Fitness Seller

LYY tabs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

J4ck

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2006
Berichten
2.041
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Bij deze wat pics van m'n lyy tabs...real deal!?

IMG_2363.jpg


IMG_2364.jpg


IMG_2365.jpg


IMG_2366.jpg


IMG_2369.jpg


IMG_2370.jpg


IMG_2371.jpg
 
Volgens mij is er vrij weinig nep in omloop van dit spul en schijnt het ERG goed te zijn.

Ziet er echt uit, maar ben (nog ) geen echte kenner (wil het wel worden).

Dus wacht nog wat meer reactie's af.
 
real deal,wel wat beschadigingen,dat is het nadeel van die zakjes.
in potjes heb je daar geen last van over het algemeen.
neemt niet weg dat het topspul is.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 13:06 ----------

trouwens nog geen fake van tegen gekomen
 
Ik maakte me gewoon zorgen omdat het ene zakje allemaal mooie tabs zijn,

en andere zijn rondom dikker aan één zijde en dunner aan andere zijde,

en tabs zijn precies gesmolten...vage druk ook bij het éné zakje.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 20:33 ----------

Iemand ervaringen mee trouwens!?
 
Daar is flink mee geschut zo te zien, zijn gebruikt als sambaballen hehehe, ff nw vragen.
 
beetje beschadiging, maar ze komen dan ook uit ''China'' he
 
Mijn Nolva's van LLY waren ook zo beschadigd. Gelukkig waren mn bloedwaarden goed na de nakuur dus ik zeg real!
 
Nog iemand ervaringen met LYY aub!? ik hoor het graag...
 
heb zelf ervaring met alle midellen van lyy en ik ben er tot nu zeer tevreden over
 
Lyy Test E,deca,dianabol&nolva

Bij deze m'n vials binnengekregen met Test E & deca

alsook m'n dianabol en nolva,geen batchnummer op vials wel onderaan

nummer (04 en 26) de ene vial zit ook beetje meer in als de andere...

IMG_2419.jpg


IMG_2423.jpg


IMG_2420.jpg


IMG_2421.jpg


IMG_2424.jpg


IMG_2425.jpg
 
Ik start zelf voor de eerste maal met LYY binnekort...
Als ik afga op wat ik liggen heb hebben we identiek hetzelfde in huis... Laten we dus beide hopen dat het goede gear is :D
Nee man, heb er enkel goede comments over gelezen en gehoord dus zou me niet teveel zorgen maken...
 
real deal en goeie shizzle meerdere maten van me in amateur en prof is aardig gegroeid op dit merk vond vroeger GS echt een top merk maar nu blij LYY en sta er daarom ook echt achter, en mee geschut hoe vaak komt dat wel niet voor zowel potje als pouches , tis samengeperst poeder geen metaal film huppelde pup eromheen.
 
Tot nu toe Dianabol, Anavar, Test E, Test P, Bold en Primo geprobeerd allemaal TOP spul!
Test Prop ook compleet pijnloos met injecteren.
Winstrol tabs en Tren E ook good to go volgens mijn maatje.
 
real deal en goeie shizzle meerdere maten van me in amateur en prof is aardig gegroeid op dit merk vond vroeger GS echt een top merk maar nu blij LYY en sta er daarom ook echt achter, en mee geschut hoe vaak komt dat wel niet voor zowel potje als pouches , tis samengeperst poeder geen metaal film huppelde pup eromheen.

Bij potjes heb je daar minder last van aangezien ze tegenwoordig de potjes aanstampen met watten dus bij vervoer kunnen de tabletjes nouwelijks verschuiven oid.
 
Daar is flink mee geschut zo te zien, zijn gebruikt als sambaballen hehehe, ff nw vragen.

Nouja geschud,op de laatste foto zie je dat ze niet stuk zijn maar dat ze precies

in aanraking gekomen zijn met water en dan opgedroogd...is weird...
 
Bij potjes heb je daar minder last van aangezien ze tegenwoordig de potjes aanstampen met watten dus bij vervoer kunnen de tabletjes nouwelijks verschuiven oid.

Toch heb ik van EPL hetzelfde als TS bij zijn LY tabs heeft en daar zit een watje in.

Dus denk toch dat het niet zo heel veel uitmaakt :).

2011-08-28 16.51.11.jpg
 
Toch heb ik van EPL hetzelfde als TS bij zijn LY tabs heeft en daar zit een watje in.

Dus denk toch dat het niet zo heel veel uitmaakt :).

Dan ligt het gewoon aan hoe hard ze geperst zijn. Heb dboll en provi van Prodigy en die tabs zijn keihard, geen 1 tabje die maar iets gehavend is.
 
Ligt er ook aan of de tabs bespoten zijn(een beschermlaag met water en kleurstof) of het poeder dat wordt gebruikt voor de tabs te maken is niet
bij een goede temperatuur gedroogd(40°-50°) ;)
 
Ik was toch benieuwd naar mijn LYY tabs (dianabol) die zelf heb opgehaald (EPL was via post), en die waren niet beschadigd.

2011-08-28 21.11.42.jpg
 
Back
Naar boven