AndroidHealthClinic

Maag opgeblazen na buikspier oefeningen?

Bezoekers in dit topic

MikeJ90

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2009
Berichten
39
Waardering
1
Lengte
1m80
Ik ging twee dagen geleden eens wat andere buikspier oefeningen doen en nu heb ik spierpijn bij mijn maag (dat begrijp ik wel) maar mijn maag is ook opgeblazen? lijkt wel of ik in eens naar 20% bodyfat ben gegaan naar een dag, terwijl ik maar op 10% bodyfat ofz ben..niet eens 10.
 
Laatst bewerkt:
Ik ging twee dagen geleden eens wat andere buikspier oefeningen doen en nu heb ik spierpijn bij mijn maag (dat begrijp ik wel) maar mijn maag is ook opgeblazen? lijkt wel of ik in eens naar 20% bodyfat ben gegaan naar een dag, terwijl ik maar op 10% bodyfat ofz ben..niet eens 10.
Misschien komt dat gewoon door carbs & vocht en pijn in je maag zal wel pijn in je buikspieren zijn??????
 
Pics?

Zal wel gewoon eten/drinken zijn, hebben we allemaal.
 
Misschien komt dat gewoon door carbs & vocht en pijn in je maag zal wel pijn in je buikspieren zijn??????

Ja pijn in mijn buikspieren, maar je ziet de abs gewoon maar het lijkt wel op zo een 5-6% hoger bodyfat dan die dag daarvoor..Misschien gaat het weg als de pijn in mijn maag ook weg is.

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

Pics?

Zal wel gewoon eten/drinken zijn, hebben we allemaal.

Ik zal pics in 30minuten ofz posten, pics zitten op mijn laptop waar mijn broer op dit moment op zit, maar het is ook zo in de morgen vanochtend stond ik op en het zag er nog zo uit met een lege maag.
 
Bij mij is het pas weg als ik een goede 2-3 dagen weinig eet, je moet wel bedenken dat wij in deze sport belachelijke hoeveelheden voeding naar binnen werken en dat moet ergens naartoe.:D
 
Bij mij is het pas weg als ik een goede 2-3 dagen weinig eet, je moet wel bedenken dat wij in deze sport belachelijke hoeveelheden voeding naar binnen werken en dat moet ergens naartoe.:D

Ja dat weet ik, ik eet normaal zo een 400-500 meer dan ik nodig heb maar gister kon ik niet eens op maintance eten omdat het gewoon pijn deed en helemaal opgeblazen was dus heb gister zitten undereaten :( omdat het gewoon niet lukde.
 
Gewoon ff rusten, ben sowieso geen fan van buik apart trainen aangezien je die al genoeg aanpakt met andere grote compounds, en spierpijn in je buik is al helemaal ****ed up.
 
Misschien moet je eens ff gaan schijten? :rolleyes:
 
of gewoon geen buikspieroefeningen meer doen en deftig squatten en deadliften

Wat een crap toch steeds weer, elke keer weer die tips dat als je een sixpack wilt buik trainen niet belangrijk is. Als je diepe groeven wilt zul je toch echt ook buik moeten trainen.
 
val squats en deadlifts krijg je volgens mij juist een dikke pens omdat je dan de valsalva ademhaling toe moet passen.
 
Buikspieren pompen ook op.
En in combinatie met wat extra eten dag na trainen zwelt je maag op.
Combinatie van de 2 laat het zo lijken.
 
Laatst bewerkt:
wat gek lol
 
Back
Naar boven