AndroidHealthClinic

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres)

Bezoekers in dit topic

Wat kan je eigenlijk winnen Eric?

Eerste drie prijzen zijn camera's, de rest van de top 25 wint een zelf samen te stellen foto-album.

1ste prijs levert ook nog eens een spread op in het maandblad oog-getuige.

Top 3 wordt gekozen door een vakjury.

Nu ik zo goed als verzekerd ben van de top 25 is het streven om de top 3 te halen maar dan moet de vakjury wel gecharmeerd zijn van landschappen natuurlijk. Eerste prijs zou het mooiste zijn, camera boeit me minder dan de plaatsing van die foto in een maanblad met een oplage van 80.000 stuks. Maar goed, een foto-album laten maken is ook prima.
 
Done, foto's zien er goed uit.
 
ook nog is gestemd nu, 321 en 300 stemmen

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 11:15 ----------

je staat op de 1e en 2e plek gevolgd door die griet van ellegirl :p
 
ook nog is gestemd nu, 321 en 300 stemmen

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 11:15 ----------

je staat op de 1e en 2e plek gevolgd door die griet van ellegirl :p

Bij de vakantiefoto's, overall sta ik 13de en 14de volgens mij. Maar in dit tempo is de top 10 haalbaar. Alvast een duurder album in the pocket.
 
weer 2x gestemd :)
hoop dat je gewoon 1e en 2e word :) morgen weer :P
 
Weer 2x gestemd..
 
ik stem ook maar ik krijg niks
 
Van nu af aan ga ik dat vragen om karma verwijderen, karma komt er aan maar het kan enkele dagen duren omdat er maar 20 keer per dag karma kan worden gegeven. Ga het niet tien keer uitleggen. Als ik iemand heb overgeslagen tot posting #67 dan hoor ik het wel. Alles na posting #67 komt nog aan de beurt.


De dagelijkse quote maar weer dan. Ben nu ergens bij #110 of zo.
 
Maar E, natuurlijk het belangrijkste van alles...... ben ik nu je vrind?
 
2x op beide foto's gestemd.

Ik wil echter handgeschreven karma ontvangen, geen copy/paste berichtje, daar hadden we Klusmier voor.
 
2x op beide foto's gestemd.

Ik wil echter handgeschreven karma ontvangen, geen copy/paste berichtje, daar hadden we Klusmier voor.

:D Ik zal je een aantal Haagse karmapuntjes bezorgen maar de kans is groot dat ik gewoon CTRL-V gebruik natuurlijk.
 
2x op beide foto's gestemd.

Ik wil echter handgeschreven karma ontvangen, geen copy/paste berichtje, daar hadden we Klusmier voor.
58 antilliaanse karmaaaaaaaaaaaaaaa PUntJeSss!!!!!1:D
 
kan je 1x p/d stemmen op de foto's ??
 
Gestemd, bewerk je deze foto's ook nog met Photoshop of andere progamma's?
 
Back
Naar boven