XXL Nutrition

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres)

Bezoekers in dit topic

Is dat hartje linksboven het aantal stemmen? Zo ja, dan tellen ze volgens mij dubbele stemmen van hetzelfde IP-adres maar één keer. Zie je wel vaker bij van die matige sites, wel controleren of er dubbel gestemd wordt, maar vervolgens niet zeggen dat de stem niet geteld is.

Heb in ieder geval gestemd.
 
Als ik de eerste pagina haal ben ik al tevreden, als je daar staat val je ook meer op natuurlijk.
 
Mooi speurwerk maar ik heb nergens een actief account. Was natuurlijk wel te verwachten nu ik mijn echte naam vrijgeef maar zoveel valt er ook niet te vinden. Ik ben bijna onzichtbaar online.
Weet ik komt ook totaal niet overeen met je eerder geposte foto's maar toch.
 
Heb op beide 5x gestemd, maar de score veranderde er verder niet van.

Mooi speurwerk maar ik heb nergens een actief account. Was natuurlijk wel te verwachten nu ik mijn echte naam vrijgeef maar zoveel valt er ook niet te vinden. Ik ben bijna onzichtbaar online.
Zegt hij met z'n invisible-man avatar. :D
 
Laatst bewerkt:
Net boven de 100 stemmen nodig voor pagina 1, moet haalbaar zijn.
 
Gestemd, had minstens wel een mooie pose verwacht op de fotos. Of een DBB watermerk
 
Hebben jullie ook al op mij gestemd?

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 20:58 ----------

die eerste :roflol:

1151 mind = blown
 
Eerste drie prijzen zijn trouwens camera's :roflol: Heb nooit genoeg camera's natuurlijk.
 
Gestemd btw
 
Hee Eric ik wou even zeggen dat je een mooie achternaam hebt. Originele nickname heb je ook ik snap nu waar de R vandaan komt in EricR.

Mijn stem heb je, mijn muze.
 
Eerste drie prijzen zijn trouwens camera's :roflol: Heb nooit genoeg camera's natuurlijk.

je mag altijd eentje naar mij sturen :o

2 x gestemd.

Waar zijn de foto's gemaakt? Op reis in brazilië?
 
je mag altijd eentje naar mij sturen :o

2 x gestemd.

Waar zijn de foto's gemaakt? Op reis in brazilië?

Dank je.

Ja beide op Algodoal, heel klein eilandje in het noorden van Brazilië. We hadden bijna het hele eiland voor ons alleen, op de locals na natuurlijk.
 
Aha eric reitsma, ik dacht altijd dat je eric rot of iets in die trant van de achternaam heette (had gekund toch :o).
 
Aha eric reitsma, ik dacht altijd dat je eric rot of iets in die trant van de achternaam heette (had gekund toch :o).

Je dacht dat ik familie van jou was? :D
 
Back
Naar boven