XXL Nutrition

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb gestemd meneer Reitsma :D
 
Bedankt voor de stemmen wederom.

Ruud, leg ze even uit op dat Ellegirl forum dat het geen HDR-foto's zijn. Is gewoon ontwikkeld in Lightroom 3 en daarnaast nog wat extra bewerkingen in Lightzone.
 
hahaha karma aasgieren :p

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 09:03 ----------


:roflol: wie is dit?

Hier de moeder van Eric.

Ik zou graag willen vragen of Eric een ban kan krijgen op dit verschrikkelijke board. Eric is schizofreen en doet zich vaak als andere mensen voor, met als gevolg dat hij hele dagen achter dit forum zit!!
Hij is hierdoor op zijn werk ontslagen en zijn privéleven leidt hier ook onder. Zou iemand er dus voor kunnen zorgen dat Eric NIET meer op dit forum kan? Alstublieft doe hier wat aan wij zitten thuis met 5 kinderen en Eric is al niet de makkelijkste door zijn aandoening!!!!

Met vriendelijke groeten,

Gerda
 
Gerda.
 
Mooie foto's E.

Done.

ps. tried to fap, couldn't do it.
 
Eric, waar blijft mn karma?

Heb je btw familie in Delft wonen?
 
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vinyl Bekijk bericht
Vet gedaan hoor, kun je misschien vertellen welke camera je heb gebruikt? En welke techniek je heb gebruikt tijdens het bewerken?
Beste Vinyl,

Bedankt hoor! Leuk dat je het vraagt. De camera die ik gebruikt is van

Merk: ZY zz

Ja over de techiek, die is vrij complex maar over het algemeen is hij wel te doen als je even oefent. De techniek wordt ook wel de "Umirin" techniek genoemd, komt van het spaanse woord umire, dit heb ik alleen toegepast bij de lucht.

Groeten Eric

----

I LOLLED
 
Op beide gestemd.. mooie foto's trouwens ;)
 
Stem uitgebracht! 2x

Mooie platen Eric!

Er zitten ook echt baggerfoto's tussen als je er verder door heen gaat.
 
gestemd :)

I do anthying 4 karma
 
Stem uitgebracht! 2x

Mooie platen Eric!

Er zitten ook echt baggerfoto's tussen als je er verder door heen gaat.

Yep, zelfs in de top 25 staan foto's die er eigenlijk niet thuis horen. Een foto moet normaal gesproken toch wel minimaal gestoken scherp zijn. Of je moet een bepaald effect voor ogen gehad hebben om een foto niet scherp af te leveren.

Kom nu in de buurt van de top 25, dat is alvast verzekerd van een foto-album. Maar doel is natuurlijk om door de vakjury gekozen te worden in de top 3.
 
Mijn foto heeft overigens ook al 9 votes
 
Zag er mij een leuk tripje uit naar brazilie!
Gestemd!
 
Done, wat kan je winnen?

heb niet al die tien paginas gelezen
 
Ik dacht dat EricR al negentien camera's had liggen.
 
Back
Naar boven