MuscleMeat

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres)

Bezoekers in dit topic

Stemmen op foto's van mijn forum vriend behoord nu tot het ochtend ritueel, vlak voor het fappen. Correlatie?
 
Probeer er ook elke dag aan te denken. Zou wel heel erg leuk zijn als jouw foto('s) in dat tijdschrift komen te staan.
 
Probeer er ook elke dag aan te denken. Zou wel heel erg leuk zijn als jouw foto('s) in dat tijdschrift komen te staan.

Yep, afwachten wat voor foto's die vakjury zoekt. Het blad zelf is meer gericht op nieuwsfoto's en minder op creatieve foto's. Mijn foto's is vooral registratief en in de top 25 staan ook geen echte nieuwsfoto's. Dan zullen registratieve foto's misschien de beste kans maken. Creatieve foto's vallen een beetje uit de toon t.o.v. de rest van het blad.
 
Beide maar even gestemd, hoewel ik de 1e mooier vind :)
 
gestemt
 
Gestemd op beide

peace
 
Weer gestemd. Waar sta je vandaag in de ranking, Eric?
 
Weer gestemd. Waar sta je vandaag in de ranking, Eric?

Zesde maar er een foto die is ingediend op 22 augustus gaat als een speer. Tegelijkertijd, de nummers 2 t/m 5 zijn in te halen de komende dagen. Als die olifantenfoto zo blijft gaan dan sta ik over een dag of 2 op de derde plaats.
 
2x gestemd ik krijg nog heel wat karma puntjes van je eric.
 
ook weer gestemd:)
 
602 en 570 nu ;)
 
Gestemd: 603
Gestemd: 571
 
Ik probeer iedere dag voor je te stemmen, eens zien of we je bij de top 3 kunnen krijgen :)
 
Gestemd : 605 en 573.
 
607
574

komt er nog iets haha?
 
Back
Naar boven