MuscleMeat

Maaglast (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aviicii

Preppin for show
Elite Member
Lid geworden
9 dec 2012
Berichten
369
Waardering
11
Massa
83kg
Vetpercentage
7%
Ik ben op dit moment bezig met deze kuur,
Ik doe daarnaast ook 4UI Hygetropin 5days on 2 days off
Week 1 – 10
2ml test entathe week / 500mg (two shots weekly)
6 ml primobolan week/ 600mg (two shots weekly)
Week 1 – 5
D Bol / 50mg day (2 tabs with breakfast and 3 tabs before training, on
non training days, the 3 tabs with dinner)
Week 6 – 11
Winstrol / 50mg day (2 tabs with breakfast and 3 tabs before training, on
non training days, the 3 tabs with dinner)
Proviron / 50mg day ( 1 tab with breakfast and 1 tab before training, on
non training days, the 1 tab with dinner)

Fat Loss Stack:
ECA stack – 3 pills daily (morning, mid morning and early afternoon,
spaced 3 hours apart) 2 weeks on 2 weeks off.
Clenbuterol - 120mcgs / daily (2 divided doses morning and mid
afternoon) 2 weeks on 2 weeks off (you take it during the 2 off weeks of
ECA)

PCT:
30 days of clomid at a dosage of 100mg days and 10mg of nolvadex.

_______________________________________________________________________
Ik neem de d-bol op lege maag, sinds ik begonnen ben met de orals is mijn hongergevoel helemaal gekilt.. Ik krijg op één dag maar één yoghurt binnen, ik krijg last van gal oprispingen en zuur oprispingen.. Ik zou niet weten hoe het komt, ik heb al onderzoek gedaan en mensen hebben nog een probleem met dbol.. Ik ben gestopt met de ECA stack en het probleem bleeft zich voorhouden dus het enigste dat overblijft is ofwel dbol.. misschien de HGH(zou niet weten waarom maar is een optie).. Ik neem naast mijn voeding 3 x per dag 1500MG L-Carnitine, ook op nuchture maag dus kan misschien ook een optie zijn?
Ik moet op dit moment Pantomed20MG nemen voor 7dagen, vorige week had ik ook al Pantomed40MG moeten nemen voor 3dagen aangezien de uitgang van mijn maag ontstoken was, alles was voorbij zondag dus ik begin maandag met dbol, drie dagen later hongergevoel helemaal weg, maag opgeblazen.. alles wat ik binnenkrijg verteert gewoon niet en ligt op mijn maag te draaien

Bedankt voor de hulp, David
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaring met orals is dat ik ze nooit op mn lege maag moet nemen, anders krijg ik exact dezelfde problemen die jij nu omschrijft. Gal, zure oprispingen, hongergevoel weg, werkelijk ongelooflijk uit me bek stinken...etc. etc.
Neem je orals altijd met een maaltijd, dit neemt het grootste deel van de klachten weg. Ik zeg niet dat het helemaal zal verdwijnen.
En probeer ze nog wat meer te verdelen over de dag ipv 3 tegelijk....
 
11 weken orals? beetje lang denk je niet?
 
Mijn ervaring met orals is dat ik ze nooit op mn lege maag moet nemen, anders krijg ik exact dezelfde problemen die jij nu omschrijft. Gal, zure oprispingen, hongergevoel weg, werkelijk ongelooflijk uit me bek stinken...etc. etc.
Neem je orals altijd met een maaltijd, dit neemt het grootste deel van de klachten weg. Ik zeg niet dat het helemaal zal verdwijnen.
En probeer ze nog wat meer te verdelen over de dag ipv 3 tegelijk....
Als het aan de orals lig dan ga ik wel gewoon korte esthers ernaast zetten, van winstrol heb ik nooit last dus dan maar deze oplossing.. Ik wil toch nog even weten of het niet door de L-Carnitine of de Hygetropin kan komen

---------- Post toegevoegd 26 April 2013 om 13:43 ----------

11 weken orals? beetje lang denk je niet?
Ik weet waar ik mee bezig ben, ik zit in voorbereiding
 
Ik lees dit vaker van mensen die DBol nemen.. Zou die er als eerst uit gooien om te kijken of het helpt!
 
Ik lees dit vaker van mensen die DBol nemen.. Zou die er als eerst uit gooien om te kijken of het helpt!
Ik ben op dit moment van woensdag al gaans dbol meer aan het innemen, het is beter maar mijn maag heeft toch nog wat last.. Ik heb eerder wel al eens dbol genomen maar geen zo een problemen gehad als deze.. Als iemand nog toevoeging heeft, laat maar komen
 
Eventueel Omeprazol vragen aan je huisarts, rennie helpt vaak niet als je echt zo'n last hebt!
 
Check men topic lever. Slechte vertering, ophoping maagzuur en soms galzuren in maag en onderdrukking honger zijn eerste tekenen van leveroverbelasting.

Je lever maakt niet genoeg galzuren aan bij hoge dosissen aas, vooral orals. Hierdoor worden vetten slecht verteert, hormoon metabolisme vertraagt, en gifstoffen hopen zich op.

Oplossing staan in men topic.
 
Check men topic lever. Slechte vertering, ophoping maagzuur en soms galzuren in maag en onderdrukking honger zijn eerste tekenen van leveroverbelasting.

Je lever maakt niet genoeg galzuren aan bij hoge dosissen aas, vooral orals. Hierdoor worden vetten slecht verteert, hormoon metabolisme vertraagt, en gifstoffen hopen zich op.

Oplossing staan in men topic.
De oplossing is dus vitamine C en beta glucan?..
Als mijn leveroverbelast is zou ik dan beter niet opletten?
 
De oplossing is dus vitamine C en beta glucan?..
Als mijn leveroverbelast is zou ik dan beter niet opletten?

Check men topic anabolen. En ja dan moet je idd beter opletten. Orals zijn niet langer dan 6 weken aan te raden. Al zeker niet in combinatie met injects. En zeker al geen dianabol, is ronduit giftig voor je lever.

Check men topic Groeihormoon ook. Dit is samen met dianabol een van de slechte dingen voor de lever. Het verminderd de werking van je cytochroom P450 enzymen die normaal gezien je anabolen metaboliseren (en gifstoffen, etc)

En je kan phosphatidylcholine best nemen (biotics) icm phospatidylserine (Urmale) en Vitamine C (calcium ascorbaat, aov). Sterkste combi voor ondersteuning lever tijdens gebruikt. Beta glucaan (zit in obesimed forte) gaat je galzuurzaanmaak ook verhogen, dus best ook erbij.
 
Laatst bewerkt:
Check men topic anabolen. En ja dan moet je idd beter opletten. Orals zijn niet langer dan 6 weken aan te raden. Al zeker niet in combinatie met injects. En zeker al geen dianabol, is ronduit giftig voor je lever.

Check men topic Groeihormoon ook. Dit is samen met dianabol een van de slechte dingen voor de lever. Het verminderd de werking van je cytochroom P450 enzymen die normaal gezien je anabolen metaboliseren (en gifstoffen, etc)

En je kan phosphatidylcholine best nemen (biotics) icm phospatidylserine (Urmale) en Vitamine C (calcium ascorbaat, aov). Sterkste combi voor ondersteuning lever tijdens gebruikt. Beta glucaan (zit in obesimed forte) gaat je galzuurzaanmaak ook verhogen, dus best ook erbij.
Ik heb nog mariadistel in huis, ik nam net 300MG in en mijn maag begint enorm te grollen?
Ik ga gebruik maken van je informatie en de dianabol droppen, bedankt voor de informatie ;)
 
Dat is omdat mariadistel een bitterstof is en maagzuursecretie verhoogt. Ook galzuurafgifte.

Graag gedaan ;)
 
Het komt degelijk door de HGH, sinds ik terug paar dagen bezig ben krijg ik terug last? Ik doe 5dagen on 2 dagen off.. Vorige week woensdag had ik niets meer gezet tot zondag, nu drie dagen gezet krijg ik terug last van hoofdpijn,gal oprispingen
 
Lever dus ;) meteen stoppen als je niet hetzelfde probleem als mij wil krijgen. Raad ik zeker niet aan.

Orals voor zekerheid ook maar.
 
Lever dus ;) meteen stoppen als je niet hetzelfde probleem als mij wil krijgen. Raad ik zeker niet aan.

Orals voor zekerheid ook maar.
Welk probleem had je ?
 
Eerst cholestase en toen leverfalen.
 
Ik ga nu stoppen met HGH maar ik vind het zonde dat ik het niet kan afmaken.. De hoofdpijn is wel hevig damn
 
Meer zonde is cholestase ;) Blijf er ver weg van, het heeft veel nadelen. Check men topc Groeihormoon.
 
Back
Naar boven