Fitness Seller

Maak kennis met Dion Graus, nummer 6 op de lijst van PVV (Wilders) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In zijn geval lijkt me zijn weerwoord weinig waard :rolleyes:
 
In zijn geval lijkt me zijn weerwoord weinig waard :rolleyes:

Hij heeft toch de nodige acties hier op touw gezet voor verwaarloosde asieldieren. Zijn programma was ook een platform om een nieuw tehuis te zoeken voor dieren.
Als dit achteraf allemaal gebakken lucht blijkt te zijn, dan ben ik erg benieuwd wat ie hier over te zeggen heeft.

Ik vraag me alleen af waarom de directeur van L1 niet eerder de stekker eruit heeft getrokken als er allemaal niks van klopte?
Ook is er, voor zover ik weet, niks bekend dat asiels de aangboden hulp niet hebben gekregen.

Ik heb geen idee of ik nu een 'oplichter' aan het verdedigen ben, vandaar dat ik benieuwd ben naar wat ie zelf hierover te vertellen heeft.;)
 
Als hij zichzelf niet verdedigd zal de media er nog verder bovenop springen. Zie hoe de LPF constant aanvallen te verduren kreeg omdat daar ook onfrisse figuren bij zaten.

Het is niet alleen Linkse media die dat doet overigens, media is nou eenmaal tegenwoordig meer sensatie dan feiten.
 
strijdend voor de nederlandse normen en waarden! Ons cultuurgoed staat op de tocht!
stemt allen PVV! :D

Wat een ventje....
 
Laatst bewerkt:
Nog meer over Dion Graus :

MGL
MGL
 
Idd, een raar figuur.

Enkele maanden geleden in het ''Volkskrant magazine,'' trok hij in een interview de vergelijking tussen een muis die vast zat in de wasmachine en een gelijksoortige doodsbedreigende situatie voor een persoon.
Hij vond dat, in een dergelijk situatie zowel de persoon als de muis even snel hulp moest krijgen. Ben je toch ook knap gestoord.:rolleyes:
 
De man is een volksmenner met zijn uitspraken van wijken in Heerlen waar men zich niet meer kan begeven en waar bepaalde groepen politie auto's in de fik steken. Maar goed de achterban zal het klakkeloos geloven.

Want je weet, 1 op de 5 allochtonen is crimineel. Staat op de site van Wilders naar verluid of anders is het wel op de radio door hem gezegd. Aldus meerdere Wilders stemmers op DBB.
 
Wilders en Graus zijn zelf paupers. Logisch dat niemand met die lui wil regeren toch.
 
komt weer lekker betrouwbaar over. NOT
 
Nee de persoon Graus, goede zaak dat het nu bekend is. Een plaatsje in de kamer in ruil voor campagneactiviteiten.
 
ik zeg niks (c)




dbc patent pending
 
Marokkanen willen Wilders knuffelen

Uitgegeven: 10 december 2006 14:09

VENRAY - Tegen mensen als Verdonk en Wilders moet je niet gaan schreeuwen of agressief worden. Je moet ze 'knuffelen', dan komen ze vanzelf tot bezinning. Dat was de boodschap van Abkader Chrifi van de Marokkaans-Nederlandse organisatie Trendy Maroc Star.

Hij sprak op een bijeenkomst zondag in Venray met vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschappen uit Venlo en Venray.


Trendy Maroc Star probeert de Marokkaanse gemeenschap met overheidssteun een mentaliteitsomslag te laten maken. De Marokkanen zouden moeten leren hun schouders op te halen over discriminatie en zelf te vechten voor een goede positie in de samenleving. De Marokkaanse organisaties riepen de gemeenten op om hen in dit streven te steunen.

knuffelen die Graus :D
 
Back
Naar boven