MuscleMeat

Maak vrienden met EricR, stem op mijn foto (1 keer per dag, per IP-adres) (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik lees geen regels over de hoeveelheid foto's Eric?

Want jij staat nu 2x in de top 10 geloof ik, dus dan win je 2 Foto albums? Of als ze eerlijk zijn misschien wel 2 camera's :roflol:

Je mag meerdere foto's laten meedoen, zou dus inderdaad 2 foto albums winnen als dat zo blijft.
 
Je mag meerdere foto's laten meedoen, zou dus inderdaad 2 foto albums winnen als dat zo blijft.

Ben je daar blij mee of had je stiekem toch meer gehoopt op de eerste prijs?
 
Ben je daar blij mee of had je stiekem toch meer gehoopt op de eerste prijs?

Dat is aan de vakjury. Het is niet mijn soort fotografie maar denk dat die Noukka Signe met die pluisjesfoto meer kans maakt. Elke foto in de top 25 maakt straks kans op een top 3 notering.
 
Dat is aan de vakjury. Het is niet mijn soort fotografie maar denk dat die Noukka Signe met die pluisjesfoto meer kans maakt. Elke foto in de top 25 maakt straks kans op een top 3 notering.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 16:05 ----------

Ey ligt het aan mij of zijn die 2e bovenste eruit? ik zie ze niet meer staan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is die num 1 foto weg??
 
#1 en #2 lijken inderdaad verwijderd te zijn.
 
Weer gestemd. (2e keer)
 
Er staat overigens ook nergens iets over het rechtmatig verkrijgen van stemmen.
 
Er staat overigens ook nergens iets over het rechtmatig verkrijgen van stemmen.

Voorbehoud
HEMA behoudt zich te allen tijde het recht voor, zonder voorafgaande of nadere kennisgave:
Deelnemers uit te sluiten van deelname aan de actie (waaronder het verwijderen van de foto van de site) indien
hema.nl van mening is dat er sprake is van het misbruik maken van de actie, frauduleus handelen en/of trachten
de actie onrechtmatig te beïnvloeden;
Wijzigingen en verbeteringen op de site aan te brengen of de toegang tot de site te beperken en/of te
beëindigen; en/of Deze actievoorwaarden, overige voorwaarden en de prijzen te wijzigen of de actie
voortijdig te beëindigen;
voor zover hema.nl dat naar eigen goeddunken noodzakelijk acht.




De befaamde kleine lettertjes.
 
ik heb trouwens vandaag 2x op beide foto's gestemd omdat jij me goeie vrind ben eric
 
valt 'stemmen voor karma' daar ook niet onder?:D

Dat zal best kunnen :D Maar ze promoten zelf de mogelijkheid om te laten voten via social media. Als je op die manier aan stemmen mag komen dan is stemmen ronselen via DBB niet veel anders.
 
Laatst bewerkt:
Nog een keer gestemd
 
gestemd!, 2 keer.
 
gestemd: 557
gestemd: 526
 
seg, als het 1x per IP is, waarom hou je je dan niet bezig met een 100tal proxies per dag?
 
seg, als het 1x per IP is, waarom hou je je dan niet bezig met een 100tal proxies per dag?

Omdat zoiets tegen de regels is.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:41 ----------

En ja, oo kgestemd voor jouw Eric, 2x aub, mag er ook 20 van maken als je wilt.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:31 ----------

Wel nette foto's Eric reitsma

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:31 ----------

http://gizmo1965.hyves.nl/fotos/37646080/0/wMea/?ga_campaign=profileVisitor_Picture_ProfileBoxLeft

:roflol: Je mag blijven zoeken maar ik heb geen enkel actief profiel bij welke social media ook.
 
Omdat zoiets tegen de regels is.

Waar blijft mijn karma vriend, en kan je niet meteen ff een x aantal kaarten verwijderen??

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:42 ----------

Omdat zoiets tegen de regels is.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:41 ----------



:roflol: Je mag blijven zoeken maar ik heb geen enkel actief profiel bij welke social media ook.

Verstandig, ik ook niet meer naardat ik mijn foto terugvondt in een of andere social media site in verwegistan met mijn foto whahaha

****ing wannebee's

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:42 ----------

Omdat zoiets tegen de regels is.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:41 ----------



:roflol: Je mag blijven zoeken maar ik heb geen enkel actief profiel bij welke social media ook.

Verstandig, ik ook niet meer naardat ik mijn foto terugvondt in een of andere social media site in verwegistan met mijn foto whahaha

****ing wannebee's
 
Back
Naar boven