MuscleMeat

Lunges (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

inderdaad een goeie oefening.. doe ik soms als opwarming of voor mijn plezier thuis.
 
Originally posted by Spike
inderdaad een goeie oefening.. doe ik soms als opwarming of voor mijn plezier thuis.

haha thats the spirit voor je plezier thuis trainen :D

als ik nu voor me plezier thuis me buik ging trainen :D

maja vind ut k*tspiergroep...
 
buik is niet kwestie van plezier of niet, is kwestie van moeten :D

dan niet voor spiergroei, dan wel voor de gezondheid van je rug ;)
 
lunges doe ik nooit.

het is niet echt een kracht oefening.
ik vind het meer een afwerkingsoefening.
 
Originally posted by Spike
buik is niet kwestie van plezier of niet, is kwestie van moeten :D

dan niet voor spiergroei, dan wel voor de gezondheid van je rug ;)

Buik ??

Het gaat over lunges, dus benen
 
Originally posted by 3XL


Buik ??

Het gaat over lunges, dus benen

Zie de post erboven van nilsjei...

Overigens is lunges toch gewooon een goede oefening, aangezien ik thuis niet echt zwaar kan squatten etc doe ik hem toch regelmatig.
 
Oeps , my mistake :D

Do you forgive Spiker :D
 
Elke week 4 me!

Ik train benen verspreid over 2 dagen (hamstrings samen met kuiten en quadricpes apart).

Ik stap wel altijd op een plateautje, vind ik prettiger. En tja, na 8x 120kg per been krijg je de volgende dag wel eens last van een zere reet ja. :)
 
LUNGES meestal aan het einde van de beentraining maar ben er nou niet echt kapot van
 
Lunges is wel ok...maar ja, er zijn behoorlijk wat goeie oefeningen, en dan vind ik het lastig om me erover heen te zetten om met een 'mini gewicht' lunges te doen ipv zwaardere squats :D
 
Originally posted by Robin
Lunges is wel ok...maar ja, er zijn behoorlijk wat goeie oefeningen, en dan vind ik het lastig om me erover heen te zetten om met een 'mini gewicht' lunges te doen ipv zwaardere squats :D

Mee eens, maar ik begin altijd met sqaut, dan de rest, en ter afsluiting van me benentraining pak ik vaak nog es wat lunges. En dan zijn m'n benen ondertussen zo vermoeid dat het meestal kwa gewicht niet veel meer voorsteld.
Maar wel lekker.
 
Back
Naar boven