Fitness Seller

M-Stak in combinatie met creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PAW

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 jul 2008
Berichten
326
Waardering
15
Lengte
1m82
Massa
84kg
Ik heb zojuist een 2-pack van Universal Animal M-Stak besteld. Nu heb ik thuis nog een pot creatine staan. Ik vroeg mij daarom af of het kwaad kan om deze twee met elkaar te combineren, of is het teveel van het goede?

Achtergrondinfo:
Ben al een jaar of 10 aan het trainen. Sinds 2 jaar serieus met voeding. Zit nu vast rond de 80 kilo. Afgelopen maanden 4 kilo aangekomen nadat ik deze tijdens een reis (en dus door niet trainen) ben verloren. Wil op naar de 85.
Heb een voedingsschema aangemeten van 3200 kcal (30-50-20). Ga een 2 dagen split doen. 4 keer per week trainen.
 
M-stak is perfect combineerbaar met creatine.
Als je 2 blikken M-stak na elkaar neemt moet je tussen de 2 een weekje laten. Dus 21 dagen m-stak, weekje geen m-stak, en dan weer 21 dagen m-stak.
Als je je voedingsschema volgt kom je wel wat bij met M-stak. Ben er altijd tevreden over geweest. Misschien dat je er geen 5kg mee wint maar 3 is te doen (dat was mijn resultaat althans). Succes
 
Thanks voor je reactie.
Het wordt dus vanaf volgende week een combi van beiden.

Ben er ook niet op uit om die 5 kilo in 6 weken te gainen. Een kilo of 3 spiermassa zou ik blij mee zijn. Mijn volgende streefgewicht is in ieder geval 85, daarna zal het wel 90 worden.
De 100+ kilo's die jij weegt is niet mijn doel. Als former ecto :( zal dat voor mij "naturel" moeilijk haalbaar zijn.
Alle respect trouwens voor je gewicht hoor, laat daar geen misverstand over zijn. Ik heb ongeveer dezelfde lengte en leeftijd en ben daar ver van verwijderd. Zal een behoorlijk verschil in lichaamsbouw zijn denk ik, jij zal waarschijnlijk geen ecto van jezelf zijn.
 
Thanks voor je reactie.
Het wordt dus vanaf volgende week een combi van beiden.

Ben er ook niet op uit om die 5 kilo in 6 weken te gainen. Een kilo of 3 spiermassa zou ik blij mee zijn. Mijn volgende streefgewicht is in ieder geval 85, daarna zal het wel 90 worden.
De 100+ kilo's die jij weegt is niet mijn doel. Als former ecto :( zal dat voor mij "naturel" moeilijk haalbaar zijn.
Alle respect trouwens voor je gewicht hoor, laat daar geen misverstand over zijn. Ik heb ongeveer dezelfde lengte en leeftijd en ben daar ver van verwijderd. Zal een behoorlijk verschil in lichaamsbouw zijn denk ik, jij zal waarschijnlijk geen ecto van jezelf zijn.

Ben inderdaad nooit ecto geweest. Heb eerder het lichaamstype dat goed spieren 'kweekt', maar moet ook wel uitkijken met niet te vet worden... Tot mijn 18e kon ik eten wat ik wou maar werd niet dikker. Echt mager ben ik echter nooit geweest. Ben begonnen met krachttraining rond 22 jaar en heb sinds toen (naturel) veel massa en kracht opgebouwd. Als je hard traint en veel en goed eet komt het wel goed, maar je moet natuurlijk realistische doelen stellen voor jezelf.
M-stak verdeelt de voedingsstoffen die je opneemt beter over je lichaam dus profiteer hiervan en eet, eet, eet...Ik werd er zelf ook hongeriger van.
Aan kracht zal je niet veel winnen, maar de massa, dat moet lukken!
 
Back
Naar boven