MuscleMeat

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gestemd voor de 2e keer.
 
Gestemd, bewerk je deze foto's ook nog met Photoshop of andere progamma's?

Lightroom 3 en Lightzone, zijn in feite alleen RAW-ontwikkelingen. Contrast, scherpte, clarity, witbalans etc is wel aangepast maar dat is eigenlijk standaard als je een RAW-file gaat ontwikkelen.
 
U heeft gestemd, morgen stem ik weer
laat maar komen die karma :D
 
Lightroom 3 en Lightzone, zijn in feite alleen RAW-ontwikkelingen. Contrast, scherpte, clarity, witbalans etc is wel aangepast maar dat is eigenlijk standaard als je een RAW-file gaat ontwikkelen.

Oke, ik heb een paar jaar ervaring met Photoshop, als je een keer iets nodig hebt, speciale effecten, meer details... Stuur maar een PM. Uiteraard gratis. ;)
 
2 keer gestemd.

2 karma back he
 
50 keer gestemd, 0 keer karma.

is this real life eric?
 
Gewoon pagina verversen en opnieuw stemmen. Kon nu 5x achter elkaar stemmen op beide pics (Maar 1x karma is genoeg :klink:).
 
voor de 2e x op de 1e gestemt en 1keer voor de 2e

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 17:25 ----------

Gewoon pagina verversen en opnieuw stemmen. Kon nu 5x achter elkaar stemmen op beide pics (Maar 1x karma is genoeg :klink:).

Heeft ook geen zin er komen geen hardjes bij als je 5x refreshed 1x per dag is de max denk ik
 
Het is inderdaad maar 1 keer per dag dat je kan stemmen, wel per IP-adres overigens. Stem zelf dus op mijn werk en thuis.
 
Het is inderdaad maar 1 keer per dag dat je kan stemmen, wel per IP-adres overigens. Stem zelf dus op mijn werk en thuis.

... Modem aan en uit je kan en je kan weer stemmen...
 
... Modem aan en uit je kan en je kan weer stemmen...

Niet iedere provider geeft dan een nieuw IP-adres uit, meestal krijg je dezelfde lease weer terug.

Het gaat nu al prima eigenlijk, top 10 in bereik en daarna maar afwachten tot week 37 wat de vakjury bepaalt.
 
Niet iedere provider geeft dan een nieuw IP-adres uit, meestal krijg je dezelfde lease weer terug.

Het gaat nu al prima eigenlijk, top 10 in bereik en daarna maar afwachten tot week 37 wat de vakjury bepaalt.

Belgacom werkt wel ik heb 5x kunnen stemmen. En ip changers zou ook moeten werken.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 18:17 ----------

Leef jij in 1996 ofzo?

I dont get your point:o
 
Eric waar blijft mijn 2x karma?
 
Met inbelmodem kreeg je telkens een nieuw IP adres
 
Waar blijft mn karma? Ik voel me gedoet:(.
 
gestemd 3x
 
Back
Naar boven