XXL Nutrition

LYY tren-a zwarte stopper ?

Bezoekers in dit topic

woodenshoe

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2009
Berichten
590
Waardering
49
Heb een vial tren-a gekocht zogezegd van LYY, maar ik heb mijn twijfels. Zou de batch zijn van 28/04/2012, maar...:

- ik vind het etiket net een reproductie van andere etiketten van LYY (heb ter vergelijking een test-p ernaast gezet);
- deze vial heeft een ZWARTE stopper. Dit ik heb ik nog nooit gehad met aas van LYY, ook niet van andere batches van dezelfde datum; echter ik heb nog nooit tren-a gehad.
- de kleur van het goedje is wel knalgeel.

Iemand?

15s34gn.jpg


j8pquu.jpg
 
Hun kopen hun vials en stoppers ook maar van groothandel.
Als de vials identiek zijn en LYY is nog nooit gefaket.
Een ug lab van china zal volgens mij niet gefaket worden.
Maar zeg inderdaad nooit nooit. Kleur ziet er wel goed uit.
 
Hun kopen hun vials en stoppers ook maar van groothandel.
Als de vials identiek zijn en LYY is nog nooit gefaket.
Een ug lab van china zal volgens mij niet gefaket worden.
Maar zeg inderdaad nooit nooit. Kleur ziet er wel goed uit.

True, maar ik ben toch zeer benieuwd of iemand wel eens LYY spullen met een zwarte stopper heeft gehad.
Ik heb zowieso van vele UGLs al spullen gehad, maar nooit zwarte stoppers.
 
Hetgeen ik mij afvraag of deze "bedenkelijke" vials allemaal van dezelfde supplier komen eveneens als die van GS echt? waar ook discussie over de topjes is???
 
Ik geloof dat RP zwarte stoppers heeft, maar volgens mij zal dit wel een real deal zijn zoals Colossalx zegt.. Ik heb ook nog nergens gehoord dat LYY gefaked wordt.. Lijkt mij een intressant topic om de reacties hierop te volgen,benieuwd
 
Hetgeen ik mij afvraag of deze "bedenkelijke" vials allemaal van dezelfde supplier komen eveneens als die van GS echt? waar ook discussie over de topjes is???

Ga het hem even vragen in PM want bronnen mogen niet openlijk besproken worden. Laat het nog weten.
 
nee idd weet ik maar vond het misschien niet zo een rare denkpiste, ik hoef ook niet te weten van wie en of waar maar kan simpel op geantwoord worden met ja of nee... .

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 16:31 ----------

helemaal niet slecht bedoeld verre van!!!
 
nee idd weet ik maar vond het misschien niet zo een rare denkpiste, ik hoef ook niet te weten van wie en of waar maar kan simpel op geantwoord worden met ja of nee... .

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 16:31 ----------

helemaal niet slecht bedoeld verre van!!!

Zo bedoel ik het ook niet. Juist bedankt voor de tip, ik had dat topic gemist!
 
Als de vials identiek zijn en LYY is nog nooit gefaket.
Een ug lab van china zal volgens mij niet gefaket worden.

deze worden gewoon in nederland gemaakt.
 
Als de vials identiek zijn en LYY is nog nooit gefaket.
Een ug lab van china zal volgens mij niet gefaket worden.

deze worden gewoon in nederland gemaakt.

Er zijn dus serieus nog mensen die denken dat LYY een merk uit China is....hmmm:D
 
wat een bullshit weer hier , lyy word niet gefaked???

ik heb ze allang gezien en worden wel degelijk gefaked ! als ze een glimmend geplastificeerde sticker hebben zijn ze fake en die komen van een internet website !

en als ik zo jou foto zag had jij zon label ? dus je hebt nep nagemaaktt lyy !!

iedereen roept altijd maar hetzelfde hier , real real g2g bla bla
 
Ik ben er inmiddels redelijk zeker van dat dit in ieder geval een omgekatte tren-a zal zijn. Jammer dat ik van J4ck nog geen bericht heb gehad anders weten we redelijk zeker welke partij hier loopt te k*tten.

Had ergens ook nog gebruikte flesjes test-e van 28/04/2012 staan. Die hebben een veel helderde label, en de labels van die batch zijn hoekig, dit label is flets en in de hoeken afgerond.

Ben echter wel van plan om het (een keer) te gaan gebruiken. Heb ervaringen gehoord van mensen die hetzelfde hebben gekocht en er goed op zijn gegaan.
Plus dat ik van mezelf weet hoe ik op tren reageer. Zelfs op de -e- variant kom ik dan namelijk vrijwel direct na de eerste keer prikken in een andere, vage, wereld te leven en moet ik bijv. moeite doen om nog een lach op m,n gezicht te krijgen. Dus dat moet ik met acetaat helemaal wel snel merken.

Vraag blijft natuurlijk wel waarom een dealer dit flikt. Voor het merk??
 
Ik heb eerder van het merk GG een kuur gedaan die van een internet website vandaan kwamen en de gains waren dan ook miniem. Ik dacht eerst dat hij aan mijn dieet lag maar na nader nazien was mijn dieet goed.. Mijn volgende kuur dan andere dealer gezocht, andere kuur gedaan, gewoon basic.. De gains van mijn leven gemaakt.. Ik dacht toen ook dat GG niet gefaked werd maar dus toch, heel intressant topic.. Ik wil hierachter het fijne wel weten.
 
wat een bullshit weer hier , lyy word niet gefaked???

ik heb ze allang gezien en worden wel degelijk gefaked ! als ze een glimmend geplastificeerde sticker hebben zijn ze fake en die komen van een internet website !

en als ik zo jou foto zag had jij zon label ? dus je hebt nep nagemaaktt lyy !!

iedereen roept altijd maar hetzelfde hier , real real g2g bla bla

Zoals jij ze beschrijft heb ik ze ook!
Komen ook van een nls site, maar gewoon wel met een oranje stopper.

De sticker is van plastic en is bij de randen hoekig. Als je deze eraf pulkt dat heeft de achterkant een grijs kleur.

Zelf zelf zit ik nu anderhalf week op 250 test e en 200 mast e per week.
Heb 10 jaar terug voor het laatst injects gedaan dus blijft lastig om aan te voelen of het al werkt.

Dat was toen hg spul, na een week merkte ik het toen al.

Maar ja het is pas anderhalf week, als ik in week 5 weinig merk kap ik ermee. Wel is mn libido erg gestegen, dus wie weet.
 
ik bestel nooit ana op internet ! zou ik ook niet durven, als ik van iemant wat koop wil ik hem recht in zijn ogen aankijken en weten van wie ik wat koop. je gaat toch niet iets van het internet in je lichaam spuiten ??? je hebt geen idee wat er in zit!

en ja 90 % wat je op internet besteld is nep ! logisch toch, je kan ze toch niet opzoeken als het troep is. stommer dan stom.

En ja die glanzende labels zijn 100 % nep , zou ze maar in de prullebak knetteren !
 
100% garantie heb je toch nooit.

Zowel niet op internet als bij een lokale dealer. Beide zijn het maar tussenpersonen en halen op hun beurt weer handel bij andere personen, enzovoorts.

Er hoeft maar 1 rotte tussenschakel bij te zitten en je bent opgelicht.

Of je moet het geluk hebben dat je rechtstreeks bij de bron/lab je spul kan halen.
 
ik bestel nooit ana op internet ! zou ik ook niet durven, als ik van iemant wat koop wil ik hem recht in zijn ogen aankijken en weten van wie ik wat koop. je gaat toch niet iets van het internet in je lichaam spuiten ??? je hebt geen idee wat er in zit!

en ja 90 % wat je op internet besteld is nep ! logisch toch, je kan ze toch niet opzoeken als het troep is. stommer dan stom.

En ja die glanzende labels zijn 100 % nep , zou ze maar in de prullebak knetteren !

En die iemand waar je het van koopt en recht in zijn ogen kijkt vertrouw je dan wel ofwat?
Die koopt het ook maar van iemand of zelf van het internet..
 
En die iemand waar je het van koopt en recht in zijn ogen kijkt vertrouw je dan wel ofwat?
Die koopt het ook maar van iemand of zelf van het internet..

true en alsof je het van een dealer hebt je weet wat er in zit :D allemaal bro science hier gebruikers ervaringe kan je op vertrouwen voor x aantal % want niemand hier kan thuis ff zen gear testen
 
Back
Naar boven