Fitness Seller

M-1T PSN Log

Bezoekers in dit topic

Gertje

Cool Novice
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
22 sep 2006
Berichten
232
Waardering
0
IK begin er vandaag ook mee aangezien mene maat Jhonnyke er goed mee vooruit is gegaan.

Gebruik het samen met XXL Whey Protein 3x per dag
en de Multivitaminen
en men gezond eten erin proppen tot het ni meer kan :)

1ste week 10mg
2de week 15mg
3de week 20mg
4de week 20mg

Ik verhoog mijn dosis omdat de 5 mg die Jhonny heeft gebruikt de 1ste week geen nut had volgens hem.

Ik laat weten hoe het evolueert bij mij :p

Grtz
 
Ik ben eens benieuwd , ik heb het maar 2 weken aan 10mg /dag gebruikt en
ik moet toch zeggen dat deze shit goed werkt !!!;) .
 
we zijn benieuwd!
 
Netjes, ga hem volgen al is het puur uit interessen (voorlopig ga ik het waarschijnlijk toch nog niet gebruiken). Karma voor de moeite!
 
onder mijn begeleiding kan het niet anders dan goede resultaten krijgen :D
 
Ik zou toch Liver Longer nemen en On-Cycle support tijdens je kuur. Better safe then sorry.
 
Donderdag vandaag, ben dinsdag opgestaan met klein beetje koppijn maar na half uurtje al weg.
Shake gedronken.
Had enorm veel honger dus Op het werk bijna een heel brood opgegeten in +- 8u's tijd.
Dan eenmaal thuis 2 pizza's (niet de grootste ongeveer Dia 20 +- )
Voor de training nog shake gedronken
Op de training ging het redelijk goed zoals gewoonlijk maar nog niks te merken eigenlijk van de kuur zelf alleen veel dorst toch wel. in totaal een 2.5 liter water gedronken op de dag.
Daarna kib kebab gaan eten. (kon het ni laten)
Gisteren niet kunnen gaan trainen want moest met het werk Team building dag doen met het leger in Leopoldsburg, wel redelijk zwaar geweest maar het ging allemaal heel vlot, enorm veel spierpijn in buik vandaag.
Straks gaan trainen Borst biceps schouders,
Zien of er al verschil zit qua kracht.
Gewichtstoename in 3dagen 1 kilo 200 miss vocht?
Ben begonnen op ongeveer 73 ,74 kilo en weeg nu 75.2
 
Donderdag vandaag, ben dinsdag opgestaan met klein beetje koppijn maar na half uurtje al weg.
Shake gedronken.
Had enorm veel honger dus Op het werk bijna een heel brood opgegeten in +- 8u's tijd.
Dan eenmaal thuis 2 pizza's (niet de grootste ongeveer Dia 20 +- )
Voor de training nog shake gedronken
Op de training ging het redelijk goed zoals gewoonlijk maar nog niks te merken eigenlijk van de kuur zelf alleen veel dorst toch wel. in totaal een 2.5 liter water gedronken op de dag.
Daarna kib kebab gaan eten. (kon het ni laten)
Gisteren niet kunnen gaan trainen want moest met het werk Team building dag doen met het leger in Leopoldsburg, wel redelijk zwaar geweest maar het ging allemaal heel vlot, enorm veel spierpijn in buik vandaag.
Straks gaan trainen Borst biceps schouders,
Zien of er al verschil zit qua kracht.
Gewichtstoename in 3dagen 1 kilo 200 miss vocht?
Ben begonnen op ongeveer 73 ,74 kilo en weeg nu 75.2

Jouw voeding zou toch héél wat beter kunnen , denk je het niet ???
 
Zo hard controleer ik mijn voedingsschema ni terwijl ik dat eigenlijk wel moet doen mer ja de zin om da te doen zit er ni zo goed in en woon nog thuis dus eten wat het hier shaft..
Voor de rest eet ik wel gezond zoals bananen 2x per dag, kiwi's, appeltje als er liggen...
 
Zo hard controleer ik mijn voedingsschema ni terwijl ik dat eigenlijk wel moet doen mer ja de zin om da te doen zit er ni zo goed in en woon nog thuis dus eten wat het hier shaft..
Voor de rest eet ik wel gezond zoals bananen 2x per dag, kiwi's, appeltje als er liggen...

dat je thuis woont is niet t nbeste excuus he maar goed, succes met je kuur!
 
ik heb ook nog M1T van psn gebruikt en wel resultaat mee gehad , maar achter af bijna alles weer kwijt gespeeld . testlevel lag zo goed als plat en dat sucked inorm !

wat ge je doen als na-kuur ?

grtz
 
ik heb ook nog M1T van psn gebruikt en wel resultaat mee gehad , maar achter af bijna alles weer kwijt gespeeld . testlevel lag zo goed als plat en dat sucked inorm !

wat ge je doen als na-kuur ?

grtz

Geen nolva en een cortisol blokker gebruikt in de nakuur ?
 
Geen nolvadex en een cortisol blokker gebruikt in de nakuur ?

neen ,was nogal onder de indruk van het gebeuren en vond dat ik het beter met rust liet.

miss was dat een fout , maar je moet naar je eigen luisten !

grtz
 
Wat heb je dan wel gedaan om uw testlevel terug ophoog te brengen?
 
Post je voedingsschema eens...

Je kan wel zeggen dat je er geen zin in hebt en dat je nog thuis woont enz. enz.

Maar op deze manier ga je niet het uiterste uit je kuur halen vrees ik...

Het is geen kritiek maar goed advies ;)
 
wat mijn eet schema ongeveer is:

met de vroege : 05.00 4 tal boterhammen met kippenwit, boerenhesp
daarna Whey shake van XXL
Eens opt werk 07.00 2 boterhammen boerenhesp of kip
10.00 4 boterhammen + shake Whey
+ - 12.00 een paar koeken zoals een cakeske of allerlei
14.00 thuis shake van XXL
16.00 Trainen
17.30 Warm eten thuis
20.30 Kwark 250 gr
 
neen ,was nogal onder de indruk van het gebeuren en vond dat ik het beter met rust liet.

miss was dat een fout , maar je moet naar je eigen luisten !

grtz

Niet goed he man, anders had je je gains wel gehouden met een goeie nakuur.
 
Back
Naar boven