AndroidHealthClinic

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres)

Bezoekers in dit topic

Hij vroeg er zelf om "Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto"... :D
 
Karma tot aan #766 gegeven.
 
Tot aan # 790 karma gegeven.
 
Wat heb je nou gewonnen?
 
Op naar de top 3 dan maar he.. Succes
 
laat nog iets weten of je de camera gewonnen hebt.:p
 
nice!
geslaagde actie zo te zien voor je :)
Heb zelf ook 10+ keer gestemd :)
 
Week 37, uitslag wordt deze week dus bekend. Hoor ik niks dan heb ik ook niks gewonnen, ook al zullen ze hoe dan ook contact moeten opnemen voor de foto-albums.

Op de site staat dat de winnaars voor 18 september bekend worden gemaakt.
 
Week 37, uitslag wordt deze week dus bekend. Hoor ik niks dan heb ik ook niks gewonnen, ook al zullen ze hoe dan ook contact moeten opnemen voor de foto-albums.

Op de site staat dat de winnaars voor 18 september bekend worden gemaakt.

TOP 25 wint zowieso fotoalbum?

haha mijn Zyzz staat nog net op openings pagina, zal wel buiten top 25 zijn, heb laatste weken ook niet meer gestemd erop
 
Ja, top 10 een nog wat duurder album dan de nummer 11 t/m 25. Heb twee foto's in de top 10.

Ben je bereid om 1 album aan Zyzz de zoon van Zeus te doneren? :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 10:43 ----------

Hoop trouwens dat de jury de juiste keuze maakt en jou foto als winnaar of iniedergeval in top3 kiest. Zou wel terecht zijn gezien jou kwaliteit en die van andere.

Hoopt niet dat die foto van die waterdruppel van bish van ellegirlforum in top3 komt, in dat geval steek ik de plaatselijke hema in de brand.
 
All quiet on the HEMA-front. Nog steeds geen mail ontvangen, zou dan morgen of vrijdag moeten zijn. Anders wordt het een album.
 
ze kiezen zelf top 3?
 
Als je twee album wint, is er hier altijd 1tje welkom (a) Kan ik een mooi Thailand Album van maken!

Je hebt natuurlijk ook dit mooie idee van mij! ;-)
 
ze kiezen zelf top 3?

Ja en alleen de prijswinnaars (top 3) krijgen bericht. Inmiddels de 15de, acht de kans klein dat ik bij de top 3 zit dan. Of ze moeten vandaag of morgen nog een mailtje sturen.
 
De tweede prijs dus, McChick wint de hoofdprijs. Ben zeker tevreden, toch mooi bij de eerste drie terecht gekomen.
 
De tweede prijs dus, McChick wint de hoofdprijs. Ben zeker tevreden, toch mooi bij de eerste drie terecht gekomen.

Wat is 1e en 2e prijs? en toch netjes dan mag je mij weer wat beter behandelen naar al die votes van mij heheheheh
 
Back
Naar boven