Fitness Seller

LYY Tren E

Bezoekers in dit topic

roidmuncher666

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
yo beasts,

aangezien ik in andere topics heb gelezen dat LYY een rare spelfout had, vroeg ik me toch af of dit een real deal is of ?
20u24aw.jpg

ik heb test e van lyy 1 week lang gebruikt tot ik erachter kwam dat deze fake was... inhoud van vial was ook gekristalisseerd... sommigen zeiden weg doen.. sommige zeiden dat het te koud was .. of de inhoud van benzyl alcohol was te laag... of de test was te hoog gedoseerd...
echter merkte ik die week wel (750mg) injectie wel hevige zweet aanvallen en hartritme ging los... misschien dat die dan toch wel te hoog gedosseerd was ?

iemand wie dezelfde tren e heeft ? en/of goeie ervaringen hiermee heeft.

let me know

Nog nooit gehoord dat LYY wordt gefaked, met deze temperaturen heb ik ook last van lichte kristalissering maar als je even de vial opwarmd in uw handen dan gaat het weg.. Ik heb op dit moment tren e van ander merk, hetzelfde..

de vial op de foto is een 100.000 % fake lyy ! geplastifiseerde sticker ;) de echte lyy heeft een doffe sticker die niet glansd ! die van jou komt van een internet website.:(

vraag me af wat hier in zit want vgm werkt het wel gewoon ...

de vial op de foto is een 100.000 % fake lyy ! geplastifiseerde sticker ;) de echte lyy heeft een doffe sticker die niet glansd ! die van jou komt van een internet website.:(
ja joh, 100%?

internet website?

het lijkt alsof jij dingen herhaalt die anderen in andere topics zeggen.
Het vreemde is dat jij in die topics alleen mensen uitlacht.

Back
Naar boven