Fitness Seller

Gestopt M.D. in contest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( Graag even m'n pm lezen voor je definitief besluit dat je niet meer mee wilt doen...
 
o jee, alweer die zielige smiley.
Ik stel me dan ook echt voor dat Cynthia nu helemaal zielig is dus dan zal ik dat mailtje van d'r wel moeten lezen.
Dat heb ik dus vanmorgen al gedaan ;)

Om maar weer even wat tegenstrijdig gedrag te vertonen, het wordt eigenlijk al haast te voorspelbaar...:rolleyes:
Wil ik degenen die de oefeningen die ik doe leuk en inspirerend vinden toch nog 1 oefening niet onthouden: de snatch, ook wel genoemd "trekken". De eerste herhaling is dan "krachttrekken".

http://www.youtube.com/watch?v=ZqdYewAlCGc
 
Wat niet meer meedoen?
 
Je moet es sluitstukken kopen :p
 
Gistermorgen zag ik toch een ander bericht EN met foto´s!!!! Dat heb je snel gedeleted:eek:. Ik vond de foto´s cool en bijzonder....Dus echt jammer dat je zo aan jezelf blijft twijfelen. Waar ben je bang voor? Voor de beoordeling van anderen of voor het oordeel over jezelf? Als je echt van mening bent dat je je foto´s niet instuurd voor de contest, kunnen wij (je trouwe lezers van je log) toch wel een eerlijke mening geven over je eindresultaat)? Daar heb je dan toch zelf ook wat aan, lijkt me:)
 
Die foto's waren inderdaad leuk om te zien.. komaan Bianca, post de andere foto's ook: nu je A hebt gezegd, ook B zeggen! Zonde als de fotograaf die moeite voor niets heeft gedaan. ;)

@ Woopy: sluitstukken zijn voor mensen zonder balans :) . Juist zonder sluitstukken trainen is beter. Zo wordt het ook aangeleerd. Alleen heeft MissDL geen echte bumper plates zodat het trekken altijd uit de hang gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond die foto's heel gaaf om te zien gisteren!
Ondanks dat je zelf misschien niet tevreden bent zag ik een dame op een bank liggen die goed in haar vel zit (poseertalent?)
Dilemma wat ik (afgezien van mentale dinges) lees is het verschil tussen bb-gericht en pl-gericht trainen. Hier HOEFT natuurlijk geen verschil in te zitten, feit is dat het wel verrekte moeilijk is om onder onderhoud te eten, zwaar te willen trainen (pr's willen zetten?), spiergroei te stimuleren en vetpercentage te laten zakken.
Als je je uiterlijk voorop stelt dan denk ik dat het handig is om eens een bb-coach op te zoeken - dat gaat waarschijnlijk wel betekenen dat je anders gaat trainen, waarschijnlijk met minder gewicht (ik heb Sue wel eens horen zeggen dat ze sinds ze onder begeleiding van Oma traint ze minder gewicht pakt, en desondanks véél meeer spierpijn heeft).
Als je daarentegen wel terug wilt daar de gruwelijke gewichten die je al eerder ooit hebt kunnen drukken / trekken dan lijkt me een begeleider ook goed - maar dan wel eentje waar je ook goed mee kunt praten... waar je eerlijk tegen kunt zeggen dat je het gevoel hebt dat hij / zij je liever kwijt dan rijk is.
 
Voorzover ik MissDL ken , wil ze ALLES tegelijk.
En er ripped uitzien EN beresterk & liefst ook al gelijk tijdens de studie een Nobelprijs-waardige uitvinding doen!

Maar echt sterk zijn is toch echt belangrijker/leuker dan er 'ripped' uitzien, of niet?
 
Voorzover ik MissDL ken , wil ze ALLES tegelijk.
En er ripped uitzien EN beresterk & liefst ook al gelijk tijdens de studie een Nobelprijs-waardige uitvinding doen!

Maar echt sterk zijn is toch echt belangrijker/leuker dan er 'ripped' uitzien, of niet?
Alles tegelijk = kans dat niks écht lukt...

Doelen stellen, persoonlijk vind ik sterk zijn leuk en ripped zijn leuker. :)
 
Ja precies, doelen stellen en niet alles tegelijk willen. Achter elkaar en dan 'periodiseren' dat lukt wel.
 
Deze keer heb ik niet zoveel te zeggen, want ik kan me volledig achter de rest aansluiten...
De foto's die ik even snel heb gezien, vond ik echt super! Begreep ook niet zo goed waarom je ze zo snel weer weg had... :(
 
De discussie nadert denk ik de kern van de zaak...al zal de kern van de zaak waarschijnlijk zowel instabiel als incoherent zijn, aangezien het mijn zaken zijn.:p

Espi gaf een mooie samenvatting van mijn doelen:
er ripped uitzien EN beresterk & liefst ook al gelijk tijdens de studie een Nobelprijs-waardige uitvinding doen!

alhoewel dat laatste wel wat overdreven is, dat hoeft natuurlijk pas na de studie.:p

Ik ben bang dat het keuzeprobleem eigenlijk niet te scheiden is van de psychiatrische problemen, en daar ben ik nog niet echt van af.:o. PLANNEN, wat nodig is om te kunnen periodiseren, is ook erg moeilijk.
Volgens de psychiater, die beweert vroeger aan topsport gedaan te hebben, kan mijn psychische toestand zelf de oorzaak zijn van mijn slechte prestaties. Dus nog afgezien van geen of verkeerde keuzes maken en trainingen niet afmaken vanwege "zenuwinzinkingen"!

Inzichten die me niet echt verder helpen. Ik blijf proberen om het goed te doen, maar het zou idd wel echt fijn zijn om eens het gevoel te hebben dat ik echt gericht naar verbetering toe aan het werken ben. Daarvoor is het plannen en keuzes maken vrees ik wel nodig...


Willen jullie de bank-foto's terug? Dat kan denk ik wel, ik heb ze nog. Om te begrijpen waarom ik ze plaats en weghaal, moet men begrijpen dat ik eigenlijk wel graag aandacht krijg, maar erg bang ben voor kritiek. En dat ik soms even denk dat ik me niet hoef te schamen, en even later dat ik me kapot moet schamen!
 
Ik begrijp dat je besloten hebt mee te doen :eyebrow:

Waar blijkt dat uit dan? De bank-foto's zijn niet dezelfde als die jij gezien hebt, maar ik zou de foto's die jij wel gezien hebt toch ook alleen hier kunnen plaatsen zoals aradev eigenlijk zei, zodat de mensen die mij volgen er wat over kunnen zeggen maar niet alle dbb-boys eroverheen komen.

Er is alleen wel iets wat ik zelf op die oplossing tegen heb. Ik vind het best laf eigenlijk, om zonder een echt goede reden opeens niet te durven. Ik wist toch al die tijd precies wat de bedoeling was, en toch heb ik mijn zaakjes niet echt op orde. Dan moet ik de gevolgen ook maar verdragen.
Het is alleen maar de vraag of ik dat wel kan. Dat had ik maanden geleden al wel kunnen weten. Ja, maanden geleden, had ik nog maanden de tijd, en hoopte misschien dat het nu onderhand wel wat beter zou gaan...
 
Waar blijkt dat uit dan?

Omdat het mij een beetje 'vreemd' (weet even geen beter woord) leek om wel foto's in je contest-log te gaan plaatsen, maar tegelijk toch niet mee te doen aan de contest zelf.
 
Net zoveel lef als ik tonen vorig jaar: de waardeloze / matige / afwezige progressie vond ik dat ik verplicht was na 2 foto's ook een eindfoto in te leveren... wat dus zoveel wil zeggen als dat jij volgend jaar ook een mega-progressie gaat laten zien ;)
 
Omdat het mij een beetje 'vreemd' (weet even geen beter woord) leek om wel foto's in je contest-log te gaan plaatsen, maar tegelijk toch niet mee te doen aan de contest zelf.

"gek" misschien?:D nee, dat zou helemaal niks voor mij zijn, dus logisch dat je er automatisch vanuitgaat dat ik het zo niet zou doen.:p;)

Net zoveel lef als ik tonen vorig jaar: de waardeloze / matige / afwezige progressie vond ik dat ik verplicht was na 2 foto's ook een eindfoto in te leveren... wat dus zoveel wil zeggen als dat jij volgend jaar ook een mega-progressie gaat laten zien ;)

Ik heb een enorme hekel aan opgeven, dus er is een kans...maar wat ik van jou tot nu toe gezien heb ben jij juist 'emotioneel stabiel', als het niet zo is , is het toch genoeg zo om die indruk hoog te houden;). Jij kunt het denk ik vrij goed hebben als mensen je zouden afkraken.

In dit log is het iets minder eng, voor de verklaring van het vreemde, omdat:
Het is meer moeite om in deze logjes te kijken dan om allleen in de galerij te neuzen, zeker voor op foto's beluste jongetjes, die met de snikkel in de linker- en de computermuis in de rechterhand op dbb zitten. Ik ben een beetje bang dat dit soort gasten opmerkingen gaan maken als "wat een lelijk dik wijf." wat in hun beleving best wel eens de waarheid zou kunnen zijn. Die gasten moet je niet serieus nemen dat weet ik wel. Maar het blijft vervelend. En de wel serieuze mensen kunnen gemakkelijk droogjes opmerken "je had er wel wat meer moeite voor mogen doen", of "leuke basis, als je op je voeding gaat letten en een goed trainingsschema opstelt kan dit een goed fysiek worden."

Wat betreft die megaprogressie van volgend jaar: dat zou mooi zijn. Maar dan moet er wel iets veranderen.

Jullie hebben het ook over trainers gehad. Ik denk dat ik daar voorlopig eigenlijk wel behoefte aan heb, voornamelijk omdat ik te onzeker ben om mijn eigen plan te trekken en te volgen. Maar ik vind het ook heel moeilijk om instructies te volgen die ik niet begrijp. En de redenen waardoor ik dingen niet begrijp zijn vaak onnavolgbaar dus kan ook bijna niemand een uitleg geven die ik wel zou begrijpen.
Ik denk dat een aantal bekende trainers mij wel kennen. "Oma" kent mij zeker wel. Andrew waarschijnlijk ook, en Liona ook. Waarschijnlijk niet als miss deadlift maar als je ze zou vragen naar een vrouw die PL en gewichtheffen gedaan heeft maar eigenlijk ook BB zou willen en ze niet op een rijtje heeft, dan moeten ze eigenlijk wel weten wie je bedoelt. Ik heb nog ooit een voedingsschema van "Oma" gehad, waar ik een tijdje best goed op gegaan was. Maar toen dat niet meer werkte en ik om raad vroeg gaf ze niet thuis. En ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze geen zin meer had om zich in te laten met mijn neuroses.
Ik heb toen ook nog eens Liona willen benaderen, ik weet dat zij zowel van krachtsport als van BB kaas gegeten heeft en heb ook wel eens les van haar gehad bij een meet van een niet nader te noemen ander forum, waar ik trouwens al een tijdje niet durf te komen. Die zei toen, dat kan, maar dan moet je wel weten wat je wil, en ik vraag er geld voor. Ik dacht, ja, en het is ver weg, en ik weet helemaal niet wat ik wil...en geld, ja dat had ik kunnen weten het is een professional. Maar als iets mij veel kost dan gaat mijn irritatiedrempel voor slechte resultaten automatisch nóg verder omlaag...

Maar ja, als iemand nog iemand kent, zo lang ik nog niet heel de wereld afgewerkt heb kan ik het blijven proberen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven