kan je zelf wel raden, met stilstaan beweeg ik mijn benen nog meer dan dat hij doet..

Tja als ik op sportscholen kijk vraag ik me bij 90% van de mensen die met gewichten trainen af waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn..
 
ik vraag me dan meestal af of ik iets fout doe :D dat ze veel zwaarder dan mij gaan en ik 2x zo groot ben..
 
Originally posted by Jack
ik vraag me dan meestal af of ik iets fout doe :D dat ze veel zwaarder dan mij gaan en ik 2x zo groot ben..

indd!!
 
Originally posted by Scighera
ik doe ma en wo weinig reps (probeer ongeveer setjes van 10, maar het is nog even zoeken naar de juiste gewichten)

Ik heb gisteren bijv bij the butterfly 15x67.5, 15x75, 14x82.5 en 10x90kg(=150% lichaamsgewicht)

en zaterdag met 3x40 reps per oefening

hahaha sorry maar deze gewichten kan ronnie coleman nog geen eens gebruiken voor de flye oefening. Wat denk je hiermee te bereiken als ik vragen mag?
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


hahaha sorry maar deze gewichten kan ronnie coleman nog geen eens gebruiken voor de flye oefening (dumbbells neem ik aan anders noem je de oef ook geen flye meer). Wat denk je hiermee te bereiken als ik vragen mag?
 
10x 90 kg flyes?? allegoden, dan knappen mijn armen er in 1x af, ik neem aan dat hij geen dumbbelles bedoelt, maar op zo'n machine, en dan is het nog veel te zwaar..
 
Gewrichten die aan diggelen moeten denk ik
 
Ik ben al blij dat ik 24KG flyes haal verdorie
 
hij zegt toch ook butterfly;s dus zal wel een peck dek machine zijn. dan kan dat toch goed die gewichten verschillen per apparaat....
 
Scighera er zijn minder pijnlijke manieren om zelfmoord te plegen... ;)
 
Back
Naar boven