- Lid geworden
- 8 okt 2002
Kennen jullie het Lynolax-ontbijt en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik gebruik nu vlozaad vezels maar het helpt niet echt.
Ik heb enorme last van obstipatie.
groetjes Dutchgirl
---------------------------------------------------------------------------
In het Lynolax-ontbijt, zijn alle bovengenoemde principes verenigd, zowel die van Budwig als van de moderne kennis betreffende verbetering van de darmflora. Het product bestaat uit een kant en klaar ontbijt en een olie. Het ontbijt is samengesteld uit lijnzaad, havervlokken, verse tarwekiemen, appelpoeder, Kanne fermentgraan, oligo-fructose en lecitinepoeder. De olie bestaat uit koudgeperste lijnzaad- en tarweolie. Het totaal heeft de volgende eigenschappen:
Het is rijk aan speciale vetzuren, die een goede stimulans zijn voor het lichaam.
Het is rijk aan essentiële voedingstoffen.
Het stimuleert een goede darmflora en een regelmatige stoelgang.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb enorme last van obstipatie.
groetjes Dutchgirl
---------------------------------------------------------------------------
In het Lynolax-ontbijt, zijn alle bovengenoemde principes verenigd, zowel die van Budwig als van de moderne kennis betreffende verbetering van de darmflora. Het product bestaat uit een kant en klaar ontbijt en een olie. Het ontbijt is samengesteld uit lijnzaad, havervlokken, verse tarwekiemen, appelpoeder, Kanne fermentgraan, oligo-fructose en lecitinepoeder. De olie bestaat uit koudgeperste lijnzaad- en tarweolie. Het totaal heeft de volgende eigenschappen:
Het is rijk aan speciale vetzuren, die een goede stimulans zijn voor het lichaam.
Het is rijk aan essentiële voedingstoffen.
Het stimuleert een goede darmflora en een regelmatige stoelgang.
--------------------------------------------------------------------------------