MuscleMeat

Maaltijd Missen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Stel dat je een keer een maaltijd moet missen, kan dat dan beter op een trainingsdag of juist op een rust(lees:groei)dag?
 
Nooit, en anders eet je de volgende maaltijd het er extra bij.
 
Originally posted by burn
Nooit, en anders eet je de volgende maaltijd het er extra bij.

Ja dat snap ik, nooit... maar ik wil graag weten op wat voor dag het dan minder erg is. Of maakt dat totaal niks uit?
 
Originally posted by TongPo
Stel dat je een keer een maaltijd moet missen, kan dat dan beter op een trainingsdag of juist op een rust(lees:groei)dag?

probeer t juist niet te missen, maar als t niet anders kan haal t wat burn al zegt, dan in over de rest van de dag. moet zelf ook vaak naar klanten toe ed en neem dan gewoon mn eten mee. eet waar ik kan, trein, auto whatever. als ik moet eten probeer ik dat dus gewoon.
 
Originally posted by TongPo


Ja dat snap ik, nooit... maar ik wil graag weten op wat voor dag het dan minder erg is. Of maakt dat totaal niks uit?

Als je van je schema moet afwijken doordat je een keer een maaltijd mist, dan kun je die later weer inhalen.
Wanneer het minder erg is maakt dan niet uit toch? Het gaat erom dat je aan de juiste cal. en eiwitten komt op het eind van de dag.
Als ik toch een antwoord op je vraag moet geven:
Het zal weinig verschil maken.
 
Neem anders altijd een maaltijd reep met je mee, dat is lekker makkelijk en je hoeft geen maaltijd te missen. Ik heb nu die met banaan smaak en neem deze als ik geen honger heb.
 
Originally posted by Big Steve
Neem anders altijd een maaltijd reep met je mee, dat is lekker makkelijk en je hoeft geen maaltijd te missen. Ik heb nu die met banaan smaak en neem deze als ik geen honger heb.

die krengen zijn toch aaridg duur of niet?
 
Ik betaal er 1,25 euro per stuk voor, ik heb er gisteren 100 stuks voor 99,00 euro gekocht. Kan ik weer een tijdje tegen aan :D
 
en jij hebt welk merk? geen labrada toch die zijn volgens mij echt duur.
 
Ja ik ben ook wel benieuw welk merk, ik zoek eigenlijk een reep waar 30 gram eiwit in zit .
 
Originally posted by TongPo
Stel dat je een keer een maaltijd moet missen, kan dat dan beter op een trainingsdag of juist op een rust(lees:groei)dag?

Zorg er voor dat je NOOIT een maaltijd mist. Het stomste wat je kunt doen is een maaltijd missen, omdat dat de basis voor spiergroei is. Een gemiste maaltijd kan je NOOIT meer inhalen. Het zal je stofwisseling doen dalen, je NO2 doen dalen, en zorgen voor minder energie.
Het is gewoon een van de stomste dingen die je kunt doen. Nu denk je vast, "hmz, wat een gek", maar het is zo. En zodra je gaat denken dat je wel een maaltijdje hier en daar kunt overslaan ben je gewoon fout bezig.

Maaltijdvervangers zijn ideaal. Ik heb er zelf ook altijd een aantal bij me. de repen zijn 50gr eiwit, nog wat carbs en vet. Als het en shake is, dan gooi ik een WG en Tri Pro door elkaar.
 
En welk merk repen zijn hier goed voor en die tevens een beetje betaalbaar zijn?
 
soms mis ik ook wel eens een maaltijd, maar meestal na goed zoeken vind ik 'm wel weer. Dan zit ie weer in m'n koffertje of in het blikje wat normaal weer door een van m'n kinderen gebruikt wordt, of het is naar het bureau van mij collega gelopen, maar dat zijn meestal de restjes van maaltijden. :D

@ robin: hmz, wat een gek ;)
 
Re: Re: Maaltijd Missen

Originally posted by Robin


Maaltijdvervangers zijn ideaal. Ik heb er zelf ook altijd een aantal bij me. de repen zijn 50gr eiwit, nog wat carbs en vet. Als het en shake is, dan gooi ik een WG en Tri Pro door elkaar.

waar haal je die repen.. is wel handig op zaterdag avond als ik op stap ben. of lang weg ben, en vergeten eten mee te nemen.

dan stop ik me jas gewoon vol met van die repen, zodat ik nooit een maaltijd mis.
 
een betaalbare en kwalitatief goede reep bestaat eenvoudig niet! de meeste (goedkopere) zitten vol suiker... Een reep met een aardige hoeveelheid eiwit kost gewoon geld... Vind zelf de hi protein bars ( proteinrepen) en de all star repen (maaltijdrepen) erg goed.

Luca
 
Re: Re: Re: Maaltijd Missen

Originally posted by Frenkpie


waar haal je die repen.. is wel handig op zaterdag avond als ik op stap ben. of lang weg ben, en vergeten eten mee te nemen.

gewoon bij een supplementenshop of internet (alleen dan moet je gelijk een voorraad inslaan)
 
hoeveel tijd houd je best tussen je laatste maaltijd en het tijdstip waarop je gaat trainen? ik heb al een paar keer gelezen dat trainen met volle maag niet zo goed is...
 
Kan iemand een paar merken noemen van repen waar veel eiwit in zit en tevens normaal te eten zijn
 
Originally posted by Sonic1
hoeveel tijd houd je best tussen je laatste maaltijd en het tijdstip waarop je gaat trainen? ik heb al een paar keer gelezen dat trainen met volle maag niet zo goed is...
hou ongeveer 1,5 uur aan. ik hou t meestal op een uur en heb daar geen enkel probleem mee
 
Originally posted by ccnp
Kan iemand een paar merken noemen van repen waar veel eiwit in zit en tevens normaal te eten zijn

labrada schijnt tering duur te zijn

en mdoubleyou heeft proeteinerepen van 45 euro voor 25 repen a 65 gram, maar deze van labrada ziet er erg lekkr uit

Met stukjes echte amandel, De nieuwe Italian Amaretto Fudge Lean Body® Bar bevat 30 gram proteïne, en is laag in koolhydraten, suikers en vet. Deze reep is de eerste in zijn soort in de sportvoeding branche.
"De Italian Amaretto Fudge reep smaakt als een dessert, puur en simpel," aldus Labrada President en CEO Lee Labrada. "

bevatten maar liefst 30 gram proteine en minder dan 17 gram koolhydraten

1 x 12 repen
€ 32.50
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven