MuscleMeat

Maagzuur tijdens het slapen

Bezoekers in dit topic

Mr.Aquifolium

Novice
Lid geworden
6 sep 2017
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
53kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Ik ben sinds kort begonnen met BB en bulken. Nu merk ik smorgens dat ik snachts last heb gehad van maagzuur en doet mijn keel pijn. Ik sport van 8 uur tot ong. 10 uur savond, pak een whey shake met water na het sporten en thuis voor het slapen gaan eet ik 500 gram magere kwark. Verder eet ik door de dag veel eiwitten (brood, kipfilet, ei, pasta). Ik zou wel een voedingschema willen posten, maar deze varieerd dagelijks. Dit is de het voedingschema van Body en Fit "spierenplan". Iemand ervaring en/of tips met last van maagzuur in de slaap?
 
Probeer je laatste maaltijd een uur voor het slapen gaan te nemen. Als je redelijk snel na het eten gaat liggen kan je eten omhoog komen.
Ook kan het helpen met je hoofd wat hoger te gaan liggen. Dus niet helemaal plat.
 
Ik ga altijd op mn linker zij liggen, als op mn rug ga liggen word ik pauper misselijk als voor slapen iets gegeten heb:roflol:

Als drukke dag heb heb ik soms weinig tijd om te eten, net ook 650 kcal aan rijst en kip weg gestouwd, stokbrood met boterhamworst (500 kcal) nu 2 frikandellen met Satesaus en zo nog kwark + 800 kcal shake er achter aan mikken. Geen probleem als op linker zij blijf liggen anders borrelt het zo weer omhoog.

Bijna 3k kcal in 1.5 uur. Yolo
 
Hallo,

Ik ben sinds kort begonnen met BB en bulken. Nu merk ik smorgens dat ik snachts last heb gehad van maagzuur en doet mijn keel pijn. Ik sport van 8 uur tot ong. 10 uur savond, pak een whey shake met water na het sporten en thuis voor het slapen gaan eet ik 500 gram magere kwark. Verder eet ik door de dag veel eiwitten (brood, kipfilet, ei, pasta). Ik zou wel een voedingschema willen posten, maar deze varieerd dagelijks. Dit is de het voedingschema van Body en Fit "spierenplan". Iemand ervaring en/of tips met last van maagzuur in de slaap?

Qu est qe cest? Ofzo.
 
melk of chocomel helpt!! zowiezo geen vruchten drank dit versterkt de zuren en krijg je het nog sneller geloof me
 
Back
Naar boven