MuscleMeat

Maag compleet op slot

Bezoekers in dit topic

HUARGH

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2011
Berichten
2.075
Waardering
750
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Mijn kindje ligt sinds eergisteren op de intensive en ik heb geen hap door mijn keel kunnen krijgen. Ik weeg mij elke dag en ben in 2 dagen tijd iets meer dan 4kg kwijt, niet de bedoeling gezien ik in de bulk zit. Nu moet ik bekennen dat gezien de situatie mijn gewicht, voeding en bodybuilding mij niet zo heel veel kunnen interesseren op dit moment, maar na wat advies ga ik proberen om al mijn dagelijkse dingen zo goed mogelijk bij te houden, om het niet erger te maken dan het al is - d.w.z. proberen goed te slapen, een beetje fysieke activiteit door wandelingen en ook eten.

Nu word ik echter net wakker en heb net zoals de afgelopen 2 dagen totaal geen eetlust, echt nul komma nul. Ik heb geprobeerd wat van m'n kcal te drinken maar ook dat was niet echt een succes, denk dat ik in totaal 1500kcal heb binnengekregen de afgelopen 2 dagen combined.

Heeft iemand advies of ervaring?
 
Oeh dat is geen goed nieuws man! Ik heb er gelukkig geen ervaring mee en heb dus ook geen advies voor je. Wens je wel heel veel sterkte!
 
Ik snap dat je in de stress zit.

Probeer andere iets van soep of zo. Goeie bouillon trekken, vermicelli, etc. Heb je toch al wat kCal binnen.
 
Denk dat er in jouw situatie al genoeg reden tot zorgen zijn, laat die zorgen omtrent je fysiek, de bulk etc. even helemaal varen. Je zult vanzelf honger krijgen en sta jezelf toe om gewoon dat te eten wat op dat moment in je opkomt. Ook de weegschaal even lekker links laten liggen.
 
Pfff.. sterkte...

Qua voeding en gewicht... stress doet veel met je en het is het beste daar nu even niet teveel zorgen om te maken.
Eet waar je op dat moment trek in hebt en ook op momenten dat je trek hebt. Denk dat het op dit moment niet zoveel uitmaakt wat het is.
Misschien is het makkelijker om wat meer kcal uit drinken te halen. Chocomelk/sapjes/ capucchino ipv koffie oid.
Soepje kan je ook drinken .

Maar prioriteit is nu even de kleine. Eenmaal dat op orde komt de rest ook wel weer.

Sterkte.
 
Sterkte gewenst met de situatie.

Ik zou me nu helemaal niet bezig houden met loggen van je voeding. Probeer calorierijk voedsel te eten of drinken wat je lekker vind en als er dan ook nog wat eiwitten inzitten is dat mooi meegenomen.
 
Kan enkel beamen wat hierboven gezegd wordt: eten als je trek hebt, en waar je dan ook zin in hebt.
Je nu nog zorgen maken over je fysiek kun je er volgens mij niet bij hebben, dat komt later wel weer.

Veel sterkte gewenst!
 
Eten/ niet eten is beide prima. Mocht je iets verliezen, dan pak je dat in slechts een paar weekjes wel weer terug. Sterkte!
 
Sterkte ...!
Ik kan hier weinig aan toevoegen denk ik... gewoon inderdaad geen zorgen maken over wel/ niet eten, bulken/niet bulken, honger/geen honger... je lichaam zal wel aangeven wanneer het tijd is om iets te nuttigen. Verder enkel focussen op het herstel van je dierbaarste en kostbaarste bezit!

Nogmaals sterkte gewenst
 
Heel veel sterkte en beterschap voor je kind. Ik zou blijven trainen voor afleiding. Voeding zou ik me absoluut niet druk om maken. Je hebt wel andere dingen aan je hoofd.
 
Thanks people
 
Het verhaal lijkt me heel ''simpel'' en logisch ... als mijn kind er zo bij ligt dan heb ik ook niet zo'n honger.
Je maag/darmen staat direct in verbinding met je hersenen...

Bulken/cutten kan altijd nog...ik wens je heel veel sterkte.
 
Mirtazapine kan helpen.

Maar de bijhorende vermoeidheid kan je missen als kiespijn. Echter, als je nauwelijks eten binnenkrijgt zul je op een gegeven moment ook verslappen. Dus misschien een reserve optie om in het achterhoofd houden.

Veel sterkte en het beste voor jouw zoon/dochter.
 
Mirtazapine kan helpen.

Maar de bijhorende vermoeidheid kan je missen als kiespijn. Echter, als je nauwelijks eten binnenkrijgt zul je op een gegeven moment ook verslappen. Dus misschien een reserve optie om in het achterhoofd houden.

Veel sterkte en het beste voor jouw zoon/dochter.
Waarom zou een antidepressivum helpen/werken? Ze zeggen dat een AD de eetlustbevordert... (heb het zelf nooit ervaren met mirtazapine)
Maar het lijkt me niet dat je om deze reden aan een AD begint... Maar dat is mijn mening.
 
Mirta heeft naast depressie nog andere indicaties. Het gaat hier niet om oneigenlijk gebruik, maar diverse indicaties waaronder afgenomen eetlust er een van is.
 
Ik ken het zelf als slaapondersteuning (lage dosis). Maar voor enkel eetlust opwekken heb ik nooit eerder gehoord dat het gebruikt werd.
Wel indien de afgeomen eetlust door depressie is. Maar dan wordt het in hogere dosissen toegepast.
 
Sommige dingen zijn belangrijker dan je zorgen maken over je fysiek of wat spiermassa verliezen.
 
Back
Naar boven