Fitness Seller

Maakt Karadzic zijn uitspraak mee? (1 bezoeker)

Maakt Karadzic de uitspraak mee?

  • Ja

    Stemmen: 10 66,7%
  • Nee, hij word voortijdig vermoord

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, hij pleegt voortijdig zelfmoord

    Stemmen: 3 20,0%
  • Nee, hij sterft voortijdig een natuurlijke dood

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal stemmers
    15
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
6.493
Waardering
2
Nu er weer zo'n hoge pief voor het tribunaal staat vroeg ik mij af hoe jullie er over denken.
Zou Karadzic de uiteindelijke uitspraak meemaken?
 
Afhankelijk van hoelang het proces zal duren.

Indien het weer een procedurslag wordt, wordt de kans groter.
 
big dont care, de straf die hij eigelijks verdient kan hij toch niet krijgen dus tja... is gewoon hopeloos
 
big dont care, de straf die hij eigelijks verdient kan hij toch niet krijgen dus tja... is gewoon hopeloos

Zo is altijd moet die mannen. Kijk naar Pinochet...
 
Het was tijdens zijn voorgeleiding toch wel vreemd te noemen dat Karadzic moest onderduiken van een hoge Amerikaanse politik*tus:D
 
Zo is altijd moet die mannen. Kijk naar Pinochet...

ik hoorde het net alweer proces gaat eeuwen duren , ze spelen slim om amrika maar ff in het donkter te zetten o brother hoe komt een dikke touwgetrek.

die kerel is al lang dood voordat ze hem al kunnen berechten.

verder zijn die cellen waar zulke ex oorlog-ik-had-wat-te-betekenen-in-dat-puinzooi heel erg comfortable.

ze zitten in mooie woonkamers hebben alles erop er aan meer dan een gemiddeld nederlands arbeid gezin.

joepie
 
ik hoorde het net alweer proces gaat eeuwen duren , ze spelen slim om amrika maar ff in het donkter te zetten o brother hoe komt een dikke touwgetrek.

die kerel is al lang dood voordat ze hem al kunnen berechten.

verder zijn die cellen waar zulke ex oorlog-ik-had-wat-te-betekenen-in-dat-puinzooi heel erg comfortable.

ze zitten in mooie woonkamers hebben alles erop er aan meer dan een gemiddeld nederlands arbeid gezin.

joepie

Hrvat betekent Kroaat he?

Heb je een Oorlogstrauma ?
 
Aan de macht zijn het hele kerels,maar zodra ze van die troon storten helemaal niets.
Kijk naar Saddam,in een putje onder de grond,Karadzics zwaar vermomd.
Ze durven niet te staan voor hetgeen ze gedaan hebben.
 
pleegt waarschijnlijk zelfmoord............
 
Hij wordt vrijgesproken.
 
Milosevic nam bewust pillen om z'n bloeddruk te verhogen zodat hij misschien vrij kwam. Hij heeft gegokt en verloren. Misschien is Karadzic wel net zo'n gokker maar waarschijnlijk overleeft ie het wel.
 
you never can tell :rolleyes:
 
Hij krijgt 20 uur schoffelen.
 
Milosevic nam bewust pillen om z'n bloeddruk te verhogen zodat hij misschien vrij kwam. Hij heeft gegokt en verloren. Misschien is Karadzic wel net zo'n gokker maar waarschijnlijk overleeft ie het wel.
geef hem een pistool, kan hij russische roulette spelen!



maar zonder kogels erin!
:D
 
Back
Naar boven