• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Maaltijd hoog eiwit en vet, laag koolhydraten

Bezoekers in dit topic

In eiwitpoeder zit bijna geen vet.
Het is een aanvulling op wat ze zelf al heeft gevonden. je kunt met van alles variëren natuurlijk.
Ik had het over het toevoegen van eiwitpoeder aan de Griekse yogurt als beter alternatief dan de "high protein Greek yogurt", daar wordt het vet van de Griekse Yogurt niet minder van.

• Like
Waarderingen: Hell93
Ik had het over het toevoegen van eiwitpoeder aan de Griekse yogurt als beter alternatief dan de "high protein Greek yogurt", daar wordt het vet van de Griekse Yogurt niet minder van.
Denk dat iemand de prijs zelf kan vergelijken. zoals ik al vaker heb laten zien kost het in NL weinig. aan kwark en scoop whey.
In DE kost kwark 500g 1,35 maar is 13g per 100g eiwit. kan dat het in Engeland ook verschilt. in NL bij Jumbo 1kg voor 1,89 en volle kwark 1,29/500gr
(speisequark)

• Like
komende week zelfs aanbieding van Griekse yoghurt
Schermafdruk van 2024-03-03 10-42-26.png

• Like
Hoe denk je over tofu, lekker aziatisch doen, wokken met veel groenten zoals paksoi en ook lekker eggs benedict..,avocado en op toast ofzo..eiwit en goede vetten

Of heb je echt mega hoge gehalte eiwit/vet voor puur sport nodig..?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe denk je over tofu, lekker aziatisch doen, wokken met veel groenten zoals paksoi en ook lekker eggs benedict..,avocado en op toast ofzo..eiwit en goede vetten

Of heb je echt mega hoge gehalte eiwit/vet voor puur sport nodig..?

Kan een goede zijn! Is tofu hoog in eiwit en vrij goedkoop?

Ik heb geen mega hoge eiwit en vet nodig, maar omdat ik maar 1600 kcal kan eten waarvan ik veel eiwit en vrij veel vet wil, zonder gelijk te weinig te kunnen eten (aan volume), vraag ik het hier, want mijn culinaire kennis is veelal koolhydraten :roflol:

ja het is een vleesvervanger maar ik ken het van de Ned.indische keuken., zie hieronder :

1709574186061.png

• Like
Waarderingen: K82 en Hell93
  • Topic Starter Topic Starter
ja het is een vleesvervanger maar ik ken het van de Ned.indische keuken., zie hieronder :

1709574186061.png

Thanks! Ik wist inderdaad dat het ook een vleesvervanger is (wat prima is hoor, alles is welkom), en wist ook dat het hoog in eiwit was, maar niet dat vet ook relatief hoog was.

Dankjewel :D zal eens kijken wat dat hier kost.

• Like
Waarderingen: K82 en SoSue65!
Dan denk ik dat je ook dat je tempeh kent , bullshark
BTW ook rijk aan eiwit etc

• Like
  • Heart
Waarderingen: K82 en Bullshark
En nu een foto van je Sambal goreng tempeh

• Haha
Waarderingen: Bullshark
Weet niet of het al genoemd is, maar mozzarella (met jouw voorkeuren niet de light versie) zou je ook prima ergens bij een maaltijd kunnen nemen.

Terug
Naar boven