XXL Nutrition

LYY Test E en Mast E, opvallende spelfout! Real? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

soulmate26

Cool Novice
Lid geworden
14 mrt 2012
Berichten
44
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Benzyl Benzoate 18% wordt vertaald met: Ben Jia Shuan Bie Zhie 18%

in plaats van: Ben Jia Suan Bie Zhie 18%

Op het net vindt je vooral vials met "Suan" vermeld. Deze zijn dan ook veelal van productiedatum 2011! en worden goed gewaardeerd.

Wie heeft er ervaring met de "Shuan" vials met productiedatum 2012 ?

Ben pas anderhalf week bezig met deze kuur en weet niet wat ik ervan moet denken. 250mg test e en 200mg mast e per week.

LYY 001.jpg


LYY 002.jpg


LYY 003.jpg
 
Alles word gefaked my friends! sinds ze de euro kunnen namaken ben ik van alles overtuigd:exactly:
 
Bijv. mensen die geen dealers kennen of liever anoniem blijven.

Train zelf in een dorpje waarbij de gym je eruit kickt mochten ze weten dat je gebruikt!
 
Kijkt men naar de fotos van de norma deca op ***** dan weet men gelijk al dat ze dikke fakes verkopen ;)

Lekker uit de buurt blijven dus van de hele site.

Doet men hun huiswerk dan weten ze bijvoorbeeld dat Fake norma deca meestal te herkennen is aan een verkeerde expirdedate/batchnummer.
aandelen in ****?

die deca's exprie is 2 jaar, je weet niet waar je het over hebt waarom zeg jij iets?
Hier gaat het allemaal nergens meer over.
 
aandelen in anabolenkuurtje?

die deca's exprie is 2 jaar, je weet niet waar je het over hebt waarom zeg jij iets?
Hier gaat het allemaal nergens meer over.


aandelen heb ik nergens zelfs niet op de beurs maar als ik kijk naar de eerste 2 cijfers van het lotnummer op de foto zie ik 06 staan.
Als de expiredate 2 jaar later is dan moet er 08 staan lijkt me en niet 2015.

just my 2 cents
 
Ik heb ook dingen besteld bij AF.
Ze hebben mij al 3 maal beloofd dat ze mijn pakket zullen opsturen maar het is telkens geen waar. Iemand daar ervaring mee?
 
Ik heb ook dingen besteld bij AF.
Ze hebben mij al 3 maal beloofd dat ze mijn pakket zullen opsturen maar het is telkens geen waar. Iemand daar ervaring mee?

Tot nu toe 3 maal gewoon wel mn pakketje ontvangen! Dus dat komt goed!

Een week nadat jouw geld is ontvangen moet je wel al je pakketje hebben ontvangen.

Ben zelf ook bezig met een productomruiling/vervanging en moet eerlijk zeggen dat dit best traag gaat,
mogelijk ligt dit aan de feestdagen.

Wanneer was jouw geld binnen?
 
Daarom haal ik het ook altijd persoonlijk op (de eerste keer) als ik via een site bestel zodat ik weet met wie ik van doen heb ;)...

Zijn genoeg super betrouwbare verkoop sites hoor geloof me.
 
En die LYY is gewoon echt... Augustus 2011 een kuur gehaald (bij een een of ander junken huis, loop ik daar als super gezonde man :D:D:D)... Toen nog zonder hologram... (en glossy stickers zijn duurder dan stickers die afscheuren dus waarom zo een domme fake? ;) )

Denk gewoon dat veel mensen slecht reageren op anabolen omdat ze EN te vroeg beginnen EN gewoon minder receptoren hebben...

Er zullen vast fakes zijn... maar zo massaal dat precies hier op DBB iedereen ineens fakes heeft...

Echt weer zo een topic...
 


De jouwe hebben een strakkere tekstopdruk!

Suan staat er op de jouwe vermeldt, mijne shuan.

Etyl oleate 10% staat er ook op de jouwe, naast de grapeseed oil.
Heb dat ook helemaal niet staan, terwijl mijn batch van apr 2012 en de jouwe van feb 2012??

Nouh het is wel duidelijk zo dat er meerdere partijen lyy produceren.
Deze fouten kunnen echt niet allemaal toevallig zijn.

Heb je ze al gebruikt en hoe reageer je erop? Waarvandaan heb je ze?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven