XXL Nutrition

maakt het allemaal zo'n verschil? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mosfet

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jul 2004
Berichten
592
Waardering
0
hey,

ben sinds kort begonnen met ook eiwitshakes te maken en heb me op de fitness een pot 3-whey van maximize gekocht.
Hij is ver leeg en ben eens in een voedingswinkel gaan kijken nr wat ze daar zoal verkochten. Daar hadden ze evenwel geen 3-whey maar enkel 2-whey en dan nog melkeiwitten erbij of zo.
Van iemand anders op de fitness had ik gehoord dat hij superior blend nam of zoiets met wel vier verschillende eiwitten in!!

mijn vraag: maakt het allemaal zooo veel verschil?
de potten met 2 verschillende eiwitten komen goedkoper uit, maar zijn ze even goed?

greetz
 
kijk eens op de verpakking wat er in zit en vergelijk dat dan eens.... :)

ik denk dat er in de 3-whey 3 soorten eiwitten zitten (casseïne-eiwit, ei-eiwit en whey-eiwit), en dat er in de 2-whey maar 2 soorten eiwitten zitten...
denk ik hoor, weet het natuurlijk ook niet zeker.
 
ja, dat weet ik
maar is het dan "hoe meer, hoe beter"?
en maakt het veel uit of er nou twee of drie soorten inzitten; is het verschil in effect noemenswaardig?
 
whey is toch maar 1 soort eiwit ???

whey is snelle eiwit
casseïne en ei-eiwit zijn langzaam

na de training whey nemen en casseine en ei-eiwit kan je gewoon
als een soort maaltijd vervanger nemen,
maar een normale maaltijd is beter natuurlijk
 
mosfet zei:
hey,

ben sinds kort begonnen met ook eiwitshakes te maken en heb me op de fitness een pot 3-whey van maximize gekocht.
Hij is ver leeg en ben eens in een voedingswinkel gaan kijken nr wat ze daar zoal verkochten. Daar hadden ze evenwel geen 3-whey maar enkel 2-whey en dan nog melkeiwitten erbij of zo.
Van iemand anders op de fitness had ik gehoord dat hij superior blend nam of zoiets met wel vier verschillende eiwitten in!!

mijn vraag: maakt het allemaal zooo veel verschil?
de potten met 2 verschillende eiwitten komen goedkoper uit, maar zijn ze even goed?

greetz
Blends zijn bedoeld voor langzame afgifte, kan je beter eten imo. Als je whey neemt dan is dat omdat je snelle opname wilt en hoogwaardig eiwit. Neem niet de duurste pot whey, ook niet de goedkoopste. Check de aminozuren achterop de pot of vraag ernaar. Een goede online shop is xxlnutrition
 
heb zelf geen ervaring met de eiwitten van xxl.. maar ze maken overall goede producten.. voor na het trainen zou ik voor whey isolaat gaan..! en voor het slapengaan kun je een blend nemen..
 
ECLIPSE zei:
heb zelf geen ervaring met de eiwitten van xxl.. maar ze maken overall goede producten.. voor na het trainen zou ik voor whey isolaat gaan..! en voor het slapengaan kun je een blend nemen..


Isolaat is wel het beste voor na de training maar ook best prijzig. kijk wel uit met het kopen van een isolaat. een goede isolaat bevat nagenoeg geen vet en koolhydraaten. Zijn "zogenaamde" isolaats op de markt die veel kh bevatten. Dit kan dus NOOIT een echte isolaat zijn. Vaak is het isolaat met een concentraat gemixt.

Een blend zoals Pro80 is prima om overdag je eiwitbehoefte aan te vullen. Direct na het opstaan en na de training is een whey proteine de beste keuze.
 
Back
Naar boven