MuscleMeat

Lynolax-ontbijt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dutchgirl

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
280
Waardering
1
Kennen jullie het Lynolax-ontbijt en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik gebruik nu vlozaad vezels maar het helpt niet echt.
Ik heb enorme last van obstipatie.

groetjes Dutchgirl

---------------------------------------------------------------------------
In het Lynolax-ontbijt, zijn alle bovengenoemde principes verenigd, zowel die van Budwig als van de moderne kennis betreffende verbetering van de darmflora. Het product bestaat uit een kant en klaar ontbijt en een olie. Het ontbijt is samengesteld uit lijnzaad, havervlokken, verse tarwekiemen, appelpoeder, Kanne fermentgraan, oligo-fructose en lecitinepoeder. De olie bestaat uit koudgeperste lijnzaad- en tarweolie. Het totaal heeft de volgende eigenschappen:


Het is rijk aan speciale vetzuren, die een goede stimulans zijn voor het lichaam.
Het is rijk aan essentiële voedingstoffen.
Het stimuleert een goede darmflora en een regelmatige stoelgang.
--------------------------------------------------------------------------------
 
Voor de stoelgang heb ik enige tijd geleden...lijnzaadjes door mijn magere kwark gedaan bij het ontbijt. Dit werkte goed voor mij. Helaas kan ik je er niet meer over vertellen.
 
Lijkt me een erg lastig probleem Dutchgirl.

In ieder geval genoeg drinken, maar dat zal je al wel doen, en ik denk dat je een goeie tussenweg moet zoeken tussen het wel dan niet gebruiken van bepaalde middelen.
Want laat je lichaam niet teveel aan deze middelen wennen, anders heb je de kans dat je over een tijdje niet meer zonder kan, maagdarmstelsel kan dan 'lui' worden. Dit zie je al in het ziekenhuis waar mensen zo'n bekertje lactulose krijgen, hoe snel dat went, dat wel bij vooral oudere mensen.

Maar zoals ik al zei, een moeilijk probleem, aan de ene kant moet je er wel iets aan doen natuurlijk, en aan de andere kant ook weer niet, om het lichaam zelf zijn gang te laten gaan.

Succes
 
Hoi allemaal,

Ik heb gisteren bij de Tuinen in Rotterdam Psyllium capsules gehaald. Ik hoop dat dit de oplossing is, want gewone psyllium vezels die je moet oplossen in een vloeistoef krijg ik echt niet weg. Ik probeer zoveel mogelijk natuurlijke middelen, ik ben anti laxeerpillen of laxeerthee, want het is niet de bedoeling dat mijn darmen lui worden. Jammer gbenoeh kon ik het Lynolax-ontbijt niet vinden.

Groetjes Dutchgirl
 
Thanks!

Het werkt tot nu toe wel goed.:D
 
Dat is altijd goed om te horen! Blij dat je (hopelijk) een goede oplossing heb gevonden ;)
 
Back
Naar boven