AndroidHealthClinic

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor de 2e keer gestemd op beide

Bedankt.

Ik kan overigens 20 keer per dag karma uitdelen en aangezien deze thread rond de 200 reacties heeft (mijn eigen reacties niet meegeteld) ben ik dus ongeveer na 8 a 9 dagen klaar met wie nu al gestemd heeft. Even rekening gehouden met quotes en reacties die verder geen stemmen hebben opgeleverd.
 
maar maar ik sta op de 1e pagina :treuren:
 
En als ik gewoon iedere dag hier neer zet dat ik gestemd heb maar dat ik lieg?
Ga je dan ip tracken en iedere leugen bestraffen met een kaart? :eek:

Heb wel enkele keren gezien dat de teller niet opliep terwijl er gezegd was dat er gestemd was. Maar goed dat ga ik natuurlijk niet de hele dag controleren, kan aan de Hema-kant niet zien wie er gestemd heeft. Beetje een vertrouwenssysteem wat dat betreft en als iemand hier alleen komt om karma binnen te hengelen valt daar weinig aan te doen.

Ben allang blij dat er vrij veel gestemd wordt, sta nu al op een zo goed als zeker album van 30 x 30 maar hoop dat de vakjury mijn foto mooi genoeg vindt voor de top 3.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 09:21 ----------

maar maar ik sta op de 1e pagina :treuren:


Oeps :o Komt vanavond wel goed dan.
 
2x gestemd, mooie foto's vooral die eerste :thumbup:
 
"U heeft gestemd" x2

Nette foto's
 
Bedankt.

Ik kan overigens 20 keer per dag karma uitdelen en aangezien deze thread rond de 200 reacties heeft (mijn eigen reacties niet meegeteld) ben ik dus ongeveer na 8 a 9 dagen klaar met wie nu al gestemd heeft. Even rekening gehouden met quotes en reacties die verder geen stemmen hebben opgeleverd.


gaat mij niet om de karma hoor

haal maar paar punten weg:D:D
 
5x gestemd per foto, en volgens mij kan je oneindigd stemmen. wordt dit nog later gefilterd op ip ofzo? anders kan je makkelijk cheaten.
 
done, lol heb nu al stuk of 10x op beide foto's gestemd.. weet niet of ze ook tellen maar elke keer als je de pagina op nieuw opent kan je gewoon opnieuw stemmen :P
 
Laatst bewerkt:
U heeft gestemd... vooral de 1e foto vind ik mooi.

Krijg ik nu geen kaarten meer:trollface:
 
2x gestemd op beide foto's. Kan je me nu modreppen zodat m'n balkje helemaal groen is? :trollface:
 
5x gestemd per foto, en volgens mij kan je oneindigd stemmen. wordt dit nog later gefilterd op ip ofzo? anders kan je makkelijk cheaten.

Je kan meer 1 keer per dag per IP stemmen, meerdere malen stemmen heeft dus geen zin. Teller loopt niet op na de eerste keer stemmen.
 
allemaal morgen nog is stemmen :D
 
allemaal morgen nog is stemmen :D

Yep, gaat rap overigens. Sta bijna in de top 10 en ben ook de enige met 2 foto's in de top 25. Regels staan gelukkig toe dat je met meerdere foto's meedoet.
 
Ook bij deze 2x gestemd ;)
 
Je gaat lekker bro! idd chill van meerdere foto's!
ik ga nu richting de 100 hehe
 
Yep, gaat rap overigens. Sta bijna in de top 10 en ben ook de enige met 2 foto's in de top 25. Regels staan gelukkig toe dat je met meerdere foto's meedoet.

is die top 25 ook ergens te vinden? kan de link niet vinden..
 
Back
Naar boven