MuscleMeat

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je moet ze alleen even uitleggen dat je in het echt Eric heet geloof ik :D

Ruud in mijn nickname, onder elk van de 128 posts "Groeten Bart" en foto's van Eric :roflol:

ben overigens "Super ELLEgirl"
 
Ruud in mijn nickname, onder elk van de 128 posts "Groeten Bart" en foto's van Eric :roflol:

ben overigens "Super ELLEgirl"

Benieuwd hoe je je hier gaat uit lullen :D
 
Gestemd = 2x karma..


Hmmm karma..

Wel mooie foto's man. kan je er zo nog een paar posten hier want volgens mij zijn dat leuke wallpapers
 
Best Magnificent,

Mijn vader kijkt ook graag op ellegirl, dat moet van mijn moeder zodat hij zijn vrouwelijke kanten wat meer naar buiten laat komen. Toevallig heet mijn vader "Bart". Ikzelf heet Eric dus wanneer er "Groeten Bart" onder een post staat, dan weet je dat die van mijn vader komt. Als hij overigens een te boze indruk achter laat moet je het gewoon even melden dan zorg ik dat mijn moeder hem er even op aanspreekt!

Groeten Eric


:roflol:
 
gestemd! karma svp :)
 
hoeveel keer moet ik stemmen dat er 1 kaart verdwijnt?
ik heb trouwens gestemt
 
Laatst bewerkt:
Sta in de categorie vakantie al op de 1ste pagina, nog niet overall. Maar dat moet wel lukken in dit tempo.
 
hoezo kan je als mod geen oneindig karma geven
 
Zo, mooie foto's. Heb gestemd hoor!
 
Na mijn topic op ellegirl schieten de stemmen omhoog
 
Je moet eerst buttcoïtus hebben met 3XL, waarvan je 4 dagen pijn lijd als ik Eric zijn posts herinner.

Ik heb niks gezegd over butt-coïtus, alleen dat ik 4 dagen niet kon lopen na de ontgroening als je mod wilt worden :(
 
Back
Naar boven