XXL Nutrition

Maak ik juiste progressie, graag feedback. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JJ1999

Cool Novice
Lid geworden
11 jan 2020
Berichten
96
Waardering
46
Lengte
1m74
Massa
73kg
Beste forum leden,

Het eerste wat ik wil zeggen, is mijn excuses als het topic in verkeerde categorie geplaatst is. Leek mij het beste om het hierin te plaatsen.

Ik ben vanaf begin schooljaar begonnen met kracht training (midden september) eerste 4 weken niet serieus, voeding niet bijhouden, geen training schema etc. Midden oktober, na de vakantie begonnen om het serieuzer aan te pakken. Begonnen met eiwitten bij te houden, kcal, schema gemaakt.

Ik ben nu 5 maanden verder en zit al een tijdje met de vraag of ik het goed aanpak en resultaat boek. Ik ben nog een beginner, dit weet ik van mijzelf en merk ik ook aan het vaak aanpassen van schema (gewicht, herhalingen) Ik ben sinds aantal weken weer lager gaan zitten in gewicht en hogere herhalingen. Om nu terug te gaan naar waarom ik dit topic aangemaakt heb.. boek ik juiste progressie of niet. Dit kan ik het beste navragen aan de mannen/vrouwen met wat meer ervaring. Zal hieronder aantal foto’s plaatsen. Voel je vrij om vragen te stellen, sta ook open voor feedback.

Ben zelf 1,74/1,75 begon op 59,4 kg, zit nu op 69+-
( misschien aan de hoge kant in zo’n korte periode? )

Hoe ik de foto’s op volgorde heb staan is foto 1 van nu, foto 2 begin, foto 3 begin, foto 4 van nu.

groetjesss
 

Bijlagen

  • E0990AA2-3008-4C07-B487-A4A571A0868D.jpeg
    E0990AA2-3008-4C07-B487-A4A571A0868D.jpeg
    67,9 KB · Weergaven: 340
  • CFFA416A-E6A9-4208-9F2C-C14471270A67.jpeg
    CFFA416A-E6A9-4208-9F2C-C14471270A67.jpeg
    42,3 KB · Weergaven: 339
  • 1D5A72BE-5F52-41A4-9BCF-2FDFD3F927D0.jpeg
    1D5A72BE-5F52-41A4-9BCF-2FDFD3F927D0.jpeg
    36,4 KB · Weergaven: 322
  • 9143D8BD-6088-47DA-96CE-DA1734FB6BF4.jpeg
    9143D8BD-6088-47DA-96CE-DA1734FB6BF4.jpeg
    35,6 KB · Weergaven: 309