AndroidHealthClinic

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres)

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd man heb aardig wat keren gestemd en het was ook egt wel een mooie foto.
 
Eric gefeliciteerd met de 2e plaats. Dbb op plaats 1 en 2. Had jou foto en plaats nummer 3 als grootste kanshebbers verwacht voor de winst.
 
Gefeliciteerd
 
Gefeliciteerd, ben er nog steeds van overtuigd dat het komt door het ellegirl topic.
 
Eric gefeliciteerd met de 2e plaats. Dbb op plaats 1 en 2. Had jou foto en plaats nummer 3 als grootste kanshebbers verwacht voor de winst.

Bedankt Mark, had zelf nummer 3 als winnaar verwacht. Denk dat de kleuren van jouw foto de doorslag hebben gegeven, past ook wel in het blad waarin de foto gepubliceerd gaat worden.

Voor wie interesse heeft, ik kan mijn foto uploaden in formaten die gebruikt kunnen worden als wallpaper voor je desktop. Heb zelf de foto momenteel ook als achtergrond.
 
Bedankt Mark, had zelf nummer 3 als winnaar verwacht. Denk dat de kleuren van jouw foto de doorslag hebben gegeven, past ook wel in het blad waarin de foto gepubliceerd gaat worden.

Voor wie interesse heeft, ik kan mijn foto uploaden in formaten die gebruikt kunnen worden als wallpaper voor je desktop. Heb zelf de foto momenteel ook als achtergrond.

Als je ff een foto maakt van een lekkere chick in HD 1066 pixels??, dan upload maar die wil ik maar al te graag als achtergrond gebruiken.

Heb je je prijs al ontvangen?
 
Doorlopen mensen, rijstwafel ziet een beetje blauw.
 
Back
Naar boven