MuscleMeat

m1t en nakuur voor de kenners (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jere

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2004
Berichten
1.220
Waardering
16
Vetpercentage
10%
halo iedereen ,
1april ist weer zover een kuurtje m1t
heb bij mijn vorig kuurtje m1t geen nakuur gedaan en 3/4 van de gains daarna weer kwijtgeraakt.
Kheb geluisterd naar de raad van fitnissmentor die zei dat dat alleen maar nodig is bij echte as.
Dom van mij dus :mad: ;maar uit je fouten moet je leren ;)

mijn kuurtje
week 1: 15mg per dag
week 2 :15 mg per dag


vragen:
1)Wil er iemand voor mij een nakuur opstellen met nolvadex(ik had zelf ged8 400mg per dag gedurende 2 weken)
2)Is het verstandig om tijdens je kuur al een beetje nolva te nemem om aromatase tegen te gaan en hoeveel dan (kwil zeker geen bitch tits vind ik afschuwelijk)


Dank bij voorbaat iedereen :thumbs:
 
oh ja voor ik het vergeet :)
mijn stats
1m76
80 kg
10 bf
aromtrek 40 cm
 
400 mg per dag, ik weet niet of ik dat goed lees maar kdenk dat je 40 bedoelt ??? :D
Lijkt me een beetje erg veel 40 tabs van 10 mg per dag 280 per week :eek:
Waarom pak je niet week 1: 40 week 2: 30 week 3:20
 
week 1: 40 mg per dag
week 2: 20 mg per dag
week 3: 20mg per dag

tijdens de kuur niks. een beetje vocht zorgt voor extra krachten en bescherming van de gewrichten.
 
Ik zou tijdens de kuur ook niks nemen maar wel wat achter de hand houden voor het geval je vriendin jaloers wordt, omdat jou tieten groeten worden dan die van haar :D
Ik zou als ik jou was er nog teunisbloemolie capsules bij nemen, kost je bijna niks. 3 of 4 maal daags 2! Het actieve bestanddeel in teunisbloem is GLA, dit is een vetzuur de estradiol receptoren minder goed laat functioneren.

Ik zal je de link hieronder zetten kun je zelf ook ff checke

http://www.ergogenics.org/gla.html
 
en in welk geval moet ik wel nolva nemen tijdens mijn kuur hoe weet ik dat ik gyno heb en hoe moek dan ingrijpen?
Moet ik die teunisbloem caps tijdens of na de kuur nemen bossie ???

maar toch al bedankt voor de reacties:thumbs:
 
Meestal is jeuk, of tintelingen in je tepel al een voorbode dat er toch iets gaande is in je tepels. Of je krijgt een knobbeltje onder je tepel, stelt allemaal nog niet zo veel voor maar kan natuurlijk wel gyno worden/zijn! Als zulk een situatie zich voordoet kun je mss wat nolva nemen maar zal wel allemaal meevallen.
wat betreft die teunisbloem caps, dat maakt niet zoveel uit, ik zou zelf al tijdens nemen, baat het niet dan schaadt het niet :cool:
 
Back
Naar boven