MuscleMeat

Maak de nieuwe powerlifting - strongman - gewichtheffen sticky! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Deze week kunnen de powerlifters, gewichtheffers en sterke mannen hun kennis van de sport bewijzen. De powerlifting - strongman - gewichtheffen sectie heeft en nieuwe sticky nodig. Wie de beste samenvatting kan maken om beginners op weg te helpen wint deze week 1000 pt en kortingsbonnen voor supplementen van sportfood.nl.

<h3>Maak de nieuwe powerlifting - strongman - gewichtheffen sticky!</h3>

Je mag in detail gaan over de volgende punten:
  • Beetje informatie geven over de 3 sporten zelf.
  • Geef aan hoe te beginnen, waar men op moet letten, welke stappen te nemen etc...
  • Geef de belangrijkste tips voor een beginner.
  • Voorbeelden van beginnersschema's.
  • Welk materiaal men nodig heeft.
  • Je eigen ervaringen.
  • ...etc..
Let op dit is slechts een suggestie van de richtlijnen die je kan gebruiken: je mag indelen volgens je eigen categorieën of extra informatie toevoegen.

Van alle posts wordt er in een poll door de leden één winnaar gekozen die de meest complete sticky kan schrijven. Prijs voor deze week:
  • 1000 Karma punten
  • Tegoedbon om te gebruiken bij Sportfood.nl van €5 bij een bestelling onder de €50 en €10 bij bestelling boven de €50.

Succes!
 
Ah relax, hoef ik dat als MOD niet eens zelf te doen :p

Nee, ik zal zeker proberen een bijdrage te leveren.
 
ik denk dat als je goeie info wilt het handig is wel een opdeling te maken tussen de 3.

nu krijg je misschien dat een powerlifter er ook maar iets van strongman bijzet, wat misschien niet klopt.

denk dus dat je misschien deze week beter 3 topics kunt hebben.

en bij strongman voor de liefhebber ook highland games toevoegen [hebben we ook al 1 van op het board ;) ]
 
ik denk dat als je goeie info wilt het handig is wel een opdeling te maken tussen de 3.

nu krijg je misschien dat een powerlifter er ook maar iets van strongman bijzet, wat misschien niet klopt.

denk dus dat je misschien deze week beter 3 topics kunt hebben.

en bij strongman voor de liefhebber ook highland games toevoegen [hebben we ook al 1 van op het board ;) ]

wel meer dan 1 bro, en een paar hele flinke :D

Maar goed, de beste wint, andere kunnen er uiteindelijk wel aan toe worden gevoegd toch? niet zo moeilijk doen :D
 
ik denk dat als je goeie info wilt het handig is wel een opdeling te maken tussen de 3.

nu krijg je misschien dat een powerlifter er ook maar iets van strongman bijzet, wat misschien niet klopt.

denk dus dat je misschien deze week beter 3 topics kunt hebben.

en bij strongman voor de liefhebber ook highland games toevoegen [hebben we ook al 1 van op het board ;) ]

Ik ben momenteel ook bezig aan een stukje en ik heb ze alledrie tegelijkertijd behandeld...binnenkort post ik het wel even...
 
Ben benieuwd. :)
 
Mijn post is klaar! Ik moet hem enkel nog nalezen en dan post ik hem morgen of dit weekend wel...
 
Ben ook benieuwd naar andere inzendingen ;)
 
Zoals RnBflavour al zegt het zal niet meevallen om iemand te vinden die van alledrie verstand heeft.Wat je nu krijgt is dat mensen die van geen van de 3 sporten verstand hebben (no offense verder :P) wat bij elkaar gaan googlelen.

Het was wrs idd beter geweest om het als 3 verschillende onderdelen te beschouwen wat het ook zijn.Maarja ik snap het wel,voor bodybuilders is het allemaal 1 pot nat:rolleyes:
 
Voor alle duidelijkheid: als je maar over 1 sport iets weet mag je dat ook posten. Als er dan 3 verschillende inzendingen voor elke sport zeg maar, dan doen we gewoon een poll tussen deze leden voor de punten en gebruiken we ze eventueel samen om 1 sticky te maken.

De enige reden waarom het samen gedaan wordt is omdat het 1 sticky zal zijn voor 1 sectie.
 
Ziezo, het is klaargeraakt!
Mijn excuses dat het lettertype naar het einde toe kleiner wordt, ik had het nochtans allemaal in hetzelfde lettertype getypt, maarja:p
 
Laatst bewerkt:
Kiki... Ik heb nog geen tijd om het helemaal te lezen maar heb er ff doorheen geskipt.. and i'm impressed.
 
I'm impressed to kiki, maar je haalt nu zelf gewichtheffen en powerliften door elkaar door sarah's site bij powerliften te zetten:p:D.
 
I'm impressed to kiki, maar je haalt nu zelf gewichtheffen en powerliften door elkaar door sarah's site bij powerliften te zetten:p:D.

Ziezo, dat is bij deze aangepast! Bedankt voor de mededeling!
 
Laatst bewerkt:
@kiki:
"Dit resulteert uiteindelijk in een omzetting naar meer FTX-vezels"
Bedoel je niet groei van vezels ipv. meer vezels aanmaken? Of bedoel je dat je meer vezels gaat gebruiken?

Voor de rest wel mooi stukje. :thumbup:
 
Back
Naar boven