XXL Nutrition

M Double You: X-Cellerator, iemand ervaring (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Kep dit gister gekocht... heeft iemand ervaringen hiermee??
 
Jep heb zowel cell tech als ripp offs gebruikt dus x celerator volu cell e.d

Goede ervaring mee.

Zou alleen de doses afstemmen op je lichaamsgewicht en niet iedere dag de maximale doses nemen.
 
hoe stem je dat af dan??? ik weeg 77 kg.

je begint toch de eerste vijf dagen met twee aanbevolen dosissen en daarna 1 dosis per dag?
 
Ik ben nu bezig met mijn laatste week en ben er wel aardig positief over. Ik ben in 4 weken tijd ongeveer 4kilo aangekomen. Ik vraag me alleen af hoeveel daar van blijft hangen aangezien je door de creatine nog al wat vocht vast gaat houden.

Ik heb een paar maanden terug ook creatine en glutamine los gepakt (creatine voor en glutamine na mijn training beide ingenomen met druivensuiker) en toen ging ik kwa kracht meer vooruit. Maar goed, dat kan ook van andere factoren af gehangen hebben.
 
Als je dat wil weten moet je even links boven op de advertentie klikken en bij ons bestellen :D

Nee geintje je gaat gewoon uit van per 10 lichaamsgewicht 1 gram creatine. dus als je 77 neemt neem je zoveel scoops dat je ongeveer 7,5 gram creatine binnen krijgt.

Op je niet trainingsdagen halveer je je doses omdat je al die suikers niet nodig hebt de rest vul je aan met normale creatine.Om een stabielle spiegel te houden.
 
Originally posted by Zwier

Op je niet trainingsdagen halveer je je doses omdat je al die suikers niet nodig hebt de rest vul je aan met normale creatine.Om een stabielle spiegel te houden. [/B]


ehr..... ik heb geen geld meer om nog een pot normale creatine te kopen... zal ik dan die 7,5 aan houden ... ook op niet trainingsdagen??

en hoe zit het met de opstart van eerste vijf dagen 2x innemen?...

en de onderhoudsfase:
op niet trainingsdagen dat spul in de ochtend nemen en op wel trainingsdagen direct na de training??
 
Mmm opladen zou ik dan niet doen.Je vliegt door je pot heen en je kuur is te kort.

idd na je training en op niet trainingsdagen in de ochtend.
 
maar ik lees van iedereen hiero dat 5 gr meer dan genoeg is om tot je te nemen.. en je hebt dus edcht geen oplaadfase nodig???

sorry dat ik erover door blijf zeuren... maar ik wil dit gewoon goed aanpakken en results zien.
 
Ja 5 gram zou je idd genoeg aan hebben maar dan krijg je te weinig dextrose binnen voor een goede insuline boost.

neem dus na je training zoveel dat je 7,5 gram creatine hebt.

En op je niet trainingsdagen in de ochtend.

Maar zoals al eerder gaat zon bus vrij hard al lijkt het niet zo te zijn.Denk dat je in week of 4 er door heen bent.Daarom zou je betr een klein potje creatine kunnen nemen en daarmee aanvullen op je niet trainingsdagen.
 
en als ik dan na die week of 4 een nieuwe pot erbij koop? of wordt die creatine kuur dan te lang en gaat je lichaam eraan wennen??

en als ik er nu zelf dextrose bij flikker?
 
Te lang creatine zal niet snel voorkomen.En als het zo is kan je makkelijk 8 weken kuren.

je kan extra dextrose nemen maar heb je niet veel aan je moet die suikers op niet trainingsdagen juist minderen.



Maar ik heb nu al 2 gezegd als je op je niet trainingdagen gewoon je rest aanvult met creatine en je doses x celerator halveerd.Ben je en minder geld kwijt en je hebt een kuur van 6 tot 8 weken.

Als je het niet snapt zet hier even je lichaamsgewicht neer zet ik wil schematje voor je in elkaar.
 
ik snap et wel :p .. maar voor gewone crea heb ik nu op et moment het geld echt niet voor.. iig bedankt
 
kep er nog een vragie bij..... ik neem et nu direct na me training, maar nou is de vraag... ik neem het met vruchtensap, dus ik maak mijn crea-shake thuis al klaar.. gaat de werking dan niet verloren na zo'n anderhalf uur?
 
Originally posted by KaLe
kep er nog een vragie bij..... ik neem et nu direct na me training, maar nou is de vraag... ik neem het met vruchtensap, dus ik maak mijn crea-shake thuis al klaar.. gaat de werking dan niet verloren na zo'n anderhalf uur?

Ik kan mij herrineren hier gelezen te hebben dat het zich omzet naar iets anders na een periode en dus werking verliest???
Maar 1 van de voordelen van X-cellarator is dat er al dextrose in zit.
Je hebt dus geen vruchtensap nodig.
Ik maak zelf altijd een mixje klaar in mijn shakebeker en neem die droog mee naar de sportschool en na de traing doe ik er water bij en drink hem op :-)
X-cellerator is ook goed te drinken met alleen water dus voor de smaak hoeft er ook geen vruchtensap bij.
Ikzelf gebruik geen X-cellarator meer omdat ik het zelf ook wel kan mixen en het dan beter op mijzelf kan afstemmen en het goedkoper is.
 
Back
Naar boven