MuscleMeat

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Weer gestemd.

Vind de eerste erg mooi, maar de tweede is ook erg indrukwekkend.
 
Done, prachtige foto's!
 
IMGP4419-Edit.jpg


IMGP4424-Edit.jpg


Uit dezelfde serie als de eerste foto. Nog best lastige omstandigheden omdat je in de tropen vrij lang de zon recht boven je hebt die zeer fel schijnt. Voordeel is dan wel dat je geen schaduwen ziet, zeker in een leeg landschap is dat een uitkomst.
 
Gestemd op allebei de foto's.

Echt prachtig btw!
 
Van nu af aan ga ik dat vragen om karma verwijderen, karma komt er aan maar het kan enkele dagen duren omdat er maar 20 keer per dag karma kan worden gegeven. Ga het niet tien keer uitleggen. Als ik iemand heb overgeslagen tot posting #67 dan hoor ik het wel. Alles na posting #67 komt nog aan de beurt.

Voor de duidelijkheid nog maar eens.
 
Erg mooie landschapsfoto's Eric. Dat is wel duidelijk jou stijl van fotograferen. Mij trekt mensen en dieren meer maar landschapsfoto's maken vind ik ook erg leuk om te doen. Voordeel is dat je meer tijd kunt nemen om een foto vast te leggen.

Maak jij deze foto's nou in een keer meteen goed of maak je eerst wat proef foto's om je instellingen af te stemmen?
Had trouwens al mijn stem uitgebracht, maar dat wist je al.
 
bedankt eric nu wil ik op vakantie terwijl ik naar school moet


thx allot
 
op beide foto's gestemd. Prachtig!
 
Hoe hoog sta je nu Eric?
 
Erg mooie landschapsfoto's Eric. Dat is wel duidelijk jou stijl van fotograferen. Mij trekt mensen en dieren meer maar landschapsfoto's maken vind ik ook erg leuk om te doen. Voordeel is dat je meer tijd kunt nemen om een foto vast te leggen.

Maak jij deze foto's nou in een keer meteen goed of maak je eerst wat proef foto's om je instellingen af te stemmen?
Had trouwens al mijn stem uitgebracht, maar dat wist je al.

Dieren fotografeer ik natuurlijk ook nog regelmatig, heb in de fotothread diverse foto's van dieren geplaatst. Maar als de kans zich voordoet omdat ik me in een mooi landschap begeef dan laat ik die kans niet liggen.

Landschappen schieten is meestal wel direct raak, ik gooi mijn camera desnoods op liveview om te zien of ik mijn belichting moet compenseren. Was in Brazilië niet veel nodig en omdat de zon zo hoog staat hoef je ook niet bang te zijn dat de zon in beeld komt bij dit soort ultrawide shots.

Het lastigste blijft de felle zon, met zoveel kracht van de zon zie je niet altijd gelijk wat de beste positie is. De zon is overal omdat deze recht boven je staat. Fotograferen bij vol daglicht wordt normaal gesproken afgeraden, ook voor landschapsfotografie maar als je eenmaal een beetje door hebt hoe je die schaduwloze landschappen het beste in beeld kan brengen is het ook wel weer een voordeel dat je zoveel licht hebt.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 23:43 ----------

Hoe hoog sta je nu Eric?

13de en 15de. Er staat een plukje voor me dat nog 40 tot 80 stemmen weg is. Daar voorbij en ik sta in de top 10. Ben de enige met twee foto's in de top 25 overigens.
 
jeeuj men karma ontvangen :p straks nog eens stemmen hier en thuis
 
Gestemd! gogo kusjekusjeknuffel
 
voor 3 x gestemd op beide

mvg

BigMack
 
Nog een keer gestemd!
 
gestemd op beide,
prachtige foto's!
 
Gestemd :)
 
Stem al enkele dagen, begin het zelf al spannend te vinden! :p
 
Wat kan je eigenlijk winnen Eric?
 
nog een keer op beide gestemd ! hier met die karma !
 
Back
Naar boven