MuscleMeat

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres)

Bezoekers in dit topic

Ik heb alleen op raymond gestemd:trollface:
 
Wow nice pics


En goed dat het 1 click was, gestemd dus
 
mooie fotos. beide gestemd :)
 
Gestemd, beide. Mooie foto's overigens.
 
mooie foto's, wallpaper materiaal. (2x gestemd)
 
Ik heb op allebei gestemd. Maar is die tweede wel helemaal echt of heb je die geretoucheerd en meer van dat soort dingen?
 
2x gestemd;-)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Je dacht dat ik familie van jou was? :D

Dacht het eerst wel even, maar toen ik de foto van jou op die motor zag was ik al aan het twijfelen gebracht.
En nu weet ik het zeker.
 
Dacht het eerst wel even, maar toen ik de foto van jou op die motor zag was ik al aan het twijfelen gebracht.
En nu weet ik het zeker.

Die foto op de motor :roflol: Volgens mij zou ik mezelf gelijk te pletter rijden als ik daar op stap.
 
Voted twice! Sjieke foto's!
 
Zieke foto's, heb ook 2 keer gestemd! Good luck!
 
nice! waar is die 1e gemaakt dan?

gestemd x2
 
nice! waar is die 1e gemaakt dan?

gestemd x2

Beide op Algodoal, Brazilië. Behoort bij de 10 mooiste stranden van Brazilië. De eerste foto dan, tweede strand is vooral mooi qua omgeving.
 
Die foto op de motor :roflol: Volgens mij zou ik mezelf gelijk te pletter rijden als ik daar op stap.

Oh was jij dat niet? Dacht ik eigenlijk al wel :)

Hmm herinner me dat er ~1-2 jr geleden ook nog andere foto's van jou van een kampeertrip waren opgedoken? Deze waren helaas van dbb verwijderd en die heb ik gemist. Dit waren vermoedelijk de juiste foto's.
 
Gestemd.
 
Oh was jij dat niet? Dacht ik eigenlijk al wel :)

Hmm herinner me dat er ~1-2 jr geleden ook nog andere foto's van jou van een kampeertrip waren opgedoken? Deze waren helaas van dbb verwijderd en die heb ik gemist. Dit waren vermoedelijk de juiste foto's.

Trekking in Nepal maar meestal gebruiken ze de verkeerde foto's :D Ben ik opeens 30 kilo lichter of zo.
 
Tweede vond ik net iets te onnatuurlijk, maar toch wel op beide gestemd!
 
2x gestemd
 
Back
Naar boven