Fitness Seller

Lupus

Bezoekers in dit topic

De medrol slaat precies al goed aan.

20180512_123820.jpg
 
:mad:

20180829_094646.jpg
 
hoge doseringen vitamine D kunnen helpen je patches te verlichten , bij immuun defecten schijnt vitamine d een rol te spelen . heeft mij geholpen op de ellebogen zit twee plekjes thats it .
ik heb zelf een dagboek bijgehouden min of meer van wat hgh en aas met je doen , meschien dat ik ff de bullshit ga uitfilteren en ga posten hebben meer mensen er meschien wat aan
 
hoge doseringen vitamine D kunnen helpen je patches te verlichten , bij immuun defecten schijnt vitamine d een rol te spelen . heeft mij geholpen op de ellebogen zit twee plekjes thats it .
ik heb zelf een dagboek bijgehouden min of meer van wat hgh en aas met je doen , meschien dat ik ff de bullshit ga uitfilteren en ga posten hebben meer mensen er meschien wat aan
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb soms last van alopecia areata. Is een tijdje heel erg geweest (12 jaar geleden) zodat ik mij moest kaal scheren omdat het zo erg was. Toen ben ik op vakantie naar Senegal geweest en door daar twee weken in de volle zon te lopen, waren al mijn kale plekken verdwenen. Is een paar maanden daarna terug erger geworden en ben toen vit D beginnen te slikken en heb er sindsdien zeer weinig last van. Ik slik nu al meer dan 10 jaar dagelijks vit D. Volgens de dermatoloog was de invloed van de zon positief omdat het immuunsysteem verzwakt door de UV stralen wanneer men veel in de volle zon loopt en vermits alopecia areata bij mij ook een autoimmuunziekte is, verdwenen de symptomen.
 
Ondertussen alweer 3 keer voor onderzoeken in UZ Leuven geweest en er komen er nog een paar bij, de professoren raken het niet eens over wat er nu precies aan de hand is, sommige onderzoeken wijzen op lupus maar er zijn dan ook weer andere zaken aan de hand die, en ik quote, duiden op iets ergers...
Ik hoop echt dat het uiteindelijk allemaal wel blijkt mee te vallen :(
 
dit hele process is tergend
 
Ondertussen alweer 3 keer voor onderzoeken in UZ Leuven geweest en er komen er nog een paar bij, de professoren raken het niet eens over wat er nu precies aan de hand is, sommige onderzoeken wijzen op lupus maar er zijn dan ook weer andere zaken aan de hand die, en ik quote, duiden op iets ergers...
Ik hoop echt dat het uiteindelijk allemaal wel blijkt mee te vallen :(

Hebben ze verduidelijkt wat dat 'ergers' is? Ik wens je oprecht veel sterkte en hoop dat ze eindelijk vinden wat er is + een behandeling kunnen starten.
 
Ondertussen alweer 3 keer voor onderzoeken in UZ Leuven geweest en er komen er nog een paar bij, de professoren raken het niet eens over wat er nu precies aan de hand is, sommige onderzoeken wijzen op lupus maar er zijn dan ook weer andere zaken aan de hand die, en ik quote, duiden op iets ergers...
Ik hoop echt dat het uiteindelijk allemaal wel blijkt mee te vallen :(
Wat een ellende, succes en beterschap!

Laat je niet gek maken door dingen die 'duiden op iets ergers', zolang je niks zeker weet heeft het totaal geen zin om je daar druk over te maken want je hebt niks 'ergers' (alhoewel ik begrijp dat je je dan automatisch zorgen maakt).
 
Voorlopige uitslagen van Leuven, ontstekingen in het hele lichaam met als ergste een paar klieren in of langs (?) de longen en daar willen ze me voor opereren :(
 
Voorlopige uitslagen van Leuven, ontstekingen in het hele lichaam met als ergste een paar klieren in of langs (?) de longen en daar willen ze me voor opereren :(
Godver zeg... Sterkte!
 
Het is zo frustrerend dat de wetenschap al zo ver staat maar toch op sommige zaken geen antwoord heeft. Sterkte!
 
Back
Naar boven