AndroidHealthClinic

Maaltijd Missen

Bezoekers in dit topic

Kan je ons misschien eens een paar europese websites geven waar we die goede repen kunnen kopen voor de beste prijs.

Ik zoek ze namelijk ook want bij ons in de gym kost zo een Giant Bar met 30gr proteine €3.75 :((

Dan koop ik liever een reepje of 20 ineens voor een veel mindere prijs
 
Het is enorm duur, daar zijn we het al over eens, maar kent er nou niemand het recept om die repen te maken?, dan kunnen we meteen onze wijffies aan het werk zetten!

Als er iemand dan inslaagt zelf goeie repen te maken dan kunnen we misschien zelf een handeltje opzetten, maar dan met betaalbare prijzen, zodat ook de armere bodybuilders al eens een maaltijd kunnen missen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pak een grote kom. Doe hier 500 gram honing in. 200 gram zonnebloempitten pasta. Het hele zooitje even in de magnetron en roeren met die hap.
Daarna toevoegen muesli, rozijnen, weiproteine, beetje caseine en wat nutricia rijstevlokken als het te sappig blijft. De lekkere warme massa goed kneden tot een bal groeideeg.
Even uitrekenen hoeveel die bal aan kcal bevat en dan repen maken.
Mijn repen zijn altijd 70 gr K, 30 gr E en 5 gr V.
Gooi de repen in de vriezer en haal hem 's ochtends eruit en je hebt tussen de middag 600 Kcal groeivoer voor tussendoor als je even geen tijd hebt.
(BRON = body & fitnessforum)
 
Originally posted by Oom Oli
Het is enorm duur, daar zijn we het al over eens, maar kent er nou niemand het recept om die repen te maken?, dan kunnen we meteen onze wijffies aan het werk zetten!

Als er iemand dan inslaagt zelf goeie repen te maken dan kunnen we misschien zelf een handeltje opzetten, maar dan met betaalbare prijzen, zodat ook de armere bodybuilders al eens een maaltijd kunnen missen!

ik heb Visa:D
 
beter nooit een maaltijd missen, als je er 1 mist betekent het gewoon dat je lichaam een tijd zonder voedingstoffen zit dus een tijd geen hertstel/energie heeft.. zonde.. tijdje niet gegroeid dus...
 
Ja pcies ! En als je hardcore bent dan kun je je aardig fokked up voelen :D Althans ik wel :P
 
Back
Naar boven